Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ollut poissa koulusta viikon. Ei läksykirjoja.

Vierailija
10.10.2014 |

Pyysin opelta jo heti alkuviikosta voisiko laittaa jonkun kaverin mukana kirjat kotiin ja läksyt wilmaan. Pitäisi kuulemma itse hakea. No, millä haen kun lähden kotoa klo 7 ja palaan klo 17? Tällöin ei kukaan ole koulussa.
Mies tekee vielä pidempää päivää.
Mum lapsuudessa kaverille vietiin kirjat ja läksyt lapulla jos olivat sairaana.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä itse hain koululta kirjat. Hae vaikka ruokatunnilla. Kai teillä nyt jommalla kummalla auto on. Meillä vlillä iltavahtimestarikin päästi sisälle. uudessa koulussa ei tällaista ole.

Vierailija
2/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä itse hain lapseni kirjat. En vaivannutvketään tuomaan. Läksyt kysyin lapsen puolesta opelta. (Luokalla eivollut oikein asiallista läksyjen tiedottajaa muuta juin ope)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:54"]

Keskiviikkona poika soitti kaverilleen joka asuu lähellä ja pyysi saada kirjat. Ope ei antanut koska ei kaverin tarvii huolehtia toisen läksyt. Mikä siinä on niim hemmetin vaikeeta antaa ne kirjat kaverille ja kirjoittaa läksyt wilmaan tai lapulle? No, tälle opelle kaikki tuntuu olevan vaikeeta muutenkin. Ap

[/quote]

miksi ihmeessä niitä läksyjä ei voi samalla kysyä siltä kaverilta, miksi ihmeessä sen open pitäisi erikseen kirjoittaa viikon läksyt teille? Veikkaan, että tuossa osittain syy opettajan yhteistyöhaluttomuuteen. Siinä menee aika pitkä aika, kun kaivaa sivunumerot monesta aineesta esiin ja  naputtelee ne erikseen wilmaan.

Vierailija
4/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ope jättää tehtävät yms koulun vahtimestarille, ja käyn illalla hakemassa ne. Lapseni käy koulua, joka ei ole lähikoulu, niin luokkakaverit ei adu lähellä. Eikös kaikilla kouluilla ole iltavahtimestarit, jotka avaa ovia jumppaajile yms?

Vierailija
5/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen alakoulussa oli valmiita kaavakkeita, johon poissaolijan vierustoveri tai joku muu merkkasi läksyt, samalla kun merkkasi itsekin. Mä kävin sit hakemassa läksypaperin koululta tai kaveri toi.

Vierailija
6/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

syysloma peruttu Porvoossa?

Vierailija
7/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:26"]

syysloma peruttu Porvoossa?

[/quote]

ihan tiedoksi ettei ainakaan meilläpäin, pääkaupunki seudulla, mitään syyslomaa tällä viikolla vietetä. Ensi viikolla vasta..

Vierailija
8/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut opelle, että odottaa siellä koululla kirjojen kanssa, että pääset töistä.

Vierailija
9/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on tapana pyytää kaveria tuomaan kirjat ja läksyt. 

Vierailija
10/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi antaa kaverin mukaan? perusteliko jotenkin?

Vierailija
11/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole opettajan tehtävä velvoittaa oppilasta omalla ajallaan viemään kirjoja luokkakaverille, hyvänen aika. Soita itse jonkun koulukaverin vanhemmille ja sovi asiasta, jos ette itse pääse.

Vierailija
12/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:46"]

Eihän se ole opettajan tehtävä velvoittaa oppilasta omalla ajallaan viemään kirjoja luokkakaverille, hyvänen aika. Soita itse jonkun koulukaverin vanhemmille ja sovi asiasta, jos ette itse pääse.

[/quote]

Näin. tällä lailla se homma pelitti minunkin kouluaikana 90-luvun alussa.

Vierailija
13/13 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona poika soitti kaverilleen joka asuu lähellä ja pyysi saada kirjat. Ope ei antanut koska ei kaverin tarvii huolehtia toisen läksyt.
Mikä siinä on niim hemmetin vaikeeta antaa ne kirjat kaverille ja kirjoittaa läksyt wilmaan tai lapulle? No, tälle opelle kaikki tuntuu olevan vaikeeta muutenkin.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi