Samsung pesukone ja vuodevaatteet
Minä en ole ihan varma mikä olisi paras vaihtoehto lakanoille ja pussilakanoille niin tarvitsisin hieman apuja.
Kommentit (9)
Itse pesen 60 asteen puuvillaohjelmalla, mutta lyhennän pesuaikaa pariin tuntiin. Ekopesu vie nelisen tuntia aikaa. Ainakin omassa koneessa puuvilla ja puuvilla eko -ohjelmat käyttävät enemmän vettä mitä muut ohjelmat. Hienopesut ja vastaavat on tarkoitettu pienemmälle kilomäärälle mitä puuvillaohjelmat. Tiedot löytyy oman koneen käyttöohjeesta.
Pääasia, että on kierroksia ja paljon.
Älköö nyt ihmeellä ostelko mitään samsungilta. Yök.
Mulla Samsungin kone ja lakanat pesen 60 asteessa puuvillaohjelmalla, 4 huuhtelulla ja 1200 linkouksella, kesto on noin 2 1/2 tuntia.
Mulla on vain 1400 ja 800 mutta ei sitä 1200 niin kumpikohan nuista sopii parhaiten
Käyttäjä40533 kirjoitti:
Mulla on vain 1400 ja 800 mutta ei sitä 1200 niin kumpikohan nuista sopii parhaiten
Ehdottomasti isoimmat kierrokset, mitä löytyy. Lakanat kuivuvat sitten nopeammin. Pienemmällä linkouksella herkemmin rypistyvät vaatteet.
Käyttäjä40533 kirjoitti:
Kumpi vaan mielestäni, toisesta tulee vähän kuivempana ulos. Mutta itse suosin kuitenkin tuota 800 ja joskus 1200, tuntuu, että kone joutuu koville tossa suurimmassa linkouksessa, mutta se nyt on vaan mun oma hölmö ajatus.
Ja vielä millä lämpöasteella ja kierroksilla?