Kaupassa oli hyllyvälin tukkona lihava nainen
ja mä sanoin, että nyt läski liikkeelle. Olinko mä aivan kamala?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:01"]
Paljastit oman typeryytesi, sivistymättömyytesi ja kotikasvatuksen puutteesi.
[/quote] Olemalla rehellinen?
[/quote]
Kyllä. Tuolla kysymyksellä toit vain enemmän esille tylsäjärkisyytesi.
Ovatko lihavat etuoikeutetussa asemassa ja toisten heitä väistettävä.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:01"]
[/quote]
Mitä itse pitäisit jos sinulle sanottaisiin kaupassa suoraan mitä mieltä ulkonäöstäsi ollaan?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:31"]Ovatko lihavat etuoikeutetussa asemassa ja toisten heitä väistettävä.
[/quote]
Olet ilmeisesti todella yksinkertainen? Väistämisvelvollisuudestako tässä mielestäsi puhutaan?
[/quote]
Olemalla wt-juntti
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:31"]Ovatko lihavat etuoikeutetussa asemassa ja toisten heitä väistettävä. [/quote] Olet ilmeisesti todella yksinkertainen? Väistämisvelvollisuudestako tässä mielestäsi puhutaan?
[/quote] No miksi mun täytyisi olla etsimässä kiertoteitä lihavaa väistääkseni? Läski liikkeelle.
Olit kamala ja idiootti. Toivottavasti sinä itse kestät suoraan puhetta myös, jos sitä latelet muillekin.
APn logiikalla, mun pitää huomenna kun menen kauppaan sanoa jokaiselle hyllyjenvälin tukkijalle rehellisesti ja suoraan... Ok, pitää alkaa harjoittelemaan, jos tiellä on vanha mummo: nyt kurppa liikkeelle siitä, jos ihminen on minusta ruma: nyt rumilus liikkeelle siitä, näyttää huoralta minusta: nyt huora liikeelle siitä, haisee viinalle: nyt juoppo liikkeelle siitä, AP: nyt kamala lehmä liikkeelle siitä...
Minähän olen vain rehellinen ja kerron mielipiteeni.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:31"]Ovatko lihavat etuoikeutetussa asemassa ja toisten heitä väistettävä. [/quote] Olet ilmeisesti todella yksinkertainen? Väistämisvelvollisuudestako tässä mielestäsi puhutaan?
[/quote] No miksi mun täytyisi olla etsimässä kiertoteitä lihavaa väistääkseni? Läski liikkeelle.
[/quote]
Väistäminen täytyy tehdä niin että vaistettävä huomaa sen. Hienovarainen vihje.
Aina ei tarvitse olla karkea.
14
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:41"]APn logiikalla, mun pitää huomenna kun menen kauppaan sanoa jokaiselle hyllyjenvälin tukkijalle rehellisesti ja suoraan... Ok, pitää alkaa harjoittelemaan, jos tiellä on vanha mummo: nyt kurppa liikkeelle siitä, jos ihminen on minusta ruma: nyt rumilus liikkeelle siitä, näyttää huoralta minusta: nyt huora liikeelle siitä, haisee viinalle: nyt juoppo liikkeelle siitä, AP: nyt kamala lehmä liikkeelle siitä...
Minähän olen vain rehellinen ja kerron mielipiteeni.
[/quote]
Hyvä. Juuri tällaista avoimuutta me tuppisuut suomalaiset kaivataan.
Rimpula on hyvä ja luikertelee niiden proteiinipatukoiden välistä toiselle puolen, jos kiire on. ;) Vai etkös meinaa itse mahtua?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:41"]APn logiikalla, mun pitää huomenna kun menen kauppaan sanoa jokaiselle hyllyjenvälin tukkijalle rehellisesti ja suoraan... Ok, pitää alkaa harjoittelemaan, jos tiellä on vanha mummo: nyt kurppa liikkeelle siitä, jos ihminen on minusta ruma: nyt rumilus liikkeelle siitä, näyttää huoralta minusta: nyt huora liikeelle siitä, haisee viinalle: nyt juoppo liikkeelle siitä, AP: nyt kamala lehmä liikkeelle siitä... Minähän olen vain rehellinen ja kerron mielipiteeni. [/quote] Hyvä. Juuri tällaista avoimuutta me tuppisuut suomalaiset kaivataan.
[/quote] Kyllä. Jos jonkun mielestä mä oon kamala lehmä, niin kyllä sen saa sanoa.
Kyllä tuo lause antaa kuvan sinusta, mutta ei anna minkäänlaista kuvaa edessä olevasta. Itse sain kuvan, että nainen seisoo toppatakissa ja joku ilkeämielinen haluaa huomiota itselleen tokaisemalla jotain tyhmää.
Paras kun ei sano mitään vaan kääntyy ympäri ja kiertää toisen hyllyn kautta toiselle puolelle.