Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Äänestäkää Sannia että saadaan tuo vilttimuija Minna ulos.
Tuo pikkuveli oli maailman typerin idea. Muutaman tunnin takia hirvee sotku ja kauheesti krääsää taloon, sitten siivoomaan.
Miks tästä on tehty tämmönen lastenohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin toi minnan palkki on yhtäkkiä pisin, ei se tuolta tipu.
Nyt kannattaa äänestää sannia.
Ei, älkää nyt mokatko tätä äänestämällä Sannia! Kikkailette taas Samin putoamaan.
Onko tuotannolla taas sormet äänestyksessä kun lasketaan pisteitä ? Minna ulos.
Pikkuveli on kuin kuin sukupuolenkorjasleikkauksessa käynyt Tanhupallo.
Sanni pois talosta, ne tekee siellä viihdeohjelmaa.
Pointsit Jassulle että kehtaa olla ilman paitaa tuolla.
Miten voi ihminen päästää itsensä tuohon kuntoon. Eikö jossain vaiheessa tule tunne että nyt riitti, teen tälle lihomiselle jotain.
Missä kohtaa munaminna väittää että lasse käyttää häntä hyväksi?
USKOMATONTA PASKAA, itse joka kerta tunkenut Lasden iholle, suorastaan ahdistellut. Jos Lasse yrittänyt mennä myöhään nukkumaan ja pitää ison välin munahaukkaan, tää on heittäytyny ihan poikittain kourimaan lassen paikkoja. Kuvottava ahdistelija. Ei uskoisi että naisistakin löytyy tollasia seksuaalisesti häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Toi yks vli oikeesti myydä seksiä, vähän sen oloinen. Elämä on kallista helsingissä ja on vielä yh.
Luulen kans, koska jostain luin että profiili olisi Sugardatersilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään jassusta, inhoon minnaa. Turha niitä on niputtaa yhteen, tää matka on vasta alussa. Minna ulos.
Tykkäät roskisväestä?
Vastenmielinen kommentti.
Haluan nähdä lisää vaivaantunutta tunnelmaa Minnan ja Lassen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa äänestää sannia.
Äänestä vaan ihan ite, mä en ainakaan tuhlaa euron euroa mokomaan mölliin.
Minde spinde lähtee talosta. Ei tarvi nähdä enää sen ynseää ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi yks vli oikeesti myydä seksiä, vähän sen oloinen. Elämä on kallista helsingissä ja on vielä yh.
Luulen kans, koska jostain luin että profiili olisi Sugardatersilla.
Puhutaan, että myös Alaston Suomessa sillä on profiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa äänestää sannia.Äänestä vaan ihan ite, mä en ainakaan tuhlaa euron euroa mokomaan mölliin.
Sami on kyllä kamala. Ihme freakshow.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä mammojen Taavi-hehkutusta. Tyhjäpäinen pintaliitäjä, joka p*nee juuri ja juuri aikuisia. Hyi olkoon.
No ei se nyt sen tyhjäpäisempi ole kuin nuo muutkaan 😁 Vois sanoa välillä, että jopa päinvastoin.
Taavi muistuttaa Teuvo Lomania noissa laseissaan.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaajalla on mahdoton tilanne saada Minnasta mitenkään positiivista kuvaa niin, että suuri yleisö haluaisi äänestää häntä jatkoon. Minna ei tajua ollenkaan, miksi häntä ollaan äänestetty. Sanni sentään tunnusti itsestään vähemmän kauniita piirteitä.
Onhan se keski-ikäiseltä ihmiseltä aikamoista, ruikuttaa että nyt se ei musta enää välitä, halusi vain panna ja heitti menemään. Hyvänen aika sentään, teinikin tajuaa asiat paremmin tai älyää pitää suunsa kiinni.
Sama juttu mulla.