Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu olisi sopiva emäntä Akille Lieksaan. Aki saisi tosi Justiinan emännäkseen.
Siinä voisi olla Aki helisemässä.
Ei Aki tuommosta läski pirua ota. On nähnyt mikä kiero valittaja, päälle käypä, viinaan menevä nii kuin Akille kertoi, laiska. Ei ole vaimo ainesta. Siviilissä saa tietää Kelahuijaukset ja luottotietojen menettämiset, pomosta lavetelut ym. ym. Ei Aki tuota huoili..Ottakoon kelle tuo kaikki on ok.
Voi voi te lieksalaiset pölhökustaat. Kuvitteletteko tosiaan, et Jassu huolis vaivoikseen tän kaljottelevan, huonohampaisen, nolon metsäkonekuskin. No way. 😂
Voi voi luuletteko että Aki huolisi ja tyytyisi laiskaan, ylipainoiseen suursyömäriin joka ei osaa hoitaa edes raha asioitaan. Aki kyllä saa kauniinman ja fiksumman
Hah hah. Senkun näkis. Koko bb-yleisö saanut nähdä kauden alusta asti, miten tää simpassimainen Lieksan urpo yrittänyt Jassua kokoajan, kännissä sänkyyn asti koittanut ja ehdotellut suoraan, huhhuh, todella vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pimpelopompelit on tanssattu ja nyt tuolla aikaa tapetaan kunnes nukkumatti kutsuu
Ens viik9olla alkaa Aussien BB, ei tule 24/7, nk kootut palat.
Eli siis kooste
Onko sulla muuta tietoa ohjelmaan liittyen. Onko meillä katsottavissa ilman maksua? Katsoin sen edellisen ja tykkäsin kovasti. Oli viihdyttävä ja yllättävän erilainen kuin mitä olin aikaisemmin nähnyt. Tuotannon auktoriteetit olivat vahvoja, tiesi katsojakin kuka on herra talossaan, kuka määrää tai kuka lellii ja kiusoittelee tai järjestää yllätyksiä. Juontajalle ei pottuiltu tai lauottu ylimielisiä kommentteja. Katsojia ei haukuttu kyttääjiksi se oli ihana juttu. Kyttääjiä/tirkistelijöitä on aina joissakin puuhissa/oloissa olemassa, mutta katsojat ovat kullan arvoisia mille tahansa ohjelmalle 😉.
Paras ohjelma numero Anssin tankotanssi, siinä oli sitä jotakin, kertakaikkiaan, teki vaikutuksen, toki Anssi tehnyt minuun vaikutuksen monissa tehtävissä ja kilpailuissa. Oom jo nk vamhempaa kauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu olisi sopiva emäntä Akille Lieksaan. Aki saisi tosi Justiinan emännäkseen.
Siinä voisi olla Aki helisemässä.
Ei Aki tuommosta läski pirua ota. On nähnyt mikä kiero valittaja, päälle käypä, viinaan menevä nii kuin Akille kertoi, laiska. Ei ole vaimo ainesta. Siviilissä saa tietää Kelahuijaukset ja luottotietojen menettämiset, pomosta lavetelut ym. ym. Ei Aki tuota huoili..Ottakoon kelle tuo kaikki on ok.
Voi voi te lieksalaiset pölhökustaat. Kuvitteletteko tosiaan, et Jassu huolis vaivoikseen tän kaljottelevan, huonohampaisen, nolon metsäkonekuskin. No way. 😂
Voi voi luuletteko että Aki huolisi ja tyytyisi laiskaan, ylipainoiseen suursyömäriin joka ei osaa hoitaa edes raha asioitaan. Aki kyllä saa kauniinman ja fiksumman
Miksei se tähän mennessä ole jo saanut?Ei tuo mikään teinipoika enää ole. Etsii edelleen emäntää, vaikka sitten bb-talosta. Epätoivoissaan "ihastui" siihen talon ainoaan naiseen joka sen kanssa suostui tupakkipaikalla puhumaan. Lauraa mm. haukkui kovasti siitä ettei niin hieno kaupunkilainen hänen kanssaan halua jutella, ikäänkuin hänkään asian eteen olisi mitään tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Lassen selkä tosi hyvä. Seksikkäästi levenee ylöspäin ja lihakset näkyy hyvin. Kivasti päivettynyt ihokin.
