Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Miksei Laura valinnut Samia Napakympissä? Ihan selkeästi jätti tahallaan huomiotta. Kiusasihan Laura tänään Samia Sannin kanssa. Onneksi Laura joutuu sviittiin Pekan kanssa tänään niin Samin ei tarvitse kestää niitä eikä mun tarvii katsoa sviittikameraa.
En tiedä, oisko johtunut siitä että Sami leikki 6-vuotiasta.
Missäköhän vaiheessa tuo sviittihomma muuttuu kiusalliseksi. Jotenkin on vaikea ajatella että noilla kahdella olisi paljoa yhteistä puhuttavaa.
Pekan ja Lauran juttu ei oikein tunnu luistavan..
Toivottavasti ne sais kutsua saunaan ja poreisiin juomineen ja herkkuineen kaksi lisätyyppiä ja ottais Sannin ja Anssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä monipuolinen asukas. Ei jää seinäruusuksi vaan ottaa osaa leikkeihin ja kisailuihin vaikka onkin tullut julmasti kiusatuksi kaikkien muiden asukkaiden toimesta.
Samin tarina on selviytymistarina joka hakee vertaistaan tosi TV: n historiassa. Hän ansaitsee voiton tässä kilvassa ihan ylivoimaisesti. Kiitos ja kumarrus Samille.Sami on somessa kaikenkaikkiaan ehkä suosituin asukas, juuri sen vuoksi että häntä on kiusattu. Varsinaisesti hän ei ole talon suosikkiasukas, eli voittajaehdokas koska kukaan ei ole selkeästi noussut. Esiin. Tai, sanotaan näin, ne nousijat, eli Lasse ja Pekka, ovat jatkuvasti vedetty alas Minnan ja Katjan vuoksi. Heille tulee käymään sama kuin Artulle viime vuonna. Arttu alkoi parantaa juoksuaan loppuviikoilla, mutta Ella veti hänet pahasti pinnan alle. En usko että hänestä olisi voittajaksi ollut, mutta väitän että hän olisi voinut olla Joelin kanssa rinnakkain odottamassa kumpi heistä julistetaan voittajaksi.
Sami tulee menemään kiitäen finaaliin asti. Sen sijaan nuo kiusaajat, Jasmiina ja Minna ovat käytännössä jo lähteneet talosta. Kyse on vain siitä milloin he päätyvät häätöäänestykseen. Heillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä. Jasmiina on kiusaaja ja läyhääjä, sekä tyhmä, ja Minna on kiusaaja, läyhääjä, sekä vähän tyhmempi. Eikä heidän faninsa somen puolella varsinaisesti auta heidän selviämistään talossa.
Luulen että sekä Pekka että Lasse tietävät sen ettei kukaan talossa pariutunut ole voittanut BB:tä koskaan ja Lasse on antanut nyt periksi ja seksiä vastaan on päättänyt ettei kisaa enää voitosta. Pareista miehet ovat aina jatkaneet pidemmälle kuin naiset joten Minnakin voi ehkä ymmärtää että on jo hävinnyt ja siksi päätti harrastaa seksiä.
Ehkä Andikin tietää että seksi tarkoittaa kisan häviämistä ja siksi känni-iltana yllytti Pekkaa sanomalla että Katja käy kuumana häneen. Jolloin Kakka ja Petja putoaisivat talosta pois jossain vaiheessa ja hän voisi jatkaa voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä monipuolinen asukas. Ei jää seinäruusuksi vaan ottaa osaa leikkeihin ja kisailuihin vaikka onkin tullut julmasti kiusatuksi kaikkien muiden asukkaiden toimesta.
Samin tarina on selviytymistarina joka hakee vertaistaan tosi TV: n historiassa. Hän ansaitsee voiton tässä kilvassa ihan ylivoimaisesti. Kiitos ja kumarrus Samille.Sami on somessa kaikenkaikkiaan ehkä suosituin asukas, juuri sen vuoksi että häntä on kiusattu. Varsinaisesti hän ei ole talon suosikkiasukas, eli voittajaehdokas koska kukaan ei ole selkeästi noussut. Esiin. Tai, sanotaan näin, ne nousijat, eli Lasse ja Pekka, ovat jatkuvasti vedetty alas Minnan ja Katjan vuoksi. Heille tulee käymään sama kuin Artulle viime vuonna. Arttu alkoi parantaa juoksuaan loppuviikoilla, mutta Ella veti hänet pahasti pinnan alle. En usko että hänestä olisi voittajaksi ollut, mutta väitän että hän olisi voinut olla Joelin kanssa rinnakkain odottamassa kumpi heistä julistetaan voittajaksi.
Sami tulee menemään kiitäen finaaliin asti. Sen sijaan nuo kiusaajat, Jasmiina ja Minna ovat käytännössä jo lähteneet talosta. Kyse on vain siitä milloin he päätyvät häätöäänestykseen. Heillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä. Jasmiina on kiusaaja ja läyhääjä, sekä tyhmä, ja Minna on kiusaaja, läyhääjä, sekä vähän tyhmempi. Eikä heidän faninsa somen puolella varsinaisesti auta heidän selviämistään talossa.
Tuo lainaamasi viesti oli ironinen. Täällä on joku vekkuli Samin hehkuttaja.
Joka on myös oikeassa. Sami voittaa.
Mulla käy Samia ihan oikeasti sääliksi tuon sen kohtelun takia. Hyväntahtoisen oloinen mies, vaikka uskon, että saattaa jotakuta asukasta (ja katsojaa) ärsyttää. Katja on ollut kiva sekä Samille että Akille. Samoin ystävällisiä ovat olleet Ville ja Late. Kertoo paljon ihmisestä sellainen, että menee alakynnessä olevan puolelle. Mulle paha turn off tuollainen yhden tyypin härkkiminen jengillä, yäk.
Kyllä on väsynyt pari sviitissä, miksi Virtasen piti pelata näin?
Huh, miten Laura pienenä tyttönä pystyy syödä kokonaisen pitsun? Ku en minäkään jaksa ja olen lihavahko.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit nää on hauskoja :D Huikea ero viime vuoden "contenttiin" heitellään kuminauhaa kattoon sängyssä makkoillen.
KYLLÄ! Nää on oikeesti hauskoja :D Jotain kertoo sekin, että asukkaiden itse keksimät & toteuttamat ohjelmanumerot ovat saaneet runsaasti aikaa koostelähetyksissä. Tempparit kesti 10minuttia jostain 50min (?) koosteesta. Luulen, että näiden vuoksi joidenkin asukkaiden viihdearvo ja kiinnostavuus on nosteessa. Esim. Jasmiina ja Pekka nyt tietysti, mutta myös Aki, Lasse, ville, Anssi ja Sanni ovat olleet huippuja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa Napakymppi 😄
Ehei, klo 20.00 lähdetään Gebardiperheen matkaan. Kokonainen tunti.
Kiitos tästä. En ollut huomannut. Rakastan kissaeläimiä. :)
Ei kestä kiittää! Rakkaan poikani mukaan olen pikkasen netin ja television orja, mutta valitsen toki mitä katson ja luonto-ohjelmia ahmin.
Vähän olis tylsää tuolla sviitissä. Yksi ilta menisi, mutta sunnuntaihin asti. Ei muuta tekemistä kun syödä ja keksiä väkisin jutunjuurta. Olisi edes saanut valita seuralaisensa.
Juomat ei edes riitä kännien vetämiseen. Onneksi pääsevät edes saunaan ja paljuun.
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten Laura pienenä tyttönä pystyy syödä kokonaisen pitsun? Ku en minäkään jaksa ja olen lihavahko.
Mulla menee tuollainen pikkupizza helposti kerralla.
t.Toinen lihavahko
Vierailija kirjoitti:
Aki näyttää häiriintyneeltä. Ymmärtääkö se kaiken mitä tuolla tapahtuu?
Päinvastoin. Taitaa olla tervepäisin koko porukasta.
Joku sanoi twitterissä, että jassu on bb-talon oma cartman. Mun mielestä erittäin osuva vertaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän olis tylsää tuolla sviitissä. Yksi ilta menisi, mutta sunnuntaihin asti. Ei muuta tekemistä kun syödä ja keksiä väkisin jutunjuurta. Olisi edes saanut valita seuralaisensa.
Juomat ei edes riitä kännien vetämiseen. Onneksi pääsevät edes saunaan ja paljuun.
Täytyykö niiden viettää päivälläkin aikansa tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Pekan ja Lauran juttu ei oikein tunnu luistavan..
En edes katso sinne. Bikinifitnes tyypistä ei irtoa mitään, pelkkää pinnallista ulkonäköön ja treeniin liityvää juttua.Pekasta tykkään, kun on erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on väsynyt pari sviitissä, miksi Virtasen piti pelata näin?
Koska Virtanen on umpitylsä. Sopii ohjaamaan hartaita kirkkonäytelmiä.
Vaikkapa kohtauksen, missä Jeesus jakaa viisi leipää ja kahdeksan kalaa niin, että riittää isolle väkijoukolle. Virtasta kun näyttää tuo ruuan säännöstely niin kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
milf-minna kirjoitti:
Voittaako Mot Minna BB,b ? ? !
Minna voittaa BB,n ! Ihan sama mitä kateet muijat vaahtoo täällä.
Tottakai Minna saattaa voittaa, se on sinustakin kiinni. Onko laina-anomus jo laitettu vireille. Se BB-asukki voittaa jolle maksavat katsojat ovat valmiita ääniä ostamaan.
Sanni veti hienosti Niinan roolin.Ihan hauskaa viihdettä tälle päivälle.