Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
taavi näyttää aina siltä että ois just purskahtamaisillaan itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku huikata, että paljonko se viimeisin huutokauppatarjous oli? Onko huutokauppa jo loppunut ja tarttuiko siihen joku? Minulla ei ole 24/7:ää.
3000 ja kukaan ei tarttunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että Aki ja Lasse on samanikäiset.
Jokainen näki miten pahaa veetuilua T ja L piti ja nälvi ja ynisi Anssille eilen bileissä kameran edessä.
Höpöhöpö. Taavi ja Anssi on etenkin tällä viikolla bondailleet todella hyvässä hengessä. Monen asian summa toki, mutta olishan niistä voinut tulla hyvä kaksikko mikäli asiat olis alussa mennyt toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi parka paistelee maksalaatikkoa toisten nauraessa sen kioskireissulle. Ja olihan se hauska kun ei löytänyt mitään.
On ne nämäkin kavereita. Selän takana ja ihan päin naamaakin jatkuvasti naureskelevat Taavin tekemisille, ilmeille ja sanomisille. Jassu ja Lasse etenkin, muka hyvällä aina palataan samoihin vanhoihin asioihin. Ja sitten vielä ihmettelevät miksei Taavi jaksa niitä. Vaikka siis tykkään Lassesta ja Taavista kavereina, niin onhan tuo Lassen (ja Jassun) jatkuva piikittely Taaville hivenen outoa.
Voi kun Anssi ja Taavi olisi alkaneet bondailla jo alkukaudesta niin kuin tällä viikolla, niillä tuntuu jutut käyvän oikeasti yksiin. Vähän jopa harmittaa että Pekka liimautui Anssin kylkeen jo heti kauden ekan tunnin aikana.
Voi,voi,voi .Mitä jos käyt vaikka heittään pikku lenkin.
Miten tämä tuotanto voi aina kusta hyvät jutut? Eiliset bileet olivat hyvät, mutta alkoivat liian myöhään ja näin loppu piti laittaa siinä neljän aikaan yöllä. Oli myös tosi tympeää katsojankin näkökulmasta, kun heidän piti itse kokata, kyhjöttää ulkona yms. Tässä huutokaupassakin oli paljon potentiaalia, mutta sekin lässähti kuin pannukakku. Turhauttaa, kun itsekin tekisi nämä jutut paremmin ja kiinnostavammin. Asukkaat ovat kivaa seurattavaa, joten sen takia katson silti 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen näki miten pahaa veetuilua T ja L piti ja nälvi ja ynisi Anssille eilen bileissä kameran edessä.
Naurettavaa touhua äijiltä jotka ei osaa edes tanssia. Lassekin tanssi kuin tonttu tip tap tip tap...
Onko Jassu nyt raskaana? 🤰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen näki, että Aki oli koko bileet täysi kusipää Taavia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mysteeriovesta läpi kävelleet voisi tippua ensin. Eli Aki, Anssi ja Jassu, bye bye. Voittaja olisi siis joko Taavi tai Lasse. Sopisi mulle. Eikö Taavi aikonut laittaa osan voitosta hyväntekeväisyyteen? Onko kertonut kohdetta?
Rescuekoirille on sanonut rahojen menevän jos voittaa.
Kerrassaan hienoa. Tämän vuoksi ei kyllä haittaisi yhtään, jos Taavi voittaisi.
Itse salaa myös toivoisin, että jos Lasse voittaisi, osa voitosta menisi Topille, eli tiaisten/varpuslintujen suojelutyöhön. Tällöin voisi tavallaan sanoa, että talitiainen voitti Big Brother Suomi 2021 -kauden :)
Ihanaa, saadaan lisää tautisia eläimiä Suomeen! Rabies, leishmania, kielimato, penikkatauti, ekinokokki (niin kenenkään ei tarvitse enää syödä marjoja metsästä) ja kaikki muut ihanat asiat mitä meillä ei vielä Suomessa ole. Taavi saa rahoillaan tuettua myös järjestäytynyttä rikollisuutta, he kun pyörittävät tätä rescue-bisnestä samalla kun "vasuulliset" järjestöt uskoo sinisilmäisesti kaiken. Naapurin "vastuullisen järjestön" kautta tullut leikatulla narttukoira tuli puoli vuotta Suomeen tulon jälkeen juoksut, kävikin ilmi että ei ollutkaan leikattu. Ja muutama vuosi sitten tuli taas vastuulliselta toimijalta Venäjältä koiria, joilla ei ollut mitään rokotussuojaa. Vastuullista rescue-ärjestöä ei ole olemassa, se on oxymoron koska jos ne olisivat vastuullisia ne eivät roudaisi näitä Suomeen.
Tämä on todellinen epäkohta.
Yksi parhaimmista keinoista auttaa on rahoittaa sterilisointeja katukoirille. Monissa maissa toimii hyväntekeväisyysjärjestöjä tehden tätä tärkeää työtä.