Lasse ilman paitaa... kyllä silmä lepää. ;)
Sillä ollut vissiin hanskat Libanonissa kokoajan kun kämmenselät ihan vaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on halunnut lapsia, näin on itse kertonut. Ja Aki on hakenut emäntää.
Nyt vaikuttaa sille, että heillä on alkanut orastava lempi.
Hellästi koskettelivat viimeyönä toisiaan. Nyt Aki kosimaan, ettei tilaisuus mene ohi.
Siinä mielessä ehkä Akin kannattaisi ottaa tuo eukko vähäksi aikaa, että olisi ainakin joku johon tyhjätä pussinsa. Sitten kun löytyy sutjakampi emäntä niin vaihtaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Akin kannattaja kertoa minulle miksi äänestää Akia, en millään ymmärrä ja haluaisin jonkun näkökannan.
Akin aitous, vaatimattomuus, sympaattisyys ovat tervetullutta piristystä pintaliitäjien maailmaan.
En edelleenkään ymmärrä miksi Aki on yhtään aidompi kuin muutkaan tuolla
samanlaisia lippa väärin päin maaseudulla jos kuinka ja paljon, jääneet kotinurkilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän harkinnan tuloksena suosikistani ( helppo oli yksi pudottaa) syntyi päätös:
Anssi. Katson kokonaisuutta, kotitalouden raha-asioilla ei saa olla ratkaisevaa vaikutusta, se miten on koko kauden pelannut, johti tähän tulokseen.
Eri mieltä saa olla mutta tämä on minun päätös.Eli päädyit Anssiin, koska tuloilla ei ole merkitystä? Siinä sinulle pitkän kokonaisuuden harkinnan tulos? Osaatko sanoa mitään sellaista, minkä takia ANSAITSISI voiton. Siihen ei riitä vielä se, että kumoat yhden syyn, jolla ei ansaitsisi.
Vastaan Anssi on pelannut parhaiten.
Siis miten pelannut? Tarkoitatko että on huijannut katsojia parhaiten? Ja sen takia ansaitsee mielestäsi voiton?
En tarkoita että olisi huijannut, kerro itse miksi noin ajattelet. Jos nyt jotain lisäinfoa haluat, Anssi on ollut aktiivinen, toisin kuin esim eräs neitokainen, joka vain suun soitossa kunnostautunut.
No ihan siksi noin ajattelen, kun tuossa joku mainitsi hänet parhaimmaksi pelaajaksi. Mitä se pelaaminen tässä tapauksessa sitten on? Sitähän tuossa kysyin. Ainoa pelaaminen, mitä minä olen hänen puoleltaan tuolla nähnyt on nämä Pekan ja Villen suosimiset ja Akin kanssa veljeily, jotka ovat pelkästään läpinäkyvää pisteiden keräämistä. Mitä sinä ymmärrät pelillä tässä yhteydessä?
Jos aktiivisuuteen viittaat, kerrohan toki, mitä viihdyttävää anssi on tehnyt talossa oma-aloitteisesti? kilpailuihin osallistuminen ja etuilu ei ole minun silmissäni vielä mitään aktiivisuutta. Kaikki tuolla joka tapauksessa osallistuvat tehtäviin, joten missä kohtaa Anssi on ollut erityisen aktiivinen.
Koko BB-talossa olo on pelaamista, itsensä saattamista kohti voittoa. Mikä ihme sinua Anssissa närästää?
Ei minua närästä Anssissa yhtään mikään. Yritän vain kysyä, miksi nimenomaan hänen pitäisi voittaa, koska en näe hänessä mitään erityistä enkä viihdyttävää. Joku perusteli, että hän ansaitsee voiton , koska on kovin pelaamaan. Kysyin miten hän pelaa. Ja nyt se pelaaminen onkin pelkkää talossa olemista, joten eihän tässä ole vieläkään mainittu yhtään syytä, minkä takia Anssi ansaitsisi voiton. Ovathan nuo muutkin olleet loppuun asti tuolla talossa, joten tuolla logiikalla kaikki ansaitsevat voiton.
Eli vieläkään en tiedä, mikä anssissa on erityistä etkä sinäkään näköjään osaa etkä halua tätä kertoa.
Älä jaksa! Saat mielesi hyväksi kun uskot että voitit tämän keskustelun. Palaver on päättynyt!
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Taavi uskaltaa nukkua tuolla talossa alasti. Ite ainakin pelkäisin, että peitto olisi aamulla tippunut lattialle ja olisi kunnon aamustondis siinä vaiheessa kun BB herättää asukkaat ja valot tulee päälle. 😂
Ei taida tuon ikäisellä enää seistä ilman sinisiä pillereitä eli siitä turhaan kantaa huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 10.40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 ssa tänään kirjoitti:
Outo Jassu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taavi tietää itsenäisyys juhlan merkityksen. on virosta tullut suomeen perheensä kanssa kun ollut 9v. viro ollut silloin vielä venäjän vallan alla. jassu sanoo itsenäisyys päivä pilettämistä hyvää ruokaa ja eikun juomaan. sanoi äsken taavi tätä ihmetteli miten juominen itsenäisyys päivän kohokohta. toivon että aki pysyy kaukana tuosta juoposta.
10.35 alkaen tuo keskustelu. Siinäkin Jassu dissasi ihan täysiä Taavia. Harmittaa kun Taavi "antoi" 2000 e tuolle ja sen jälkeen Jassu käyttäytynyt todella veemäisesti Taavia kohtaan.
Klo 10.40-10.44 siis tarkalleen ottaen. Sekä Jassu että Lasse dissasivat Taavia, Taavi hiljeni ja Anssi totes "hevoskisasta" tms. Taavi ja Anssi tuossa fiksuimmat tuossa keskustelussa. Kummallisesti nyt Jassu ja Lasse käyttäytyneet monta päivää, leijuvat aika lailla liikaa..
Minulle taas tuossa keskustelussa näkyy ensimmäisenä, kun Jassu kertoo, että pitävät itsenäisyyspäiväkekkerit edellisenä viikonloppuna kuin se oikea päivä. Siihen Taavi sanoo, että ei sitä viinaa tarvitse litkiä niin paljon. Siihen jassu vastaa, että he tekevät niin. Anssi nauraa räkänauruaan, että kyllähän me Jassun juhlimiset tiedetään. Lasse sanoo, että mehän tiedämme, että Taaville se tarkoittaa, että juo kolme. Eli ensin Taavi moitti Jassun tapaa, Anssi nauroi Jassulle räkäisesti ja Jassu ja Lasse kuittasi Taaville takaisin. Ja nyt sitten tästä päätettiin, että Jassu ja Lasse kiusaavat.
Tarkasti ottaen, sanasta sanaan, dissausta:
Taavi:
Se ei nyt tarkota et sitä alkoholii tarvii litkii..
Anssi: No mut kyllähä me nyt Jassu tunnetaa
Lasse: Ja kylhäme tiedetää et Taavi ei tarvii sitä paljo litkii ku ottaa vaa ne "kolme"..
Jassu: nii, Taavi juo "kolme"..
Taavi yrittää sanoa jotain väliin mutta huokaa ja luovuttaa.
Anssi: hevoset kisaa tääl..
