Muita, jotka imuri vie mennessään
Tämä nyt ei varsinaisesti ole ongelma, mutta vie toki aikaa ja saa minut kanssaihmisten silmissä näyttämään jopa "neuroottiselta".
Tänään minun piti imuroida muutama popcorni poikani sängyn alta.
Otin esille imurin. Vaihdoin pölypussin ja se oli menoa.
Ovet ja ikkunat auki, koska imuri tarvii puhdasta korvausilmaa.
Lopputulos: huone imuroitu, myös lattialista pelkällä torvella. Kaikki huonekalut siirretty ja alustat puhdistettu. (Imuroinnin ajaksi vein peitot ja tyynyt tuulettumaan ja vaihdoin lakanat.)
Kommentit (10)
Vähän sama. En osaa tehdä asioita puoliksi. Jos jaksan kaivaa imurin esille, niin kyllä imuroin sitten ihan kunnolla siinä samalla.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:24"]
Tämä nyt ei varsinaisesti ole ongelma, mutta vie toki aikaa ja saa minut kanssaihmisten silmissä näyttämään jopa "neuroottiselta". Tänään minun piti imuroida muutama popcorni poikani sängyn alta. Otin esille imurin. Vaihdoin pölypussin ja se oli menoa. Ovet ja ikkunat auki, koska imuri tarvii puhdasta korvausilmaa. Lopputulos: huone imuroitu, myös lattialista pelkällä torvella. Kaikki huonekalut siirretty ja alustat puhdistettu. (Imuroinnin ajaksi vein peitot ja tyynyt tuulettumaan ja vaihdoin lakanat.)
[/quote]
Tule toki käymään meilläkin..! =)
Mä luulin et se imuri on imassut jonkun sisäänsä :)
Ja mä taas pelkäsin, että tää on joku itsetilitys ja oot kunnan palkkalistoilla!
Mäkin mietin et melkonen tehoimuri ;) Kyllä mä imuroin aina koko kodin kerralla ja taatusti kunnolla.. Desperate housewives, vai... :D On kivaa kun on siistiä.
Desperato housewifes..tänne, tänne, täällä on imuroitavaa;)
IMURIN KITA
HIRMUINEN
nielaisi Muumipeikon sen,
ja maito, Mymmelikin pien'
sai letkuun mennä saman tien!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:52"]
IMURIN KITA
HIRMUINEN
nielaisi Muumipeikon sen,
ja maito, Mymmelikin pien'
sai letkuun mennä saman tien!
[/quote]Oliko toi Kuinkas sitten sattuikaan/kävikään? Vai joku muu?
Tai no, jos tuollainen, taidan ottaa imurin kauniiseen käteeni;)
Juu ei...