Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiittämätön biisi kertoo tästä:

Vierailija
10.10.2014 |

Lapsi on saanut kaiken maallisen hyvän, mutta suhde vanhempaan/vanhempiin on jäänyt etäiseksi. Lapsen maallisen hyvän eteen raatavat vanhemmat sanovat, että penikka on kiittämätön. Lapsi kokee syyllisyyttä, koska moni varmasti ottaisi mielellään sen kaiken tavaran/harrastukset/matkat. Hän taas voisi luopua niistä, jos saisi olla vanhempiensa kanssa.

En tiedä mitään biisin esittäjän lapsuudesta, mutta noin minä kuulen biisin sanat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin vanhemmat ovat olleet paikkakunnallaan "kaikkien tiedossa", työnsä puolesta "tunnettuja" ihmisiä.

Oli tarina mikä tahansa, se ei selkeästikään ole ainoastaan Jennin. Hän ei halua paljastaa läheistensä asioita, ainoastaan laulaa tunteistaan niiden johdosta.

Vierailija
22/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:54"]

Eihän Vain elämää ole mikään rippituoli eikä sovitustuomioistuin, onko joku ymmärtänyt asian noin perusteellisen väärin?

[/quote]

Samaa mietin. Minun ymmärtääkseni sen idea on se, että artistit esittävät omia versioitaan toistensa biiseistä.
[/quote]

Artistit eivät itse uudelleensovita biisejä, uskokaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vanhempiani, en silti kommentoisi heistä sanallakaan ulkopuoliselle miljoonayleisölle.

Vierailija
24/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuli vahvat syömishäiriövibat sen biisin tarinasta. Täsmäisi myös taitoluistelutaustaan...

Vierailija
25/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kiittämätön kertoo parisuhteesta jossa toinen osapuoli ei ole onnellnen "joku toinen varmaan tahtois olla tässä mun tilalla" ja nuoresta parisuhteesta jossa on juuri päästy lukiosta tai valmistuttu jostain ammattikoulusta "todistukset kouraan elämä on edessä mitä sitten tehdään mitä on nyt tehtävä"