Jassu: mut jos mä järjestän itsenäisyyspäiväjuhlat ne voi olla 5.12. tai 4.12.
Lasse: nii mä oon samaa mieltä.Jassu sanoo siis pitävänsä ryyppäjäiset, joihin tekee itse timanttiset ruuat niin että mahdollisimman moni pääsee paikalle, itsenäisyyttä ei niinkään juhlita ja Taaville Suomen itsenäisyyttäkin juhlitaan arvokkaasti.
Taavi EI MOITTINUT, sanoi "ei tarvii", ja Lasse ja Jassu lyttäsivät..
Lasse ja Jassu eivät sen enempää lytänneet kuin taavikaan moitti. Et voi tehdä toisesta mielipiteestä tai kuittaamisesta neutraalia, mutta toisesta lyttäämistä. Ihan samantasoisia kommentteja olivat ja Taavi sanoi sen ensin.
Taavin kommentti ei koskenut henkilökohtaisesti Jassun ryypiskelyä, puhui yleisellä tasolla ettei sitä viinaa tarvii litkii, toisin kuin Jassun ja Lassen ivailu oli taas henkilökohtaisesti Taaville.
Älä selitä. Taavi puhui nimenomaan Jassusta. Eihän sitten samalla logiikalla Lasse ja Jassukaan mitään muuta kuin totesivat, että Taavi juo kolme. Eihän se ole dissaamista, vaan ihan vain toteamista.
Ei puhunut Jassusta. Anssi puhui Jassusta. Miksei Jassu ja Lasse ivailleet Anssin juomistavoista? Taavi saa kaksikolta kohtuuttomasti kuraa niskaan, vaikka monessa tilanteessa mukana on ollut Anssikin. Mm. silloin kun läksyttivät Taavia Akin päälle puhumisesta, tilanteessa jossa Taavi jutteli Anssin kanssa.
Jassun ja Lassen toteamus olisi voinut olla toteamus, ellei he olisi jääneet jankkaamaan sitä tapansa mukaan.
Jassu, Lasse ja Taavi ovat ystävystyneet niin hyvin, että se kestää jo kuittailua/palautteenantoa puolin ja toisin. Kukaan ei kiusaa ketään, korkeintaan rakkaudella nälvivät. Anssin kanssa eivät ole lainkaan yhtä läheisiä.
En voi kuin ihmetellä, miten sosiaalisesti sokeita ihmiset ovat, jos eivät sitä näe.
Nimenomaan Lasse ja Jassu luulee näin. Taavi on kyllä monesti sanonut ja antanut ymmärtää että teinikaksikon jutut menee jo pahasti yli, mutta nämä urvelot ei sitä ymmärrä. Lisää vaan löylyä ja sitten hihittelevät kun Taavi ei halua hengailla niiden kanssa. Rakkaudella nälvimistä se olis jos se ei olisi KOKOAIKAISTA niin kun se nyt viime päivät on Lassella ja Jassulla ollut. Nälvitään niin kauan että saadaan vastapuoli hiljentymään täysin ja sitten nauretaan että siellä se Taavi taas kiukuttelee ja mököttää.
Ihan oikeasti olen yllättynyt että Lassekin on lähtenyt tähän Jassun mukaan. Aikaisemmin Lassen kiusoittelu Taaville oli nimenomaan hyvässä hengessä tehtyä, mutta nyt kaks vastaan yks asetelmassa tuo on pelkästään vaan oksettavaa kiusaamista.
Taaville on usein olemassa vain yksi ainoa totuus ja se on hänen omansa. Taavi on ollut tosi veemäinen ja ilkeä Lasselle monta kertaa. Lasse selvästi kyllästynyt tähän. Samirin kanssa kaveruus oli tasavertaista ja hyvää. Lasse yritti viikkokausia tutustua Taaviin ja kaveerata tämän kanssa. Teki aikalailla kaikkensa mut Taavi ei osannut arvostaa Lassea tarpeeksi, joko tahallisesti tai tahattomasti. Taavi mokasi aika pahasti tässä. Myös katsojien silmissä. Niin paljon potentiaalia, mutta kun ei niin ei.... Olisin toivonut Taavilta vähän muuta. Harmi. Ei ansaitse välttämättä enää voittoa.
