Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Laitoin 100 ääntä Jassulle <3
Meemi kirjoitti:
Jassulle ääniä, yks nainen tarvitaan! Saadaan hauska viikko kun Jassu hassuttelee 😁
Pekka on jo niin nähty! 😜
No just näin! Jassu & Aki-parin oltava finaaliviikolla. Pekkaa ei vaan enää kestä
Vierailija kirjoitti:
nyt lähtee iso nimi
Pekka on kyllä aika pieni nimi.
Kunnon ihmiset ääniä Pekalle.
Aki vei niinku Pekan paikan! Yks nainen pakko olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikai pekka nyt voi vielä tässä vaiheessa tippua, c'moon. Voi olla ajoittain ärsyttävä mutta selvästi ollut ja on hyvä asukas vähän erilaisella persoonalla josta varsinkin nyt loppuaikoina on tullut esiin aito lämpö ja välittäminen
Ollut koko ajan ärsyttävä, eikä muuttunut miksikään. Pihalle.
Voin ymmärtää tämän jos olet katsonut vain koosteita
Inhimillisempää tuotannon laittaa Jasmiina nyt kotiin, liian iso pommi jos vielä saa viikon kuvitella voittavansa.
Ton Taavin(kin) pääsy finaaliin asti vähän mietityttää. Jos olisi ruma pullukka, niin näinkö olis pitkälle mennyt?
Nyt finaali viikkoon positiivisuutta ja ääniä pekalle
Tuotannon ja koosteen vierailijoiden suosikki ulos!!!!
Vierailija kirjoitti:
Haluutteko nähdä iloisen positiivisen hymynaaman joka touhuaa hyvällä asenteella vai joka valittaa mä en jaksa, mä en Viitti, voi vit.u.
Tykkään Jassun valituksesta koska oon itsekin valittaja. Pekan show vtuttaa. Jassu on aito!!!
Ei oo mahollista että nainen putoaa sillä ainut.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on niin kaunis ja aito
Taidat tarvita silmälasit? Jassu on kiero ja pelaa mm. matkimalla Niko Saarista. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt lähtee iso nimi
Pekka on kyllä aika pieni nimi.
Pekka ja Jasmiina ovat olleet isoimpia nimiä koko kauden ajan. Molemmat tuoneet eniten sisältöä taloon omalla erottuvalla persoonallaan
Kuullaanko enää huomenna trapazionea?
Eihän noista ketään olisi halunnut pois. Toki Jasmiinassa näkyy kisaväsymys ja tympääntyminen pelkkään mirsporukkaan.
Ainut kestä olisin luopunut on Aki. Noista kolmesta muusta tykkään.
Persaukiselle Jassulle olisin suonut voiton.
Ainaki Töppö tuloo ja tua Ike. Ne paistaa hernarii pannus