Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
12661/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa perusteluista nimeämispisteisiin oli kyllä paksuhkon pajunköyden tuntuista, niin kyllä Pekka veti silti tässä asiassa pohjat. Tuo hauskuuden vääntäminen on jo jonkin aikaa tuntunut jokseenkin väkinäiseltä, ja tuo nimeämisjuttu oli nyt ihan äärimmäinen esimerkki siitä.

Vierailija
12662/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin ,että Ville antaa Samille pisteet.Jassu törkeästi puhui Samista.

Jassun analyysi oli aika osuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12663/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenkin yllättynyt tosta Taavista. Aattelin et se ois Minna, Sanni, Sami ja ehkäpä Jassu.

Vierailija
12664/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna helvettiin talosta nyt. Seuraavaksi ne kaksi kehopositiivista valasta ulos.

Vierailija
12665/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjassa on jotain, mikä minua on häirinnyt alusta asti, mutta en osaa sanoa mikä se asia on. Olenko ainoa?

Et. Jotenkin creepy.

Anaalijutut ja toi pekkaan ihastuminen, selvästi kauhean mustasukkainen jo siitä, vaikkei tunne koko heppua.

Kyylää ja vahtii.

Ei käy ihan täysillä valoilla.

Onhan Katja todella outo. 35 v ja sinkku ja hakee läheisyyttä oudolta Pekalta. Onkohan Katjalla muitakin outoja mieltymyksiä kuin se, että sille kakkonen on ykkönen.

Mikä siinä peppupanossa on niin kauheeta? Seksiä voi harrastaa monella eri tavalla. Lauantaina saunan jälkeen pimeässä lähetyssaarnaaja ei ole se ainoa.

mikä sopii kummallekin on ok. otetaan sitä suikkiinkin ja itse 3en voi. 

Koosteessa näytettiin kuinka Minna satuili ihan täysillä. Tuleehan nyt kondomin laittamisesta ääniä ja pannaan mihin pannaan, siitäkin syntyy ääniä. Säälittävä ihminen tämä teippiletti.

Ja perään sanoi tahraisista lakanoista. Miten muka lakanat olisivat tahraiset jos olisi käytetty kondomia?

Vierailija
12666/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjassa on jotain, mikä minua on häirinnyt alusta asti, mutta en osaa sanoa mikä se asia on. Olenko ainoa?

Et. Jotenkin creepy.

Anaalijutut ja toi pekkaan ihastuminen, selvästi kauhean mustasukkainen jo siitä, vaikkei tunne koko heppua.

Kyylää ja vahtii.

Ei käy ihan täysillä valoilla.

Onhan Katja todella outo. 35 v ja sinkku ja hakee läheisyyttä oudolta Pekalta. Onkohan Katjalla muitakin outoja mieltymyksiä kuin se, että sille kakkonen on ykkönen.

Mikä siinä peppupanossa on niin kauheeta? Seksiä voi harrastaa monella eri tavalla. Lauantaina saunan jälkeen pimeässä lähetyssaarnaaja ei ole se ainoa.

mikä sopii kummallekin on ok. otetaan sitä suikkiinkin ja itse 3en voi. 

Koosteessa näytettiin kuinka Minna satuili ihan täysillä. Tuleehan nyt kondomin laittamisesta ääniä ja pannaan mihin pannaan, siitäkin syntyy ääniä. Säälittävä ihminen tämä teippiletti.

Lassen pitää päästä testiin, bbn pitää se järkätä. Tyhmää Lasselta jos sisälle meni.

Vierailija
12667/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio on kuningas

Vierailija
12668/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin ,että Ville antaa Samille pisteet.Jassu törkeästi puhui Samista.

Jassun analyysi oli aika osuva

Jassun analyysi osoitti, että ei ole viekäkään tajunnut sanaakaan, mitä Sami on yrittänyt selittää. 

Vierailija
12669/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi olla pari viikkoa tuntemieni, käytännössä ventovieraiden kosketeltavana, siliteltävänä ja hiplattavana kuten osa asukkaista. Olenko outo?

Vierailija
12670/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Lasse tuli viimeisenä nukkumaan oli hajurakoa petissään ja niinpä vain taas kävi että Minna nousi 2 kertaa veskiin tai vedenjuontiin, palasi ja änkes taas Lasseen kiinni kuin iilimato.

En saanut unta kun olen kipeänä ja kokosin pienoismallia koko yön. BB 247 pyöri taustalla. Lasse viivytteli selvästi piiiiitkään muiden jälkeen olkkarissa puuhaten niitä näitä. Joko hän a) odotteli että muut ehtivät nukkumaan, että pääsee hommiin tai b) hän odotteli että Minna nukahtaisi.

Sitten jossain vaiheessa Lasse tuli erittäin, erittäin varovaisesti makkariin. Ensin ajattelin, että Lasse menee Pipan paikalla, mutta sitten meni varovaisesti omalle paikalleen. Tässä vaiheessa Lassen ja Minnan välillä oli lähes metri varmaan. Minna kävi ylhäällä pari kertaa ja viimeisen käynnin jälkeen alkoi hivuttautua kohti Lassea. Ensin pää ja tyyny, sitten hups kylkeä kääntämällä lähes kainaloon ja sitten peittoa parantelemalla vielä lähemmäs...Koomista. Todellinen munahaukka. Ei päästä saalistaan kun sen kerran on näköpiiriinsä saanut.

Lasse laukaisi siemensyöksyn Minnan emättimeen.

Vierailija
12671/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio on paras! Hän sanoo omat mielipiteet eikä kaunistele.

Vierailija
12672/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja on tosi ihastunut Pekkaan. Pekasta en osaa sanoa, että onko aivan yhtä ihastunut, toivon että olis.

Katja on kaikin puolin priima nainen.

Kiva nähdä tuon hiiren ilmeet kun pekka lähtee yöksi sviittiin.

Vierailija
12673/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso kuin 24/7, en sitä lähetystä.

Ihmiset ihan turhaan miettii siellä olevien viieraiden mielipiteitä.

Vierailija
12674/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni joutais lähtee.

Vierailija
12675/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten Katja tuntui menevän tolaltaan, kun Minnan nimi sanottiin? 

Vierailija
12676/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Sanni tippuu. On huumorintajuton itsekeskeinen tosikko (tai tämmöisen kuvan olen saanut), joka ei tuo koko kauteen minkäänlaista viihdearvoa. 

Ihme mörssäri kyllä. Yritti jyrätä painollaan kaikki pois puhelimien edestä ja kun muut puuttuivat tähän veti herneen nenään. Ihme tosikko.

Vierailija
12677/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan ilme, kuin sai tietää olevansa nimettynä... Oli selvästi yllättynyt. Kuvitteli kai olevansa suosittukin tuolla...

Vierailija
12678/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi kim  aina keskeyttää :D

Vierailija
12679/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni mainitsi Minnan kiukkuisuudesta/aggressiivisuudesta. Jotain kylmäävää siinäkin akas on

Vierailija
12680/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna kohta taas romahtaa, sanokaa mun sanoneen.

Esittää tietysti ettei tunnu missään, mutta lopulta tulee joku purkaus.

Kaikki on selvästi tyytyväisiä että minna häädös. 😁

Ketju on lukittu.