Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vieläkö te sekopäät täällä jankutatte, ohjelma loppui jo ajat sitten. Vieläkin pitää jostain muutamaste satunnaisesta pellestä jauhaa täällä paskaa.
Eikö yli 5000 sivua paskanjauhamista syyskuusta saakka vielä riitä?? Hullut, mielisairaat!
Kukaan täysjärkinen jonka tiedän EI katso big brotheria
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa tänne eksyit. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa tänne eksyit. 🙄
Joo fixed mindset scheibee
🎵🎶🎶Mää heräään. 🎶 Määää heeerääänn.. 🎶😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te sekopäät täällä jankutatte, ohjelma loppui jo ajat sitten. Vieläkin pitää jostain muutamaste satunnaisesta pellestä jauhaa täällä paskaa.
Mene rähjäämään Selviytyjät ketjuun. Sekin on päättynyt ja siellä käydään keskustelua yhä.
Eikös juuri sekopäät räyhää ja kirjoittele rumin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan…,,
Kyllä, kyllä,. Minä vihaan palloja eniten maailmassa. Vihaan keskiviinnoja ja aina joka viikko keskiviikko.. Voi v, v v v vv..
Vierailija kirjoitti:
👌😂
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo yli 2 viikkoa yrittänyt herätä...
Vierailija kirjoitti:
Anssi on itse laittanut elämänsä hyvään malliin. Kateellisten urputus menneisyydestä on turhaa, kun on ollut ryhtiä järjestää asiat tuohon malliin. Molluskat voisi ottaa mallia, eikä lapsuuteen jäädä vetoilemaan. Kyllä Anssilla on töistä aikaa lapsillekin. Hyvää joulun odotusta teille ja Anssin perheelle. ❤️🎄❤️🎄❤️
Eikun streamit seinälle ja pelaamaan ja pelifirmojen mannekiineiksi niin rahaa tulee ikkunoista ja ovista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekkaa jännittää töihin meno , oli soitta ut Anssille.
Kyllä minuakin Pekkana jännittäisi, kun olisin ensin talossa rehvastellut miten laittaa kullikuvia ja videoita laukeamisestaan naisille oikein urakalla ja sitten tietäisin, että talossaoloaikana on syntynyt kohu pelastuslaitoksella tapahtuneista häirinnöistä.
On sieltä talosta lähtenyt muitakin joita luulisi pelottavan työpaikalle, ja kavereiden luo meno, kun talossa koko kansalle laulanut henkilökohtaisuuksia......
Kohta seiskassa juttua, niin tyrkky
Vierailija kirjoitti:
Kohta seiskassa juttua, niin tyrkky
Kenenkähän siivellä????
Huomenna seiska. Onko Jasmiina neitoa näkynyt Suomen "Ateenassa"??
Akilla kaatuu kalliilla koneilla puuta ja Suomessa sitä riittää.
Korona velloo ja tulee positiivista päivä päivältä enenmän ja teholla 52 mutta hätäjarrua ei paineta.
Näistä kellään ei ole aineksia jäädä pysyvämmin esille. Unohtuvat pian.
Laura L mennyt Dubaihin lemmenlomalle.
.... ja hyvin suihin ottaa... niin kuin kehui..