Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Laura on selkeesti ennenkin jotunut kusettaa että on sairas tuo yskä en kestä eikö se nuija tajuu että me nähdään ettei yskinyt eilen sisällä kun kahdestaan.
Nyt muut kehuu
Anssi hyvä se tietää kyllä!!
Laura luulee että se ei vaan saa osallistua kaupassa asiointiin..
Käsitin että eivät saa sirä ruokaa kaupasta syödä..
Älykkö fitneskana ei vaan pysty ymmärtämään edes yksinkertaisia ohjeita.
Ja nyt alkoi itkeä pillittämään sääliä antakaa sääliä, voihan v!
Mitä toi ämmä taas itkee tuolla?
Ja bussin alle heittämänsä Jassu lohduttaa..
Kyllä siellä muillakin oli yhtälailla varpaat jäässä, mutta muut ei sentään keskeyttäneet tehtävää sen takia, toisin kuin Laura L. Ei tainnut vain ulkotehtävä maistua hänelle.
Itkeekö Sanni? Ei. Kertoi miten meni, eikä kerjää sääliä. Nättityttö luulee itkemällä selviävän kaikesta.
Hävettää ton Lauran puolesta.
Nyt hävettää ton yhden puolesta tosi pahasti. Lopettas nyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuon räpsyn mikin edes sulkea.
Sen valheellista rääkymistä on vastenmielistä kuunnella!
Samoin Jasmiinan ja Meloni ääntä en haluaisi kuunnella
NO niin nyt alkoi hirveä itkunyyhkytys Laura L:ltä selityksineen. Jos on noin vaikeaa, niin voisko vaan kuitata että en pystynyt tehtävään ja sillä siisti. 'Mä pelkäsin et mä kuolen' :D :D
Laura ei tehnyt kuolemaa, ihan tyynenä ja tyytyväisenä aterioivat yöllä toisen pinnarin kanssa lämpimässä keittiösssä.
Vierailija kirjoitti:
Sannilla oli mielestäni ihan syy lähteä sisälle ja bb kuulutti hänet sisälle.
Sanni oli PK-huoneessa kyllä ehdottanut, että menee takaisin ulos, mutta BB:n suunnasta oli kehotettu jäämään sisätiloihin.
Ei tuotanto halua ottaa turhia riskejä. (Paitsi joissakin asioissa voi, mutta ei tällaisissa kuitenkaan.)
Kaikki voi käydä koosteessa katsomassa mikä lauran tilanne oikeasti ole. Sillä ei ollut edes kylmä kun oli pk huoneessa kun tuli sisälle. Ihmisen puhekin on erilaista kun on oikeasti kylmä..
Ja oli niin kymä, että seuraavana päivänä shortsit jalassa ja ilman sukkia :):)
Nyt se mokas meni vielä mutta tuo luuli että kuolee...oikeen draamagueen!
Ei kyllä vakuuta toi Lauran itku show
Nyyh nyyh! Mulla on taas niin kamalaa nyyh.
Enmpä ois ikänä uskonut että Laura on noin taukki kameroiden edessä
Olihan se arvattavissa.Jalat tunnottomat sekin piti lisätä.Muistiko sanoa yskästä mitä oli aina kun joku tuli sisään.Hänhän on puhunut kun on itkupilli niin se oli hyvä tehdä nyt.Kaikki pisteet niille jotka hoiti viikkotehtävän ulkona.
Tähän asti oon tykänny Laura Ällästä, Mut nyt meni kyllä maku koko muikkeliin. Ilkeääkin tuolla märistä ja hakea sääliä, kun toiset on just tullu sisälle rankasta reissusta.
Oikeesti pelkäsin että mä kuolen.