Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti 500km päähän hakemaan moottoripyörää, kertoi vasta tänä aamuna

Vierailija
04.09.2021 |

Jotenkin tuli petetty olo, kun oli ilmeisesti koko viikon järjestellyt asiaa. Laittoi aamulla viestin juuri, kun itse olin päässyt töihin. Onko teidän mielestä aihetta suuttua?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa jännä miehen, niin saa jännä miehen. Miksi tämä asiaa tulee niin suurena yllätyksenä?

Eikös nämä jännät ole kuitenkin rohkeita miehiä, jotka uskaltavat puhua vaimoilleen noinkin arkisesta reissusta?

Vierailija
22/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko kertovat aina etukäteen miehelleen kun lähtee shoppaileen kaikkea turhaa

Tuollaiset ykskaks yönylireissut, joista ei kerrota etukäteen, ärsyttää. Aloittaja olisi voinut suunnitella jotain kivaa illaksi, vaikka kutsua kavereita.

Ei tuommonen 500km suunta vaadi yöpymistä ja itse en nähnyt mainintaa että olisi yöpymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkäsi että kilahdat pyörän ostosta...ei uskaltanut kertoa etukäteen vaan laittoi tekstarin kun lähdön hetki koitti pyörää hakemaan :D

Ymmärrän kyllä sua ap, itseä ärsyttäisi tuollaiset jos en tietäisi etukäteen.

Vierailija
24/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko kertovat aina etukäteen miehelleen kun lähtee shoppaileen kaikkea turhaa

Jos lähden toiselle puolelle Suomea, niin kyllä sanon. Tuollaisia reissuja ei tehdä sanomatta.

No eihän ap:n mieskään lähtenyt sanomatta. 

Vierailija
25/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähden toiselle puolelle Suomea, niin kyllä sanon. Tuollaisia reissuja ei tehdä sanomatta.

Olet siis erilainen nainen ku nämä minun tuntemat, arvostettava juttu

Vierailija
26/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdata lukot äkkiä ja jätä se motskariSika.

Vierailija
27/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet yhdessä tuollaisen alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvan kanssa? Anna minä arvaan, äijä on joku raksamies tai rekkakuski.

Vierailija
28/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään olet yhdessä tuollaisen alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvan kanssa? Anna minä arvaan, äijä on joku raksamies tai rekkakuski.

Mistä päättelin että kuuluu alempaan sosiaaliluokkaan?

Vierailija
29/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen myi moottoripyörän, tämä ostaja ajoi kotimatkalla sillä pyörällä hirvikolarin ja kuoli.

Lyhyt oli ilo.

Vierailija
30/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin suuttuisin, parisuhteessa pitää olla avoin ja kertoa tuollaisista.

Moottoripyöristä ei keskustella, koska sellainen keskustelu olisi hedelmätön. Jos mies haluaa moottoripyörän, mies ostaa sellaisen ja kun se on, siitä ei luovuta.

t. Vaimolta kysymättä moottoripyörän ostanut mies, jolla on parisuhde edelleen kunnossa ja jonka vaimo nauttii moottoripyöräilystä, kun hermostumiseltaan tokeni.

Toivottavasti omilla rahoillasi ostit etkä yhteisestä kassasta! Ymmärrän kyllä vaimosi närkästyneen jos menit yhteisistä rahoista tuhlaamaan johonkin omaan harrastukseesi jotta pääset tukkaasi hulmuttelemaan. Kivat toki sulle jos vaimokin innostunut .

Vierailija
31/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko oman sosiaaliluokkasi, oi palstamamma? =D 

Vierailija
32/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja saa varmaan kohta suuttuilla mistä haluaa, ihan yksin jos tommosesta pitää vetää hernettä nenään.

Vierailija
33/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä tsekata muidenkin kaupunkien huoratarjontaa samalla.

