Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Paskanjauhanta ei vaan lopu, vaikka ohjelma loppuikin. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin äärettömän tunnekylmä, ettei lemmikkinsä luokse ole kiire edes reilun kolmen kuukauden jälkeen.
Eiköhän se koira ole jo kiintynyt hoitajaansa.
Lisäksi Jassu ei voi matkustaa ennen kun on kunnolla terve. Ihmiset katsoo pahalla jos yskii junassa.
Bilettäminen tälläisessä koronatilanteessa oli tärkeintä. Voi olla korona, kun sitä Hesassa on todella paljon, baarit pahimpia tautipesäkkeitä.
Elämä on arvovalintoja. Jassun pintaliitoelämään ei lemmikkieläimet mahdu lapsista puhumattakaan. Se täytyy itsekin ymmärtää ja tehdä ratkaisut sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse vapaaehtoisesti meni julkisuuteen ohjelmaan. Kertoi että lukee ja seuraa näitä Sofioita,joten tiesihyvin että mielipiteitä ihmisillä riittää lopuksi ikää. Käytös talossa antoi kuvan minkälainen elämäntyyli, kun avoimesti kertoili ryyppyreissujaan ym., samalla lähimmäiset ja kaverit. Se on semmosta nimenomaan.
Huomasiko joku muukin eilis illan soijapoikien livessä, kuinka joku nainen oli Taavin "kimpussa" kommenttikentässä? Taavi ei noteerannut ja tämä (olisko ollut joku random hoito?) veti herneet nokkaan ja hävisi kommenttikentästä puolentoista tunnin jahtaamisensa jälkeen. Sori nyt, jos luet tämän, mut olihan se aika agressiivista, ja noloa.
Ymmärrettävästi Taavin kaltaisella komealla kullanmurulla on naisista ylitarjontaa eikä kaikkien kanssa jaksa jatkaa siitä mihin edelliskerralla jäi. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Sen riskin ottivat tietoisesti, kun taloon menivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei ihan kaikki vuokraa asuntoa jos merkintä luottotiedoissa. Kannattaisi nyt kun rahat tulee, vuokrata kämppä, kun useimmiten vaaditaan 3kk vuokratakuu. Sitten vaan Helsingissä töitä puskemaan.
Pikkukaupungin tyttö ei tule viihtymään stadissa, fanitkin on landelta.
Stadi on snadi.
Itse olen Helsingissä syntynyt ja asun täällä. Tykkään Jassusta. Aluksi en niin välittänyt, mutta mitä enemmän häntä haukuttiin, sen enempi meni sympatiat ja empatiat hänen puolelle.
eli et varsinaisesti tykkää Jassusta itsenään vaan tykkäät siitä vaan siksi että sitä on haukuttu vauvapalstalla, sehän se onkin varmasti mieltäylentävää kuulla Jassun kannalta.
Tuskinpa tämä Jassu lueskelee vauvapalstaa ja jos lukee, tuskin kiinnittää minun mielipiteeseeni kamalasti huomiota.
Talossa kert{i että käyttää paljon vauvapalstaa.
Tosi ystävät tunnistaa menestyksen tai menetyksen kohdatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin äärettömän tunnekylmä, ettei lemmikkinsä luokse ole kiire edes reilun kolmen kuukauden jälkeen.
Lisäksi Jassu ei voi matkustaa ennen kun on kunnolla terve. Ihmiset katsoo pahalla jos yskii junassa.Bilettäminen tälläisessä koronatilanteessa oli tärkeintä. Voi olla korona, kun sitä Hesassa on todella paljon, baarit pahimpia tautipesäkkeitä.
Elämä on arvovalintoja. Jassun pintaliitoelämään ei lemmikkieläimet mahdu lapsista puhumattakaan. Se täytyy itsekin ymmärtää ja tehdä ratkaisut sen mukaan.
Voi kauhee. Sinähän sen tiedät, Jassun arvomaailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei ihan kaikki vuokraa asuntoa jos merkintä luottotiedoissa. Kannattaisi nyt kun rahat tulee, vuokrata kämppä, kun useimmiten vaaditaan 3kk vuokratakuu. Sitten vaan Helsingissä töitä puskemaan.
Stadi on snadi.