No asiathan ei todellakaan ole mennyt näin. Lasse on roikkunut Taavissa ihan viime päiviin, kunnes liittyi Jassun kiusaajarinkiin ja Taavi otti etäisyyttä. Taavi ei ole mokannut yhtään mitään, parempi vain ettei ole avannut elämäntarinaansa tuolla Lasselle, joka käyttäisi sitäkin tässä tilanteessa aseenaan ivailla lisää Taaville.
Taavin pisteet on koko kauden ollut pelkästään vaan nousussa, vaikka jotku epätoivoiset katsojat on sitä yrittänyt kovasti suolata, Lassella ei mitään pisteitä ole ollutkaan. Jätkä on vaan muiden kylkiäinen. Taavin, Samirin, taas Taavin ja nyt Jassun.
Kyllä ne asiat niin meni kun aiempi kirjoittaja kirjoitti kenelle vastasit, valitettavasti.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 10.40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 ssa tänään kirjoitti:
Outo Jassu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taavi tietää itsenäisyys juhlan merkityksen. on virosta tullut suomeen perheensä kanssa kun ollut 9v. viro ollut silloin vielä venäjän vallan alla. jassu sanoo itsenäisyys päivä pilettämistä hyvää ruokaa ja eikun juomaan. sanoi äsken taavi tätä ihmetteli miten juominen itsenäisyys päivän kohokohta. toivon että aki pysyy kaukana tuosta juoposta.
10.35 alkaen tuo keskustelu. Siinäkin Jassu dissasi ihan täysiä Taavia. Harmittaa kun Taavi "antoi" 2000 e tuolle ja sen jälkeen Jassu käyttäytynyt todella veemäisesti Taavia kohtaan.
Klo 10.40-10.44 siis tarkalleen ottaen. Sekä Jassu että Lasse dissasivat Taavia, Taavi hiljeni ja Anssi totes "hevoskisasta" tms. Taavi ja Anssi tuossa fiksuimmat tuossa keskustelussa. Kummallisesti nyt Jassu ja Lasse käyttäytyneet monta päivää, leijuvat aika lailla liikaa..
Minulle taas tuossa keskustelussa näkyy ensimmäisenä, kun Jassu kertoo, että pitävät itsenäisyyspäiväkekkerit edellisenä viikonloppuna kuin se oikea päivä. Siihen Taavi sanoo, että ei sitä viinaa tarvitse litkiä niin paljon. Siihen jassu vastaa, että he tekevät niin. Anssi nauraa räkänauruaan, että kyllähän me Jassun juhlimiset tiedetään. Lasse sanoo, että mehän tiedämme, että Taaville se tarkoittaa, että juo kolme. Eli ensin Taavi moitti Jassun tapaa, Anssi nauroi Jassulle räkäisesti ja Jassu ja Lasse kuittasi Taaville takaisin. Ja nyt sitten tästä päätettiin, että Jassu ja Lasse kiusaavat.
Tarkasti ottaen, sanasta sanaan, dissausta:
Taavi:
Se ei nyt tarkota et sitä alkoholii tarvii litkii..
Anssi: No mut kyllähä me nyt Jassu tunnetaa
Lasse: Ja kylhäme tiedetää et Taavi ei tarvii sitä paljo litkii ku ottaa vaa ne "kolme"..
Jassu: nii, Taavi juo "kolme"..
Taavi yrittää sanoa jotain väliin mutta huokaa ja luovuttaa.
Anssi: hevoset kisaa tääl..
Jassu: mut jos mä järjestän itsenäisyyspäiväjuhlat ne voi olla 5.12. tai 4.12.
