Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus! Olen masentunut ja huomenna luvannut mennä ystävien kansssa baariin

Vierailija
10.10.2014 |

Ahdistaa oma repsahtanut ja turvonnut ulkonäkö ja ajatus, että tällaisena täytyisi lähteä ihmisten ilmoille yöelämään, jossa "kuuluu" näyttää hotilta. 

Tämä viikko mennyt huonosti enkä ole jaksanut tehdä oikeasti mitään. Syönytkin vain puuroa. Ulkoillut en ole.

Tämä tapaaminen on sovittu ystävien kanssa kuukausia sitten ja en voi enää perua.

Vinkkejä, miten saisin oloa kohennettua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit ystävillesi suoraan asiasta, ja pyytäisit heidät sinun luo etkoilemaan? Voisit ihan pyytää, että voisivatko meikata ja laittaa sinun hiukset? Se voisi piristääkin sinua valtavasti, vaikka kuulostaakin vähän "lapselliselta". Tämä siis sillä oletuksella, että ystäväsi tietävät masennuksestasi ja ymmärtävät sanomasi aidosti.

Minä auttaisin mielelläni ystävää, ja yrittäisin piristää ihan tuollaisten pinnallisten juttujenkin kautta häntä. Olen myös itse ollut masentunut, joten tiedän kyllä miltä sellaine epätoivo ja häpeäkin tuntuu. Itse sain energiaa ystävien kanssa aidosti olemisesta, mutta en siitä että jouduin "pelkille" kavereille teeskentelemään, ja kaikkien kanssa en myöskään oikein luottanut (ihan syystäkin) siihen että toivoivat minulle parasta. Mutta sinun ystäväsi saattavat ollakin luottamuksen arvoisia, ja voi olla että kannattaakin näyttää heille vähän ikävämpi pala itseä.

Vierailija
2/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et voi elää enää normaalisti kun et saa niiiiiiin paljon huomiota miehiltä kuin ennen.

Se on joka tapauksessa edessä jos vanhaksi elää ja se vasta normaalia onkin eikä siitä pidä masentua!

Joa joku 60v. lähtee viihteelle niin onhan se vähän eri asia kuin joku 20v. Joten laajenna vähän sitä maailmaasi ettei aervitse miesten huomion kautta elää. Vitun säälittävää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpikohan masentaa enemmän...istut yksin kotona vai olet ystävien kanssa baarissa?

Jos menet ystävien kanssa viihteelle niin ei ole mikään pakko olla HOT tai muutakaan! Riittää kun olet oma itsesi ja lakkaat vertailemasta itseäsi muihin.

Toki voit saada pientä iloa siitä että laitat kivat vaatteet ja kevyt meikki ja vähän väännät hiuksia paremmin kuin arkena. Ehkä syötte jotain muuta kuin puuroa ja parit drinksut, hyvää seuraa ja iloista mieltä.

Ehkä kuitenkin jäät kotiin ruoskimaan itseäsi ja vellot itsesäälissä...valinta on sinun!

Sinulla sentään on ystäviä...osaatko edes sitä arvostaa?

Vierailija
4/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vielä kävelylle, värjää vaikka hiukset ja laita kasvonaamio ja jalat pesuvatiin. Huomenna vitamiinit naamaan aamusta ja rauhallinen aamupala. Hyvä ilta teille tulee. Tsemppiä! T. toinen masennuksesta kärsivä

Vierailija
5/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla tyypillinen minäminäminä-masentunut ja jättää menemättä. Tai arvostaa ystäviäsi ja mennä. En tiedä saatko olollesi ihmeitä. Toki kannattaa ostaa vaikka uusi paita jos rahaa tai teettää kampaus. Tärkeintä että pakotat itsesi lähtemään. Monesti lähteminen on vaikeaa mutta paikan päällä helpottaa. Eikä ole pakko olla pilkkuun asti.

Vierailija
6/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ahdistaa se, että ennen huonompaa kautta sain paljon huomiota miehiltä. Ja myönnän, se hiveli itsetuntoa. Nyt pelkään, että olen menettänyt tässäkin asiassa "arvoa".

Ystäviä olisi ihana nähdä muuten, mutta ei yöelämässä.

t.ap

Vierailija
7/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sopia että lähdette päiväsaikaan syömään ja leffaan tms? Jatkakoon siitä sitten keskenään yöelämään ja sinä sitten kotiin, jos fiilis ei syty itselläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän