Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
16641/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin herännyt varpaat tunnottomina puolikuolleena, niin kyllä mulla ois nyt edes sukat jalassa?

Ehkä sillä olikin tekoripset tunnottomina puolikuolleena. Harmihan se olisi, jos ripset murenisivat pakkasessa.

Järjestetään keräys jonka tuotoilla hankitaan fitness pimulle uudet ja entistäkin runsaammat räpsyttimet päähän. Ja tällä kertaa varmistetaan että ne myös kestävät 40 asteen paukkupakkaset ja myrskytuulet. Nykyiset eivät kestäneet. Katastrof!

Vierailija
16642/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LauraL on vittumainen lehmä. Jankkas sillon paljonko muut polki pyörää ja toisteli paljonko itse oli polkenut. Nyt sönköttää ripset huurussa paskaa Sanni-raukalle. Vähemmästäkin sekoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16643/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tehtävä, köysi, mutta mitä muuta siihen liittyy?

Vierailija
16644/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noille muille tullu jotai infoa että eivät saa puhua tai ottaa kontaktia Sanniin ja Lauraan?

Itse epäilivät niin ku Laura juoksi(kyllä, sairastunut ihminen juoksi) jonku perään kyselemään jotain. Oisko ollu Lassen, en erottanut varmaksi. Ei kuitenkaan reagoinut Lauran huuteluun mitenkää vaa näytti kädellä että ei voi puhua tms.

Vierailija
16645/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni pitäisi poistaa ihan pk huoneen kautta nyt, eikä mihinkään häätöäänestykseen mieleltään sairasta ihmistä.

Tämä, miten mt kestää olla uudelleen häätöäänestyksessä kun edellisen seuraus oli vakava paniikkikohtaus?

Vierailija
16646/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran yskä meni ohi kun tuli makuuhuoneeseen.

Vierailija
16647/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa Sannin mollausta, antaa hänen olla sellainen kuin on. Ettehän te mollanneet MS-Katiakaan tällä tavalla! Samanarvoisia kaikki ovat ja Sanni voi ihan hyvin.

Vierailija
16648/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ku Juhani ei edes vilkaissu noihin kahteen kun meni ohi :D

Sanoihan ainakin heipat, jos ei sitten myös vilkaissut.

Vierailija
16649/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei asukkaista kukaan kyseenalaista Jasmiinan käytöstä?

Tässä koko Suomi näkee malliesimerkin miten kiusaajat toimivat koulussa ja työelämässä. Kukaan ei puutu siihen.

Vaadin, ettei BB:n tuotanto anna viihdearvon vuoksi kyseisen käytöksen jatkua?

Miten voidaan taistella tälläistä käytöstä vastaan missään, jos sitä suorastaan opetetaan BB:n tuotannon toimesta.

Kuka muistaa viime joulukuun koulupoikaa, kiusaamisesta seurannutta henkirikoksen uhria enää?

Aikuiset voisivat lukea kiusaamisesta, jollei yksikään ymmärrä mitä talossa on tapahtunut.

Voi jumankauta. Sulla alkaa jo todellisuudentaju hämärtyä.

Vierailija
16650/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noille muille tullu jotai infoa että eivät saa puhua tai ottaa kontaktia Sanniin ja Lauraan?

Itse epäilivät niin ku Laura juoksi(kyllä, sairastunut ihminen juoksi) jonku perään kyselemään jotain. Oisko ollu Lassen, en erottanut varmaksi. Ei kuitenkaan reagoinut Lauran huuteluun mitenkää vaa näytti kädellä että ei voi puhua tms.

Kielletty yhteydenpito.

Ihme jos juossut Lassen perään. Voi kiesus.

Vierailija
16651/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuliks toi barbilaura ja Sanni viime yönä kipeeks, vai miksi ne heräsi Sannin kanssa sisältä samasta sängystä? Nehän vaikuttaa ihan 'terveiltä' , siis fyysisesti, niin miks ne ei saa osallistua tohon ulkotehtävään? Joku rangaistus jatkuvasta valittamisesta tuolla ulkona töissä, vai mitä ihmettä?

Vierailija
16652/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin toiminut noin niin olisi hvetin huono omatunto ensinnäkin ja laittaisin imurin päälle ja siivoisin tuolla, vedellä lattiat sitten, ovet, kylpyhuoneen vessaa myöten. Järjestäisin kengät ja kaikki mitä on järjestettävissä. Laura ja Sannihan on osallistuneet tehtäviin täysillä. Miten jotkut nukkui lähes alasti? Miten tuossa makuupussissa pitää olla, siis sukat kai, entä muuta? 

Vierailija
16653/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin herännyt varpaat tunnottomina puolikuolleena, niin kyllä mulla ois nyt edes sukat jalassa?

Ehkä sillä olikin tekoripset tunnottomina puolikuolleena. Harmihan se olisi, jos ripset murenisivat pakkasessa.

Järjestetään keräys jonka tuotoilla hankitaan fitness pimulle uudet ja entistäkin runsaammat räpsyttimet päähän. Ja tällä kertaa varmistetaan että ne myös kestävät 40 asteen paukkupakkaset ja myrskytuulet. Nykyiset eivät kestäneet. Katastrof!

Ja plus 4 sponsorilasit päähän että näkyy ne silmät uusien räpsyjen alta.

Vierailija
16654/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannihan on nyt ihan kukkuu. Laura on tekoyskässä.

Jos joku tuosta porukasta on kuk kuu, niin se on Jasmiina kaikkineen hyökkäävien käytöksineen,. Aikuinen akka ulisee pk huoneessa kun yöhosutkin ärsyttää. Pää ja kaula tutisten silmät pyörien kaikki ärsyttää.. Siinä kuk kuuta.. 🤣

Vierailija
16655/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään paskaa puhuta Sannin mt-ongelmista, kun itse avoimesti niistä kertonut. Ihan eri asia joku fyysinen sairaus, Sannin toimintakykyyn vaikuttaa selkeästi nyt mt-ongelmat. Vai onko paniikkikohtaus pikku juttu?

Vierailija
16656/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun vauvojakin nukutetaan paukkupakkasilla vaunuissa, mutta nämä "prinsessat" ei pärjää nollakelissä viimeisen päälle olevissa vatekerroksissa ja maakuupuseissa.? Pelkkiä luusereita ja mukavuuden haluisia luovuttajia molemmat!

Vierailija
16657/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliks toi barbilaura ja Sanni viime yönä kipeeks, vai miksi ne heräsi Sannin kanssa sisältä samasta sängystä? Nehän vaikuttaa ihan 'terveiltä' , siis fyysisesti, niin miks ne ei saa osallistua tohon ulkotehtävään? Joku rangaistus jatkuvasta valittamisesta tuolla ulkona töissä, vai mitä ihmettä?

Sanni sai paniikkikohtauksen, Laura feikkaa yskää.

Vierailija
16658/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä oot paleltunu viime yönä ja pelkäsit ku ol e v a. si kun on niin kylmä (sanoi itse), pitäskö laittaa nyt pitkät hosut jalkaan, pitkähihanen paita sekä sukat jalkaan? 

sisällä on lämmintä

Vierailija
16659/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Fitlaura yskii aina kun samassa tilassa on joku ulkotyöläinen ja muuten ei ollenkaan?

Vierailija
16660/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain näiden haukkujen takiakin Sanni on nyt enemmän mun suosikki. Ihmiset on erilaisia ja vaikka Sannilla olisi lieviä mt- ongelmia, niin miksi sen olisi pitänyt jäädä pois talosta?  Ihan asiallisestihan hän on siellä ollut. Kyllä tuolla on selvästi muita joilla on selvästi suurempia ongelmia päänsä sisällä. Mistä nuo jutut Sannin mt-ongelmista on lähteneet? Onko niillä edes totuus pohjaa?

Sanni on ihan lehtien palstoilla kertonut mt-ongelmistaan.

Ok, kiitos. Itse en ole seurannut Sannin tekemisiä ja hän oli minulle ihan uusi tuttavuus bb:ssä. Mutta on fiksuimpia tuolla talossa.

Ketju on lukittu.