Lasse: nii mä oon samaa mieltä.Jassu sanoo siis pitävänsä ryyppäjäiset, joihin tekee itse timanttiset ruuat niin että mahdollisimman moni pääsee paikalle, itsenäisyyttä ei niinkään juhlita ja Taaville Suomen itsenäisyyttäkin juhlitaan arvokkaasti.
Taavi EI MOITTINUT, sanoi "ei tarvii", ja Lasse ja Jassu lyttäsivät..
Lasse ja Jassu eivät sen enempää lytänneet kuin taavikaan moitti. Et voi tehdä toisesta mielipiteestä tai kuittaamisesta neutraalia, mutta toisesta lyttäämistä. Ihan samantasoisia kommentteja olivat ja Taavi sanoi sen ensin.
Taavin kommentti ei koskenut henkilökohtaisesti Jassun ryypiskelyä, puhui yleisellä tasolla ettei sitä viinaa tarvii litkii, toisin kuin Jassun ja Lassen ivailu oli taas henkilökohtaisesti Taaville.
Älä selitä. Taavi puhui nimenomaan Jassusta. Eihän sitten samalla logiikalla Lasse ja Jassukaan mitään muuta kuin totesivat, että Taavi juo kolme. Eihän se ole dissaamista, vaan ihan vain toteamista.
Ei puhunut Jassusta. Anssi puhui Jassusta. Miksei Jassu ja Lasse ivailleet Anssin juomistavoista? Taavi saa kaksikolta kohtuuttomasti kuraa niskaan, vaikka monessa tilanteessa mukana on ollut Anssikin. Mm. silloin kun läksyttivät Taavia Akin päälle puhumisesta, tilanteessa jossa Taavi jutteli Anssin kanssa.
Jassun ja Lassen toteamus olisi voinut olla toteamus, ellei he olisi jääneet jankkaamaan sitä tapansa mukaan.
Jassu, Lasse ja Taavi ovat ystävystyneet niin hyvin, että se kestää jo kuittailua/palautteenantoa puolin ja toisin. Kukaan ei kiusaa ketään, korkeintaan rakkaudella nälvivät. Anssin kanssa eivät ole lainkaan yhtä läheisiä.
En voi kuin ihmetellä, miten sosiaalisesti sokeita ihmiset ovat, jos eivät sitä näe.
Nimenomaan Lasse ja Jassu luulee näin. Taavi on kyllä monesti sanonut ja antanut ymmärtää että teinikaksikon jutut menee jo pahasti yli, mutta nämä urvelot ei sitä ymmärrä. Lisää vaan löylyä ja sitten hihittelevät kun Taavi ei halua hengailla niiden kanssa. Rakkaudella nälvimistä se olis jos se ei olisi KOKOAIKAISTA niin kun se nyt viime päivät on Lassella ja Jassulla ollut. Nälvitään niin kauan että saadaan vastapuoli hiljentymään täysin ja sitten nauretaan että siellä se Taavi taas kiukuttelee ja mököttää.
Ihan oikeasti olen yllättynyt että Lassekin on lähtenyt tähän Jassun mukaan. Aikaisemmin Lassen kiusoittelu Taaville oli nimenomaan hyvässä hengessä tehtyä, mutta nyt kaks vastaan yks asetelmassa tuo on pelkästään vaan oksettavaa kiusaamista.
Et voi olla tosissasi! Olisi hauskaa nähdä Taavin ilme huomenna, kun joku huolestunut fani menisi kyselemään siltä tästä ”kiusaamisesta”. 😂😂
Yllätyksenä voi myös tulla ettei Lasse ja Taavi ole niin läheisiä kuin Lasse luulee. Sanoihan se Taavi itsekin ettei Lassen kans voi jutella mistään syvällisestä, tyhjänpäiväistä länkyttämistä. Taavi on puhunut jopa arkkivihollisensa Pekan kanssa syvällisemmin kuin "elinikäisen ystävänsä" Lassen. Se tulee olemaan Lasselle märkärätti päin kasvoja maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Akin kannattaja kertoa minulle miksi äänestää Akia, en millään ymmärrä ja haluaisin jonkun näkökannan.
Akin aitous, vaatimattomuus, sympaattisyys ovat tervetullutta piristystä pintaliitäjien maailmaan.
Sitten et tiedä mitä aitous tarkoittaa.
Eli sinusta sisäänpäinkääntyneisyys, ujous ja varautuneisuus ovat aitoja, muttei puheliaisuus ja eläväisyys
ERI Minun suurin suosikkini oli Pekka, Sami oli myös mielenkiintoinen asukas. Nyt haluan siivittää Akin voittoon. Nämä ovat erilaisia, mutta ovat aitoja omia itsejään. Eivät ole tulleet hakemaan julkisuutta ja havittele pintaliitoelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et tiedä mitä aitous tarkoittaa.
En minäkään tiedä. Ehkä se sitten joillekin tarkoittaa porukan koviksen sokeaa palvontaa ja kyvyttömyyttä keskusteluun. Minulle ei.
Kerrohan vaikka sinä, kenen haluaisit voittavan ja miksi?
eri
Kerroin jo muutama sivu sitten. Kerroin että toivon Jassun tai Lassen voittavan, koska he ovat aitoja ja viihdyttäviä. Eivät roiku kenenkään perässä eivätkä kumartele toisten mielipiteitä omalla kustannuksellaan. Osallistuvat keskusteluihin ja huumorikin kolahtaa minuun. Eivät pelkää näyttää omia heikkouksiaan ja heittäytyvät koko persoonallaan.
Nyt sviittiä Jacculle ja Akille, iltapalaa kera päihdyttävien juomien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka valitsee lastentarhaleikit kolmeksi kuukaudeksi sen sijaan että olisi lastensa arjessa läsnä olevana ei todellakaan ole voiton arvoinen.
Olkoon sitten mies tai nainen, kumpiakin ollut eri kausilla.
BB:n leikkeihin voi vapaasti osallistua sinkut sekä jo lapsensa aikuisiksi kasvattaneet. Jonkinlainen vastuu vanhemmillakin on ja siitä vastuusta ei oteta lomaa sohvalla löhöämiseen livenä.Juhanilla 3v lasta mutta lähti kun äänestettiin ulos. v 2019 Anulla 2 pientä lasta, äiti sentään.
Anun exähän muuten oli todella miehinen ja komea mies, toisin kuin se punakka hyypiö Helmeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän harkinnan tuloksena suosikistani ( helppo oli yksi pudottaa) syntyi päätös:
Anssi. Katson kokonaisuutta, kotitalouden raha-asioilla ei saa olla ratkaisevaa vaikutusta, se miten on koko kauden pelannut, johti tähän tulokseen.
Eri mieltä saa olla mutta tämä on minun päätös.Eli päädyit Anssiin, koska tuloilla ei ole merkitystä? Siinä sinulle pitkän kokonaisuuden harkinnan tulos? Osaatko sanoa mitään sellaista, minkä takia ANSAITSISI voiton. Siihen ei riitä vielä se, että kumoat yhden syyn, jolla ei ansaitsisi.
Vastaan Anssi on pelannut parhaiten.
Siis miten pelannut? Tarkoitatko että on huijannut katsojia parhaiten? Ja sen takia ansaitsee mielestäsi voiton?
En tarkoita että olisi huijannut, kerro itse miksi noin ajattelet. Jos nyt jotain lisäinfoa haluat, Anssi on ollut aktiivinen, toisin kuin esim eräs neitokainen, joka vain suun soitossa kunnostautunut.
