2 rokotteen saaneet; elättekö nyt normaalisti?
Minä elän kuin ennen pandemia, paitsi maskia pidän huomaavaisuudesta muita kohtaan esim metrossa ja kaupassa.
Kommentit (46)
Minä elän kuin ennenkin eli käytän maskia ja desinfioin käsiä. Erona on, että en pahemmin ajattele tai varsinkaan pelkää saavani vakavaa tautia. Psyykkisesti on huolettomampi olo kuin vielä keväällä ennen rokotuksia.
Joo, elämme, kuten nyt pandemian aikaan muutenkin eli väitämme turhaa asiointia, ryhmäharrastuksia (paitsi lapsi) ja isoja tilaisuuksia. Teemme mahdollisuuksien mukaan etätöitä ja emme matkusta ulkomaille.
Pienet juhlat kotona olisivat ok, mikä tarkoittaa max 4-6 vierasta.
Elän normaalisti, mutta käytän kaupoissa maskia.
Helsinki
En elä. Maski käytössä edelleen, myös töissä.. Vältän tapahtumia ja ruuhkia.
Maskia käytän sisätiloissa suuressa joukossa. Mutta olen jo harkinnut lähteä Prismaan ostoksille:)
Vierailija kirjoitti:
En elä vaan pelon vallassa
Olet siis ns. kulkutautimyönteinen ja pelkäät 5G:ä ja salaliittoja?
En enää muista, mitä normaali elämä oli. En siis oikeastaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä vaan pelon vallassa
Olet siis ns. kulkutautimyönteinen ja pelkäät 5G:ä ja salaliittoja?
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
En. Läheiseni on vakavasti sairas.
Käsihygieniä on jäänyt pandemiaa edeltävään aikaan verrattuna huomattavasti paremmaksi. Maskia käytän vielä siellä missä on pakko tai sen käyttöä suositellaan.
Ne maskit nyt sitten päähän! Tana!
En elä, koska olen itse riskiryhmää 1 ja perussairas 11 v lapseni ei ole saanut rokotetta lainkaan.
Tämä tuppaa unohtumaan monelta, jotka luulevat, että kaikki voisivat ns palata normaaliin rokotteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Maskia käytän sisätiloissa suuressa joukossa. Mutta olen jo harkinnut lähteä Prismaan ostoksille:)
Olen koko epidemian ajan käynyt Prismassa, viimeksi tänään
Ei tuo ole elämää siis vasta harkitset??
Elön samalla tavalla kuin ennen rokotuksiakin. Eli muuten normaalisti, paitsi desinfioin kädet esim. kaupassa ja koulussa käytän maskia.
Olen elänyt koko ajan mahdollisimman normaalisti. En käytä maskia kuin pakon edessä, olen matkustellut, risteillyt ja käynyt baarissa.
Muut suojelkoot itseään. Ei omaa vastuuta voi muille ulkoistaa. Jos joku syyttää minua itsekkääksi, niin käsi sydämelle: Kuka teistä paskaakaan piittaa vaikkapa minun terveydestäni?
Välttelen edelleen isoja tapahtumia, jossa on paljon ihmisiä. Julkista liikennettä käytän niin vähän kuin mahdollista. Lisäksi käytän maskia ja käsidesiä kaupassa.
Käyn Prismassa klo 21 - 22 edelleen vaikka 2 rokotetta onkin jo. Vältän muutenkin ihmisiä.
Maskia käytän myös tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, elämme, kuten nyt pandemian aikaan muutenkin eli väitämme turhaa asiointia, ryhmäharrastuksia (paitsi lapsi) ja isoja tilaisuuksia. Teemme mahdollisuuksien mukaan etätöitä ja emme matkusta ulkomaille.
Pienet juhlat kotona olisivat ok, mikä tarkoittaa max 4-6 vierasta.
Lapsethan yleensä tartuttaa vanhempansa, joten ei kovin hyvä strategia.
Elän normaalisti. Maskiakaan en enää käytä.