Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita parikymppisiä, joilla ylipainoa?

Vierailija
10.10.2014 |

Hei!

Onko tällä palstalla muita noin 2-kymppisiä naisia, joilla olisi pudotettavaa painoa? Itse kaipaisin vertaistukea kanssasisarilta :D.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen 22-vuotias. Ylipainoa n. 20 kg. Olen ollut ylipainoinen 6-7-vuotiaasta lähtien. En ole koskaan harrastanut liikuntaa ja herkut on maistuneet aina. Peruskoulussa mua kiusattiin painon takia, ja olin yksinäinen eikä mulla ollut oikein kavereita. Kiusaaminen jätti jälkeensä huonon itsetunnon ja masennuksen. Yläasteella viiltelin ja oksensin tahallani. 15-vuotiaana tein melkein itsemurhan. Olen jojoillut painon kanssa monta vuotta, eikä mulla ole koskaan ollut normaalia suhdetta ruokaan. Aina menee överiksi. Joko syön aivan liian vähän, tai sitten ahmin uskomattomia määriä. En tiedä, miten saisin suhteeni ruokaan, ja sitä myötä itseeni, muuttumaan.

Vierailija
2/6 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nro 2, oletko koskaan keskustellut asiasta esim. kouluterveydenhuollon kanssa? Itsellä myös ollut ongelmia syömisen kanssa, sain siitä diagnoosinkin psykiatrilta. Hänen ja muiden hoitoon osallistuneiden ansiosta olen parantanut omakuvaani ja itsearvostustani, ja voisin sanoa suhteeni syömiseen olevan suht normaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä se on niin, että olet maan ainoa parikkymppinen, jolla on ylipainoa. Täysin tilastopoikkeama

Vierailija
5/6 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:18"]

Ei. Kyllä se on niin, että olet maan ainoa parikkymppinen, jolla on ylipainoa. Täysin tilastopoikkeama

[/quote]

Komppaan

Vierailija
6/6 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:18"]

[/quote]

Komppaan

[/quote]

Oottepa aivan vitun nokkelia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi