Loirilla pienoista ylitulkintaa...
Vaikka tyypistä tykkäänkin niin täytyykö joka biisi olla pelkkää suurta kärsimysnäytelmää?
Kommentit (27)
Vähän surullista ettette saa katsottua pintaa syvemmälle.
Mä olen tykännyt kaikista esityksistä.
Samaa toisistaan erottumatonta massaa ovat nämä Vain elämää -tulkinnat olleet. Örinää.
Saman tyyppistä tulkintaa löytyy karaokekuppiloista ympäri maan kello kahen jälkee.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:36"]Mun mielestä Loiri on ihana.
[/quote]
Ihana joo, mutta ihanuus ei korreloi laulutaidon kanssa
Ihan kamala olo, surettaa katsoa vanhaa miestä, joka ei huomaa itse kykyjensä mennään. Samuli oli eka hyvä veto tänään, ihana mies.
Mun mielestä Samulin versio oli ihan hirveä! Se ei tavoittanu mitään olennaista siitä biisistä.
Loiri oli kyllä pettymys. Odotin paljon, hävettää vaan sen puolesta.
Tuo nk. laulu kuulostaa niin vaivalloiselta. :(
En ole ikinä oikein tykännyt Veskusta laulajana. Uunona oli mainio.
Odotin tältä kaudelta aivan huippua kun mukana on nuo esiintyjät, mutta voi mikä pettymys! Kaikki vetää jotain laahaavaa itkuvirttä tai angstia, ainoa poikkeus muutaman kerran on ollut Ela :(
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:33"]Samaa toisistaan erottumatonta massaa ovat nämä Vain elämää -tulkinnat olleet. Örinää.
[/quote]
Samoin hänen cover-levynsä, joita ihmiset ostaa innoissaan ja herkistelee niiden tahdissa.
En ole ikinä tajunnut Loirin kohdalla tuota muka "tulkintaa". Hohhoijaa.
Loirin tulkinta on ollut vuosia laulun ja lausunnan sekamelskaa. Jotkut jaksaa hehkuttaa, minä tunnen itseni lähinnä vaivautuneeksi.
Ihan tylsä jakso muutenkin, kun Jenni ei yhtään voinut avata biisejä. Jäi jotenkin todella vaisuksi ja tylsäksi koko jakso, vaikkapa verrattuna Paulan jaksoon.
Taidatte olla aika nuoria. Tuo tulkintatyyli on aina ollut Loirin tavaramerkki. Jotkut tykkää, jotkut ei, mutta tosiaan jo vuosikymmeniä on Loirin tyyli ollut juuri tuo. Olisi outoa, jos se yhtäkkiä muuttaisi tyyliään ja tekniikkaansa ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:32"]
Kamala, ihan kuin parodia.
[/quote]
Sama tuli mulla mieleen. Ihan kuin parodia itsestään.
Se on niin järkyttävä "laulaja" ja vielä huonompi "tulkitsija" :D nauran päin naamaa näille ylistäjille, sokeita ja kuurojako ovat?