Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 rokotteen saaneet; elättekö nyt normaalisti?

Vierailija
04.09.2021 |

Minä elän kuin ennen pandemia, paitsi maskia pidän huomaavaisuudesta muita kohtaan esim metrossa ja kaupassa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin jo ennen rokotteita..maskia olen käyttänyt lähinnä terveysjutuissa, kaupat yms menen ilman😊

Vierailija
42/46 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa isoon leikkaukseen ja jos saan lievänkin koronan niin

todennäköisesti kuolen. Vaikka on kaksi rokotusta en todellakaan elä normaalisti.

Sinua ei leikata, jos sinulla on korona. Tärkein on ottaa rokotukset, sillä voi estää koronaa toipumisaikana. Terveisin samassa tilanteessa oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne maskit nyt sitten päähän! Tana!

Vappuun on vielä aikaa! Kärsivällisyyttä vaikka kuinka tekisi mieli naamioitua ja pilliin puhallella!

Vierailija
44/46 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun hysteeriset ihmiset vaativat minua pitään rättiä naamalla hengityksen vaikeuttamiseksi

Vierailija
45/46 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia julkisissa ja kaupoissa, muuten aika normaalisti. Olen aloittanut taas harrastukset ja kultturitapahtumissakin yritän taas käydä sen mukaan mitä niitä on.

Turvavälin pitämiseen olen tottunut, en tykkää normaalistikaan siitä että ihmiset tunkee iholle.

Vierailija
46/46 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän kuten ennen koronaa, myös ulkomaanmatkat ja tapahtumat on jo ohjelmassa.

Maskia en ole käyttänyt koko korona-aikana missään, vain lentokoneessa on ihan oikea maskipakko, siellä käytän.

Myös kaupoissa, tapahtumissa, ravintoloissa ja harrastuksissa olen käynyt koko sen ajan kun ne ovat olleet toiminnassa, ilman maskia tietysti. Vetoan terveydelliseen syyhyn, kukaan ei ole sitä kehdannut kysellä. Myös "maskipakkoa" mainostavat museot, lääkäriasemat ja julkiset liikennevälineet ovat päästäneet sisään ilman maskia, kun olen ilmoittanut, että minulla on terveydellinen syy.

Tunnen kyllä perusoikeuteni ja osaan vedota lakiin joka kieltää syrjinnän ja myös lakiin, joka suojaa potilassalaisuutta. Ei kannata olla hyödyllinen hölmö.

Käsiä en desinfioi vaan pesen ne aina kotiin tai työpaikalle tullessani kuten tein ennen koronaakin.

En ole koronadenialisti ja olen saanut molemmat rokotteet. Mutta en ole myöskään koronahysteerinen. Oikeastaan koko korona kiinnostaa minua erittäin vähän, minulla on elämässäni parempaakin sisältöä.