No ihan siksi noin ajattelen, kun tuossa joku mainitsi hänet parhaimmaksi pelaajaksi. Mitä se pelaaminen tässä tapauksessa sitten on? Sitähän tuossa kysyin. Ainoa pelaaminen, mitä minä olen hänen puoleltaan tuolla nähnyt on nämä Pekan ja Villen suosimiset ja Akin kanssa veljeily, jotka ovat pelkästään läpinäkyvää pisteiden keräämistä. Mitä sinä ymmärrät pelillä tässä yhteydessä?
Jos aktiivisuuteen viittaat, kerrohan toki, mitä viihdyttävää anssi on tehnyt talossa oma-aloitteisesti? kilpailuihin osallistuminen ja etuilu ei ole minun silmissäni vielä mitään aktiivisuutta. Kaikki tuolla joka tapauksessa osallistuvat tehtäviin, joten missä kohtaa Anssi on ollut erityisen aktiivinen.
Koko BB-talossa olo on pelaamista, itsensä saattamista kohti voittoa. Mikä ihme sinua Anssissa närästää?
Ei minua närästä Anssissa yhtään mikään. Yritän vain kysyä, miksi nimenomaan hänen pitäisi voittaa, koska en näe hänessä mitään erityistä enkä viihdyttävää. Joku perusteli, että hän ansaitsee voiton , koska on kovin pelaamaan. Kysyin miten hän pelaa. Ja nyt se pelaaminen onkin pelkkää talossa olemista, joten eihän tässä ole vieläkään mainittu yhtään syytä, minkä takia Anssi ansaitsisi voiton. Ovathan nuo muutkin olleet loppuun asti tuolla talossa, joten tuolla logiikalla kaikki ansaitsevat voiton.
Eli vieläkään en tiedä, mikä anssissa on erityistä etkä sinäkään näköjään osaa etkä halua tätä kertoa.
Älä jaksa! Saat mielesi hyväksi kun uskot että voitit tämän keskustelun. Palaver on päättynyt!
No kuka tahansa sen voi tuosta ihan itse lukea, oliko niitä perusteluja vai ei. Itse en tässä näe mitään muuta perustetta kuin se, että Anssi pelaa hyvin ja se hyvä pelaaminen on sitä, että on edelleen talossa. Jos et näe, mikä ongelma tässä on, en voi mitään. :D
ooooppaaa, Lasse sai naisen pehmeää kosketusta, vaikka esittelyvideossa ei halunnut harrastaa mutta mutta kuuma nainen sattu kohdalle, oppaaaa
Jassulla ja Lassella ylivoimaisesti hauskimmat jutut tosta porukasta. Hauskat heitot ja läpät vaatii myös nopeasti leikkaavaa järkeä. Kaikilla ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihme haloo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko pois kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Taavi uskaltaa nukkua tuolla talossa alasti. Ite ainakin pelkäisin, että peitto olisi aamulla tippunut lattialle ja olisi kunnon aamustondis siinä vaiheessa kun BB herättää asukkaat ja valot tulee päälle. 😂
Onhan siellä edelleenkin se viive. Eli mitään ei kuvata niin että "livenä" näkisit.
Peace out ;)
Näkevätkö nuo muutkin asukkaat viiveellä talon jutut. 🤭
No onhan siellä Jasmiina ja Taavi alasti suihkussa, että ei se nyt varmaan kovin vakavaa ole jos toisensa alasti näkevät. Ei ole ihmeellinen asia, luonnollista.
Kyllä mä ainakin olisin nolona jos olis kyrpäpystyssä aamulla ja kaikki asukkat katsois sitä. Olkoon vaikka miten luonnollinen asia tahansa.
Kaikki talolaisethan luulee, että Tavilla on joku megakyrpä kun rehvasteli, että joutuu saksalaisesta pornokaupasta tilaamaan kondomit, mutta Taavihan on tyypillinen shower eli mulukku ei juurikaan kasva pituutta jäykkänä tuosta veltosta lörtsystä.