Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ilkeää vielä laiska Laura kerjätä kehuja muilta kun minä minä minä petasin tiedän kaikkien pedit ja olin niiiiin ahkera. Yöks!!!
Vierailija kirjoitti:
Sannin pelastus on Laura, joka mokasi vielä pahemmin.
Sannia ei pelasta enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ja Laura R , heillä on hirveän rumat tatuoinnit. Suorastaan puistattaa katsoa, miten ihminen voi pilata ihonsa. Tatuoidut ihmiset ei ole kiehtovan näköisiä, vaan likaisen näköisiä, koska heillä on kuin olisi aina samat vaatteet päällään.
Ja nuo kaksi ovat myös hyvä todiste siitä, että noin paljon itseään töhrineet ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Nyt anssi läyhää kylppärissä kädet puuskassa, on hän iso herra..
Laura näyttää nyt niin helpottuneelta, show ohi.
Juuh elikkäs asukkaat pääsee rankan tehtävän jälkeen sisälle lämpimään, mutta siellä onkin vain Laura-show menossa. Säälikää minua, kun minulla on ollut niin rankkaa.
Ps. Oikeasti paleltuneet varpaat ja sormet on kipeät pitkän aikaa ja vaivaavat vielä vuosienkin päästä. Ei näytä kävely ainakaan vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Laura sai miehet ympärilleen niin loppu taas yskä.
Miehet tykkää naisellisesta hyväkroppaisesta, kauniista naisesta 👍
Anssi pitää juorukerhoa kylppärissä Pekan ja Akin kanssa kyrsii Jassun saamat ruoat vieläkin.
Ville tuli keskeyttämään.
Edelleenkö nuo miettii mitä Pekalle tapahtuu sen kalapurkin takia :D säälittävää.
Aina kun mä rupean katsomaan 24/7 niin Laura itkee. :D
Säälittävä Anssin juoruämmäkerho.
Vierailija kirjoitti:
Nyt toi viiltelevä dramaqueen kotia seuraavaksi tuolta.
Ilkeä Jasmiina ulos talosta, ja kyllä lähtee 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on tainnut saada rauhoittavia
Voi teitä, teille on kaikki erikoisempi ihan vierasta.
Hyperventilaatio hoituu PAPERIPUSSILLA.
Paitsi nykysuositusten mukaan ei saa hengittää paperipussiin. Näin on ensihoidon opastus
Ei kyllä näyttänyt Laura yhtään kipeältä ku pk-huoneen ovelta hyppeli naama messingillä Lassen kaulaan.
Hohhoijjaa, vaemaan unohtanut että kamerat kuvaa kokoajan, eikä vaan sillon ku muut asukkaat ovat läsnä.
Menis nyt tuo Ville tuosta että Anssi pääsee avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura L on tyypillinen esimerkki miten narsisti käyttäytyy! Kehtaa lopuksi
vieläpä kehua kuin ikävä oli muita asukkaita, vaikka sisällä makkarissa haukkui lähes kaikki asukit vuorotellen!Tai sit vaan ihan tyypillinen esimerrki naisesta joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäöllään.
Käykö kateeksi. Ryhävalaat jää kakkoseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi ja karvareuhkapiru yrittivät Akia saada läyhäämiseensä mukaan, Akia ei lähde vttumaisten kusipäiden ilveilyyn mukaan.
Toivottavasti ei lähde... Pelkään vaan että Aki on sen verran "heikko" että hakee hyväksyntää kovilta pojilta.
Ei lähteny äskenkään, anssi läyhäs vessassa, mutta kun huomas ettei hänen sessionsa saa tulta alleen, rauhottui ja alkoi muka puhua niitä näitä viikosta. Ehkä muisti kamerat.
Ei ole pekan ja anssin hovissa kuin pekka ja anssi keskenään, anssi voi sivulta kuunnella mutta siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on tainnut saada rauhoittavia
Paitsi nykysuositusten mukaan ei saa hengittää paperipussiin. Näin on ensihoidon opastus
Saako sitten nykyään hengittää muovipussiin?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä Anssin juoruämmäkerho.
Just parasta 👍👍👍👍
Nyt voisi tuosta telkkarista näyttää Lauran haukkumiset muille