Mies lähti 500km päähän hakemaan moottoripyörää, kertoi vasta tänä aamuna
Jotenkin tuli petetty olo, kun oli ilmeisesti koko viikon järjestellyt asiaa. Laittoi aamulla viestin juuri, kun itse olin päässyt töihin. Onko teidän mielestä aihetta suuttua?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin suuttuisin, parisuhteessa pitää olla avoin ja kertoa tuollaisista.
Moottoripyöristä ei keskustella, koska sellainen keskustelu olisi hedelmätön. Jos mies haluaa moottoripyörän, mies ostaa sellaisen ja kun se on, siitä ei luovuta.
t. Vaimolta kysymättä moottoripyörän ostanut mies, jolla on parisuhde edelleen kunnossa ja jonka vaimo nauttii moottoripyöräilystä, kun hermostumiseltaan tokeni.
No ei halunnut turhaa draamaa etukäteen. Jos omilla rahoillaan ostaa, niin mikäs siinä.
Mitä olisit sanonut, jos hän olisi kertonut aikeistaan etukäteen?
Joo ongelmana ei ole niinkään raha, sillä hän tosiaan saa omilla rahoillaan ostaa mitä haluaa. Kuitenkin tuntuu oudolta pimittää tietoa mahdollisesti yli päivän reissusta. Muutenkin on ollut luottamuksen kanssa ongelmaa, niin tuntuu senkin takia pahalta.
-Ap
Ei se mitään. Aloittaja voi joskus laittaa miehelle viestiä, että on lentokentällä ja kone lähtee kohta. Tai sitten laittaa viestin, että lähti ja jätti avaimen pöydälle.
Ööh... oliko ap:lle ongelma se, että mies hankkii MOOTTORIPYÖRÄN vai se, että lähtee yllättäen REISSUUN sen saadakseen?
Voi eikö mies anonut etukäteen kirjallisena lähtölupaa ja rahankäyttölupaa?
sinä olet siis töissä, ja ulvot siitä kun mies ei ole kotona patterissa kiinni kahlittuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöristä ei keskustella, koska sellainen keskustelu olisi hedelmätön. Jos mies haluaa moottoripyörän, mies ostaa sellaisen ja kun se on, siitä ei luovuta.
t. Vaimolta kysymättä moottoripyörän ostanut mies, jolla on parisuhde edelleen kunnossa ja jonka vaimo nauttii moottoripyöräilystä, kun hermostumiseltaan tokeni.
Kyllä mä ilmoitin miehelle että haluan ton pyörän ja laitoin linkin. Mieskin opetteli sillä sitten ajamaan.
Naisetko kertovat aina etukäteen miehelleen kun lähtee shoppaileen kaikkea turhaa
Kummallinen parisuhde, jossa ei näköjään keskustella mistään.
Kun ottaa jännä miehen, niin saa jännä miehen. Miksi tämä asiaa tulee niin suurena yllätyksenä?
Pelkäsikö mies että suutut asiasta, ja ei uskaltanut kertoa ennakkoon?
Ole tyytyväinen. Miehesi on rahamies eikä mikään tyhjätasku.
Vierailija kirjoitti:
Naisetko kertovat aina etukäteen miehelleen kun lähtee shoppaileen kaikkea turhaa
Tuollaiset ykskaks yönylireissut, joista ei kerrota etukäteen, ärsyttää. Aloittaja olisi voinut suunnitella jotain kivaa illaksi, vaikka kutsua kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähden toiselle puolelle Suomea, niin kyllä sanon. Tuollaisia reissuja ei tehdä sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Aloittaja voi joskus laittaa miehelle viestiä, että on lentokentällä ja kone lähtee kohta. Tai sitten laittaa viestin, että lähti ja jätti avaimen pöydälle.
Hyvä juttu niin on sit aikaa vielä ajella sillä prätkällä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin persaukinen voi lähteä?