Hei re rokotekriittiset!
Hei aihevapaa!
Haluan kertoa teille tarinani varoituksena. Tämä on suunnattu erityisesti teille, jotka yhäkin kieltäydytte ottamasta koronarokotetta.
Minä olin kuten te. Vietin paljon aikaani netissä väitellen "lampaiden" kanssa rokotteen vaaroista. Luin antivaxxerien blogeja ja selasin youtubea k iimatipat valuen etsien yhä vain vakuuttavampia videoita rokotteen haitoista. Pyörin darkwebissä luciferiaanien rokotevastaisilla foorumeilla. Fanitin Ossi Tiihosta ja Ano Turtiaista. Vietin tuntikausia peilin edessä harjoitelleen Anon miehekästä retoriikkaa ja huohotusta. Olin tunnettu kaveripiirissäni ja perheeni kesken terävän sanasäilän kantajana, rokotefanaatikkojen kauhuna ja sivistyksen etupiirin viimeisenä airueena. En antanut kenenkään kertoa minulle koronan haitoista. Maskit, rokotteet ja vaipat. Minä vastustin kaikkea. Kunnes lopulta kaikki muuttui...
Heinäkuussa 2021 se sitten tapahtui. Minä sairastuin koronaan. En tiedä oletteko uskonnollisia miehiä, mutta minä kävin läpi helvetin. Katsoin Saatanaa suoraan silmiin ja kärsin. Mietin miksi annoin kaiken mennä näin pitkälle. Miksi en ottanut rokotetta ja pelastanut sieluani tältä kärsimykseltä. Miltei kuukauden ajan makoilin sairaalasängyssä rukoilleen. Lupasin Jumalalle että jos selviän tästä niin levitän tietoisuutta koronan kauhuista. 30 päivää ja yötä minä kärsin infernaalisesta nuhasta. Aivastelin kolmekin kertaa päivässä ja jouduin pyytämään hoitajia tuomaan minulle paperia johon niistää joskus jopa 5 kertaa päivässä. Se oli helvettiä. En ole koskaan kokenut mitään yhtä raskasta.
Onneksi koronaan on olemassa rokote. Se rokote pelasti minut. Sain ensimmäisen annoksen heti päädyttyäni vuodeosastolle. Minut pelasti nuori nainen joka soitti ambulanssin hakemaan minut. Olin istunut puiston penkillä kouristelleen aivastuksen tuloa. Kuukauden päivät kärsittyäni sain viimein toisen annoksen rokotetta. Se täytti minut lämmöllä ja ihanuudella. Tunsin miten hengitystieni aukesivat. Korona kuoli tuon ihanan lääkkeen vaikutuksesta. Se tunne oli kuin Jumala itse olisi suudellut minua suu täynnä kallista skottiviskiä. Olen ikuisesti kiitollinen ja olen jo valmistautunut kolmanteen rokotteeseen.
Kerron tämän teille siksi että jos voin pelastaa yhdenkin ihmisen koronan kauhuilta, olen täyttänyt lupaukseni Jumalalle. Tiedän että luciferin armeijan antirokote propaganda on houkuttavaa, mutta älkää langetko siihen! OTTAKAA SE ROKOTE! V itun sekopää antivaxxer skitsot!!!
Kommentit (6)
Asian oisit voinut kertoa muutamalla lauseella,noin pitkää kukaan jaksa lukea,sekavakin on.
Sinulla on selvästi kirjallista lahjakkuutta. Voisit ottaa yhteyttä Vartiotornin julkkaisijoihin. Myös kioski- ja muun vastaavan fiktiokirjallisuuden tekijät voisivat olla kiinnostunrita.
Olisit tiivistänyt, niin ehkä jaksaisi lukeakin.
Tekstisi perusteella korona on viimeisin huolenaiheesi..
Tarinassa on pahoja aukkoja, ei rokotteet toimi välittömästi kehoon asetettuaan. Mutta hyvä mielikuvitus, tuolla voisi tienata eroottisen kirjallisuuden saralla.
Ihanan kiihuttava tarina joten pus pus ;-D