Onko maski rokottamattoman merkki?
Kävin äsken kaupassa ostamassa aamiaisleipää eikä kellään muulla asiakkaalla ollut maskia vaikka ennen niitä on täällä käytetty. Tunsin pitkät katseet selässäni.
Minut on rokotettu mutta olen niin tottunut maskiin etten osaa enää liikkua julkisilla paikoilla ilman sitä.
Ja onhan se kätevä kun ei tarvitse ajaa partaansa niin usein. 😷👍
Kommentit (61)
Minä tulen käyttämään maskia hamaan tappiin asti, vaikka viiteen kertaan rokotettuna.
Tykkään olla piilossa ja sillä siisti😄
Tällä palstalla ainakin moni uhonnut että toisen rokotteen jälkeen jättävät maskin pois.
Minä olen ymmärtänyt koko ajan, että maskia käyttävät ne sairaat ihmiset. Itse en käytä maskia ja kierrän maskia käyttävät ihmiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen käyttämään maskia hamaan tappiin asti, vaikka viiteen kertaan rokotettuna.
Tykkään olla piilossa ja sillä siisti😄
Ainakin erotut joukosta.
No jos ajattelee, että maskia pitää ihmiset, jotka ei halua sairastua tai sairastuttaa, niin todennäköisemmin maskillisella on rokote.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt koko ajan, että maskia käyttävät ne sairaat ihmiset. Itse en käytä maskia ja kierrän maskia käyttävät ihmiset kaukaa.
Kierrät kaukaa ???
Ohhoh, kylläpä sä olet kova kävelemään. Kuinka paljon tulee kilometrejä päivässä, viikossa?
Mä en ole saanut yhtään rokotetta ja en käytä maskia, en ole käyttänyt kuin joskus keväällä.
Tosin en tiedä tarvisko mun ottaakkaan kuin yks rokote kun sairastin koronan viime joulun aikoihin. Jossakin oli että yksi rokote mulle antais paremman suojan kuin kaks teille.
ei ole.
tuttavapiirissä monet tuplarokotetut on jättäneet maskin pois, mutta ne joilla on vasta eka piikki tai ei ollenkaan piikkiä pitävät maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään olla piilossa ja sillä siisti😄Ainakin erotut joukosta.
Eipä haittaa😄
Maski on valtion ohjastaman orjalampaan merkki joten sen kun käytätte vaiks suupallo suukapulaa idiootit :-D :-D :D-D
Olen rokotettu, käytän maskia. Voi olla että jätän maskin käyttööni ikuisesti, en nimittäin ole ollut flunssassa enkä vatsataudissa kohta kahteen vuoteen, kun taas sitä ennen olin jatkuvasti molemmissa taudeissa.
Täs on ihan normaalia elämää eletty ja odotellaan että kansakunnan psykoosi menee ohi.
Anarkistinen ajattelijatar kirjoitti:
Maski on valtion ohjastaman orjalampaan merkki joten sen kun käytätte vaiks suupallo suukapulaa idiootit :-D :-D :D-D
Olen mielelläni "orjalammas", kunhan vaan pysyn terveenä. Parempaa päivän jatkoa sinulle kumminkin😊
Nyt on pakko kysyä, miksi se joidenkin maskin käyttäminen haittaa ja häiritsee niitä, jotka ei käytä?
Vierailija kirjoitti:
Olen rokotettu, käytän maskia. Voi olla että jätän maskin käyttööni ikuisesti, en nimittäin ole ollut flunssassa enkä vatsataudissa kohta kahteen vuoteen, kun taas sitä ennen olin jatkuvasti molemmissa taudeissa.
Minäkin olen koronan jälkeen ollut jo toista vuotta terve vaikka en harrasta mitään koronasirkukseen kuuluvaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, miksi se joidenkin maskin käyttäminen haittaa ja häiritsee niitä, jotka ei käytä?
Varmaan se häiritsee kun sillä julkisesti myöntää olevansa luetun ymmärtämiskyvytön ja lisäksi tukee alistavaa systeemiä.
Ei oo vielä tikku käynyt nenässäni eikä olassani eikä maski naamallani
Kyllä mä käytän, kun täällä muutkin. Oon tuplarokotettu.