Näin varmistetaan koirien hyvinvointia ja poistetaan itse ongelmaa. Sitä, ettei katukoirat saa pentuja jo aivan liian nuorina, liian usein uusia pentueita ja huonoihin olosuhteisiin ja sairauksille alttiina syntyviä koiranpentuja.
Ikävä kyllä köyhissä maissa myös rescuekoirilla tehtaillaan tuloja, sillä vaikkei niitä myydä niin adoptoidessa niistä maksetaan ylläpitokustannuksia.
Vain tällä tavoin voi auttaa poistamaan ongelman eli auttaa koiria!!!
Hyvä, että tästä asiasta herää keskustelua. Olen ollut tietoinen tästä ilmiöstä jo kauan.
Onko vinkkejä tuosta steriloinnin tukemisesta? Tuohan ois hyvä, tai ainakin parempi kuin koirien tuominen.
Toki ihan vaan lainsäädännöllä asian torppaaminen Norjan tapaan olisi hyvä, mutta kyllä lähtömaitakin saa auttaa.
En todellakaan siis toivo, että BB:n voittorahat valuu arveluttaviin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku huikata, että paljonko se viimeisin huutokauppatarjous oli? Onko huutokauppa jo loppunut ja tarttuiko siihen joku? Minulla ei ole 24/7:ää.
3000€ viimeinen tarjous joskus kl 14.30-15.00. Tämä summa jaettiin asukkaitten kesken siten, et yks sai 2000€ (Jassu), seuraava 700€ (Aki), sitten 250€ (Lasse), 49€ (Anssi) ja 1€ (Taavi). Itse päättivät kuka minkäkin summan sai.
Vierailija kirjoitti:
Ohi on. 3000 e oli vika tarjous. Kukaan ei ottanut.
Rahat jaettiin Bb määräyksen mukaan.
Jassu 2000 e
Aki 700 e
Lasse 250 e
Anssi 49 e
Taavi 1 e
Vierailija kirjoitti:
Joku kolme donaa viiskyt euroo kai..
Kukaan ei tarttunut joten tuli viisi eri arvoista kuorta jotka piti jakaa noiden kesken ja nuo joutu keskenään päättämään ja perustelemaan kuka saa mitä..
Euron..49...250...750..ja 2000 kuoret..
Jassu sai yksimilisesti 2000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt sitten eri ohjelmaa kun en tuollaista muista. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa tuo tapahtui? En ainakaan nähnyt.
Nyt on nyyh, nyyh tunnelmat. Odotin niin tätä perjantaita koska Kim Sainio on perjantaiseen tapaan studiossa. Vaan eipä kuulemma olekkaan!!!! "Yleisön pyynnöstä " siellä on kuulemma Niko Saarinen! Eikä taatusti ole yleisön pyynnöstä. Tämä turhake on lähes joka ohjelmassa, mm. Olet mitä syöt, Onnenpyörässä, Selviytyjissä, useamman kerran ollut BB:ssä jne jne. Kim Sainiota ei näe nyt sitten kuin joskus ensi vuonna. Mitenkä hänelle voisi lähettää viestiä, hänellä on aikamoinen fanilauma, kun kuuntelee työkavereitten arvosteluja.
Vierailija kirjoitti:
onpa masentunut meininki talossa.
Rapulassa ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Taavi ja Anssi on etenkin tällä viikolla bondailleet todella hyvässä hengessä. Monen asian summa toki, mutta olishan niistä voinut tulla hyvä kaksikko mikäli asiat olis alussa mennyt toisin.
Juuri tätä olen itse sanonut, jos Pekkaa ja Lassea ei olisi ollut talossa, niin Anssista ja Taavista olisi todennäköisesti tullut "se" kaksikko. Heillä on vähän erilainen arvomaailma, mutta jossain määrin samantyyppinen huumori näyttää uppoavan. Muutenkin se viikko, jolloin Taavi ja Lasse olivat etäisiä, oli sellainen viikko, jolloin Taavi ja Anssi tulivat jo tosi hyvin juttuun. Syyt, miksi Taavi on Anssia nimennyt liittyvät Anssin itsekkyyteen osaltaan, ja suurelta osin siihen, että Anssi oli muodostanut "tiimin" Pekan kanssa. Lassea ei ole koskaan nimennyt, vaikka Lasse käy paljon Taavin hermoille. Jos Taavista ja Anssista olisi tullut "paita ja perse", uskon, että ihan samoin tavoin Anssin itsekkyyttä olisi Taavi nimeämissisä pystynyt katsomaan läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen näki, että Aki oli koko bileet täysi kusipää Taavia kohtaan.
Ei mikään ihme kun Taavi ei mitenkään huomioinut Akia. Ei edes katsellut Akin suuntaan tai puhunut hänelle. Heidän välillä on ollut skismaa ennenkin.
Laitoin ruudun kiinni siinä vaiheessa kun Jassu konttas Akin viereen bileiden jälkeen stringit päällä ja näytti koko peränsä joka puolelta.
Kaikki sen kertomat on tarkistettu. Pitävät paikkansa. Häpeäksi puhua kaikkea.