Vierailija
34/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Aloittaja voi joskus laittaa miehelle viestiä, että on lentokentällä ja kone lähtee kohta. Tai sitten laittaa viestin, että lähti ja jätti avaimen pöydälle.

Mihin persaukinen voi lähteä?

Ei se mies voikaan lähteä reissuun mukaan, kun sen rahat meni siihen moottoripyörään.

Vierailija
35/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen myi moottoripyörän, tämä ostaja ajoi kotimatkalla sillä pyörällä hirvikolarin ja kuoli.

Lyhyt oli ilo.

Sitä sattuu mutta harvoin.

Vierailija
36/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eikö mies anonut etukäteen kirjallisena lähtölupaa ja rahankäyttölupaa?

Sinusta en tiedä, mutta itse olen parisuhteessa sillä periaatteella että jaamme elämän ja keskustelemme asioista. Vaikka saammekin päättää omista rahoistamme.

Jos ollaan kuin ventovieraat ja viholliset, miksi edes olla yhdessä?

Vierailija
37/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä kommentteja, yritän nyt avata asiaa siis lisää. Eli siis ongelma ei ole se itse moottoripyörän osto, siitä on ollut yhdessä puhettakin. Mieheni möi kesällä siis vanhan pyöränsä ja nyt on ihan avoimesti katsellut niitä yms. Totta kai itse olen sanonut että harkitsee tarkkaan mihin rahansa käyttää.

No siis nyt selitys tälle toiminnalle tulikin. Ostin 1kk sitten itse yhden kalliimman tuotteen (500€) netistä ja hän nyt VASTA sanoi, että harmitti,kun en silloin siitä kertonut.

Ja pakko myöntää arvailijoille, että hän on ammattikoulupohjalta ja itse taas yliopistossa tutkintoni suorittanut.

-Ap

Vierailija
38/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako, ettei mies ole tossu? Teki ihan oikein. Ei omaa itsenäisyyttä pidä menettää parisuhteessa ja tämä sekä miehille, että naisille. 

Vierailija
39/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä kommentteja, yritän nyt avata asiaa siis lisää. Eli siis ongelma ei ole se itse moottoripyörän osto, siitä on ollut yhdessä puhettakin. Mieheni möi kesällä siis vanhan pyöränsä ja nyt on ihan avoimesti katsellut niitä yms. Totta kai itse olen sanonut että harkitsee tarkkaan mihin rahansa käyttää.

No siis nyt selitys tälle toiminnalle tulikin. Ostin 1kk sitten itse yhden kalliimman tuotteen (500€) netistä ja hän nyt VASTA sanoi, että harmitti,kun en silloin siitä kertonut.

Ja pakko myöntää arvailijoille, että hän on ammattikoulupohjalta ja itse taas yliopistossa tutkintoni suorittanut.

-Ap

Surkea trollihan sä vain oletkin, kuten jo aloituksesta arvasin 

Vierailija
40/40 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin suuttuisin, parisuhteessa pitää olla avoin ja kertoa tuollaisista.

Moottoripyöristä ei keskustella, koska sellainen keskustelu olisi hedelmätön. Jos mies haluaa moottoripyörän, mies ostaa sellaisen ja kun se on, siitä ei luovuta.

t. Vaimolta kysymättä moottoripyörän ostanut mies, jolla on parisuhde edelleen kunnossa ja jonka vaimo nauttii moottoripyöräilystä, kun hermostumiseltaan tokeni.

Kummallakaan puolisolla ei mielestäni ole varaa tuhansien hankintoihin ellei perheen rahatilanne ei ole turvattu. Jos on, niin on ihan ok ostaa omillaaan mootoripyörä. Toisaalta kaikki ei olenkunnossa jos tuon kokoinen hankinta pitää salaa tehdö.

Oma vaimoni ei kertakokeilun jälkeen halunnut kokeilla kyydissä istumista (kyllä, ajoin maltillisesti) mutta ei hän harrasteeseeni puuttunut. Meillä on erikseen omia ja yhteisiä rahoja.