Itse olen Helsingissä syntynyt ja asun täällä. Tykkään Jassusta. Aluksi en niin välittänyt, mutta mitä enemmän häntä haukuttiin, sen enempi meni sympatiat ja empatiat hänen puolelle.
eli et varsinaisesti tykkää Jassusta itsenään vaan tykkäät siitä vaan siksi että sitä on haukuttu vauvapalstalla, sehän se onkin varmasti mieltäylentävää kuulla Jassun kannalta.
Tuskinpa tämä Jassu lueskelee vauvapalstaa ja jos lukee, tuskin kiinnittää minun mielipiteeseeni kamalasti huomiota.
Jaa, no toivottavasti ei lue täysin tosissaan noita ilkeimpiä kommentteja. Kyllä tämän palstan haukkujat siivittivät taas hänetkin voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadi on snadi.
Jaa, no toivottavasti ei lue täysin tosissaan noita ilkeimpiä kommentteja. Kyllä tämän palstan haukkujat siivittivät taas hänetkin voittoon.
Ei lue vauvapalstaa. Tuo keksi tuon että muka kertoi lukevansa.
Tik tok ja Jodelia ja instaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadi on snadi.
Ei pidä paikkansa. Miksi valehtelet. Akin livessä kertonut mitä lukee ja aihe vapaa ei siihen kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Jassu ei voi matkustaa ennen kun on kunnolla terve. Ihmiset katsoo pahalla jos yskii junassa.Bilettäminen tälläisessä koronatilanteessa oli tärkeintä. Voi olla korona, kun sitä Hesassa on todella paljon, baarit pahimpia tautipesäkkeitä.
Elämä on arvovalintoja. Jassun pintaliitoelämään ei lemmikkieläimet mahdu lapsista puhumattakaan. Se täytyy itsekin ymmärtää ja tehdä ratkaisut sen mukaan.Voi kauhee. Sinähän sen tiedät, Jassun arvomaailman.
Arvomaailma... Taisi tulla kaikille katsjille aika selväksi... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se Topi pärjäilee nyt, kun käy varmaan ihmetelemässä edelleen siellä talon pihalla, kun ei hänelle ole ruokaa tarjolla? Toivottavasti kuitenkin pärjäilee, suloinen Topi.
Mistä teidät, ettei ole tarjolla ruokaa? Melko tuhdissa kunnossa oli se lintu jo, ihan varmaan pärjäilee pitkälle sillä vararavintomäärällä.
Jos lintujen talviruokinnan aloittaa, sitä ei pidä lopettaa ennenkuin keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko joku muukin eilis illan soijapoikien livessä, kuinka joku nainen oli Taavin "kimpussa" kommenttikentässä? Taavi ei noteerannut ja tämä (olisko ollut joku random hoito?) veti herneet nokkaan ja hävisi kommenttikentästä puolentoista tunnin jahtaamisensa jälkeen. Sori nyt, jos luet tämän, mut olihan se aika agressiivista, ja noloa.
Ymmärrettävästi Taavin kaltaisella komealla kullanmurulla on naisista ylitarjontaa eikä kaikkien kanssa jaksa jatkaa siitä mihin edelliskerralla jäi. 🥰
Olet kyllä itse nolompi kun tuollaista postaat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se Topi pärjäilee nyt, kun käy varmaan ihmetelemässä edelleen siellä talon pihalla, kun ei hänelle ole ruokaa tarjolla? Toivottavasti kuitenkin pärjäilee, suloinen Topi.
Mistä teidät, ettei ole tarjolla ruokaa? Melko tuhdissa kunnossa oli se lintu jo, ihan varmaan pärjäilee pitkälle sillä vararavintomäärällä.
Ensimmäisen kerran kuulin. Hyvä kun kerroit... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat lintuja, osaavat kyllä vaihtaa maisemaa, jos vanhasta maisemasta on ruoka loppu.
Jassu nähty Jyväskylässä 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadi on snadi.
Ei lue vauvapalstaa. Tuo keksi tuon että muka kertoi lukevansa.
Tik tok ja Jodelia ja instaa käyttää.
ai noistako se seuraa törkyjulkkisten edesottamuksia? Kyllähän se on myöntänyt talossakin lukevansa mm. kahta palstaa jota täällä ei saa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävästi Taavin kaltaisella komealla kullanmurulla on naisista ylitarjontaa eikä kaikkien kanssa jaksa jatkaa siitä mihin edelliskerralla jäi. 🥰Se oli joo aika silmiinpistävää siellä asiallisten, liven aiheeseen liittyvien kommenttien seassa.