Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun Lasse hakeutuu Jassun viereen. Veikkaan että Lauraa ottaa päähän.
Jasmiina on hauskaa, rentoa ja aitoa seuraa. Laura taas...
Kitisevä kumibarbi luiskaan vaan!
Mistä vetoa oikeesti et Muovikana yrittää Lassen viereen nukkumaan? SE jos joku olis niin kamala häpäsy.
Jassu ollut melko kauan pk-huoneessa, lassekin jo kaipailee
Hyi kuinka oksettavaa tuo Sannin lääppiminen Lauran toimesta juuri kun on haukkunut häntä toisille.
Lassen ja Lauran silmäpeli on aika ilmiselvää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa oikeesti et Muovikana yrittää Lassen viereen nukkumaan? SE jos joku olis niin kamala häpäsy.
Mikä ikäinen olet
Eipä Räpsy ole enää Sannia lohduttamassa kiehnää vain soffalla poikien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Lauralla hirveät selittelyt ja samalla Sanniakin väheksynyt ja valehdellut kuinka on raskaasti siivonnut ja päläpälä. Sanni sanoi suoraan, että ei ole ollut kipeä.
Tuo ripsihän valehtelee, miten se ilkeää?
Saa nähdä kauanko Laura malttaa olla menemättä Lassen viereen nukkumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Lasse! Ihan huippu miten Lasse kehuu Jassua Muovibarbin edessä ja keskeytti puheetkin omalla höpinällä.
Mun mielestä Lasse yrittää ihan selkeästi viestiä Lauralle, että on Laura on hänelle ihan yhtälailla kaveri kuin Jassukin. Ei mitään sen enempää.
Onhan Laura varmaan mustasukkanen, mutta myös peloissaan siitä että menettää ns. tukipilarin. Lasse ja Laurahan oli ekan viikkotehtävän takia alkuun tosi paljon kahdestaan, ja Laura tuntu olevan silloin olevan hyvin tyytyväinen ja tasapainoinen. Oli joku ns. oma tyyppi, johon pysty tukeutumaan.
Nyt Lasse on alkanut hengaileen paljon muidenkin kanssa, mutta Lauralle edelleen Lasse tuntuu olevan ainoa johon oikeasti luottaa ja kehen turvautuu. Ottaa koville kun hän ei olekaan Lassen ainoa. Sen huomasi jo ulkotehtävässä.
Miksi toi yksi vamppailee noita miehiä, vaikka oma mies odottaa.
Kyllä BB on inhimillinen. Älä lyö lyötyä.
Laura on nyt niin hymy korvissa, ai että.
Ha ha! Nyt mä tajusin tämän 2 kautta seuranneena. Tuotanto haluaa ärsyttää ennemmin katsojia, kuin talon asukkaita.
Onko Jasminella mustalaistaustaa? Käyttäytyminen ei suoraan siihen viittaa, mutta noista sen kasvoista tulee vaan mieleen.
Pekka, Andy ja Aki trion pitää olla finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikäinen olet
48
Sehän tuo olisikin kun Valtoa pettäisi jo toinen blondi tosi TV:ssä 😟
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä kauanko Laura malttaa olla menemättä Lassen viereen nukkumaan :D
Mun leuka tippui lattiaan. Minäminäminäminä, minä olen täällä koko päivän siivonnut. Ei tullut edes mieleen ajatella muita, jotka on olleet ulkona monta päivää ja varmasti haluaisivat kunnon pesulle.