Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ihan varmasti Laura olisi saanut hommattua sinne lisälämmikettä jos olisi halunnut jatkaa tehtävän suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä +100kg mammat haukkuvat Lauraa kun meni kylmyyden takia sisälle, sillä eivät ymmärrä, että bikini fitnestä harrastavilla on todella matalat rasvaprosentit.
Samikin laiha ja kesti olla ulkona nukkumassa.
Samoin Katja. Selityksiä aina riittää. Hieman epätoivoista...
En minä eikä kukaan normaali palelluta itseään. Jankkaa mitä lystää. Toiset sietää kuymää toiset ei. Ei sen kummempaa. Minua taas huolettaa saako Ryhävalaat tarpeeksi apetta ettei mene verensokerit ja psyyke vituralleen. 🤭
Oletpa huomaavainen kun murehdit toisten syömisiäkin.
Murehtiihan täällä muutkin kuka mistäkin, jopa toisten varpaista.
Katja on väärässä seurassa tuolla sängyssä, ei sovi mitenkään joukkoon, ainoa valkoinen korkeakoulutettu heteronainen, muut seksuaali- tai rotuvähemmistöön kuuluvia. Jotenkin kömpelön oloista perseennuolentaa ja tekolähestymistä. Saattaa tietenkin olla myös peliliike, jotta nuo vähemmistöt ei antaisi Katjalle nimeämispisteitä. Vähemmistöt vetää kuitenkin kotiin päin ja kukaan noista ei tule nimeämään toista vähemmistöön kuuluvaa ellei ole aivan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin Laura R on hillitty, ei se ainakaan ole osannut hillitä itseään silloin kun on värjäyttänyt kehonsa joka puolelta siniseksi. Siitä ei edes näe, jos se on viluissaan ja sen vuoksi olisi sininen,
kun se on sininen, vaikka olisi helle.
Ei se ole ainakaan nenäänsä pitemmälle ajatellut , kun on tehnyt ihostaan hirviömäisen ruman.
Tarkoitatko Ruonansuuta kun pulleeksi naaman ja kaulan lihottanut.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin Laura R on hillitty, ei se ainakaan ole osannut hillitä itseään silloin kun on värjäyttänyt kehonsa joka puolelta siniseksi. Siitä ei edes näe, jos se on viluissaan ja sen vuoksi olisi sininen,
kun se on sininen, vaikka olisi helle.
Ei se ole ainakaan nenäänsä pitemmälle ajatellut , kun on tehnyt ihostaan hirviömäisen ruman.
Tarkoitatko Ruonansuuta kun pulleeksi naaman ja kaulan lihottanut.. 🙈
Siinä on hirviömäistä vallakin kun mulkkaa..
Vierailija kirjoitti:
Näitten pelailua olisi ihan hauska katsoa, jos Samin ei tarvitsisi olla koko ajan äänessä, kun saa viimein jotain mielekästä puuhaa. "Minä ylituomarina saan muutella sääntöjä..." Hän suhtautuu pisteisiin vakavasti kuin itsepintainen alakoululainen.
Oletko täysi tosikko? Huumorillahan Sami tuolla laukoo kaikkea. Katjakin alkoi piikittelemään Samia, kun huomasi että on trendikästä lyödä porukalla muidenkin naisten kiusaamaa henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti Laura olisi saanut hommattua sinne lisälämmikettä jos olisi halunnut jatkaa tehtävän suorittamista.
Niinkö... 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä +100kg mammat haukkuvat Lauraa kun meni kylmyyden takia sisälle, sillä eivät ymmärrä, että bikini fitnestä harrastavilla on todella matalat rasvaprosentit.
Samikin laiha ja kesti olla ulkona nukkumassa.
Samoin Katja. Selityksiä aina riittää. Hieman epätoivoista...
En minä eikä kukaan normaali palelluta itseään. Jankkaa mitä lystää. Toiset sietää kuymää toiset ei. Ei sen kummempaa. Minua taas huolettaa saako Ryhävalaat tarpeeksi apetta ettei mene verensokerit ja psyyke vituralleen. 🤭
Näinhän se menee. Toiset on lihavia, toiset ei. Toiset kuorruttaa itsensä muovilla, toiset ei. Olemme erilaisia.
Itselläni ei kovin paksua vararavinto kerrosta ole. Olen käynyt pilkillä useita kertoja, metsällä, ja ollut laavulla ym öitä.
Palellut olen aivan järkyttävästi. Laavulla läpiyön tuli auttoi aamuun. Mutta paleleminen on hirveää kun menee tietyn rajan yli ja tietää ettei lämpene muutoin kuin poistumalla sisätiloihin.
Siskoni taas pärjännyt samoissa paikoissa ihan hyvin. Olen nainen myös. Se asia on jo loppuunkäsitelty, ja naiset kantavat seuraukset ja huonommuuden tunteen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitten pelailua olisi ihan hauska katsoa, jos Samin ei tarvitsisi olla koko ajan äänessä, kun saa viimein jotain mielekästä puuhaa. "Minä ylituomarina saan muutella sääntöjä..." Hän suhtautuu pisteisiin vakavasti kuin itsepintainen alakoululainen.
Oletko täysi tosikko? Huumorillahan Sami tuolla laukoo kaikkea. Katjakin alkoi piikittelemään Samia, kun huomasi että on trendikästä lyödä porukalla muidenkin naisten kiusaamaa henkilöä.
Niin, omalla huumorillaan, joka saa kaikki muut repimään hiukset päästään.
Komiasti reeni kulkee bimbolla vaikka meinas kuolla kylmyyteen ja sairauteen hetki sitte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassulle jotain sutinaa äkkiä <3
Menee vaan säkki tyynyn päälle mahalleen pökkimään tyynyä. Siinä on sutinaa.. 🙈
Päivän naurut, anteeksi.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miten Pekka voi toimia ensihoitajana? Noin huithapeli tyyppi.
Kyllä porukalle täytyy jotain järjestää. Saunaa, paljua, juotavaa, syötävää. Sitä perinteistä.
Oli sen verran tiukka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Pieni peppusia naisia 2. Muilla mahtava perä sekä pulleat purjeet........
Kyllä me miehet huomataan....
Toivottavasti on bileet tänään ja juomaa halukkaille tarjolla.
Eikö muut ihmettele yhtään, kun sairas ihminen kuntoilee.Kyllä siinä sydänlihastulehdus uhkaa. No tyhmempikin viimeistään jo tajuaa, mistä oikeasti oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miten Pekka voi toimia ensihoitajana? Noin huithapeli tyyppi.
Toiset kyselivät aiheesta ekalla viikolla ja Pekka selitti mielestäni oikein hyvin kuinka pystyy keskittymään työtehtäviin.
Aloin nauraa kun Juhani alko selittää jotain retkihousuistaan. Niinku jostain mainoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muut ihmettele yhtään, kun sairas ihminen kuntoilee.Kyllä siinä sydänlihastulehdus uhkaa. No tyhmempikin viimeistään jo tajuaa, mistä oikeasti oli kyse.
Menis Ryhävalaat myös. Niin kroppa pysyy kunnossa, sen tyhmempikin tajuaa.
Taavi tais huomata sen Lauran ulkona kun jäikin tohon olohuoneeseen