Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Höh mitä tuossa Taavissa on? Olisi kyllä ollut hänen vuoronsa tippua nyt. Nyt noista kahdesta isosta persoonasta joutuu jompikumpi kotiin 😒
Vierailija kirjoitti:
ÄÄNIÄ!!!!!
Ääniä paljon nyt Pekalle. Jassu ulos
Harmi kun Anssi ei ole häädössä. Tällä kaudella mulle on ihan sama kuka voittaa kunhan se ei ole Anssi 😆
Jassulla on jo tuhansia faneja. Nyt toimintaa että talon ainoa nainen on finaalissa!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois kyllä varsin reilua äänestää Jassu turvaan ettei finaali ole pelkkää nakkisoppaa. Kaikki kiva jännite häviää jos Jassu viedään Akilta.
Ei anna hyvää sisältöä.
Nyt Jassu ulos! Eli ääniä Pekalle!
Jassulle ääniä, yks nainen tarvitaan! Saadaan hauska viikko kun Jassu hassuttelee 😁
Pekka on jo niin nähty! 😜
Nyt on todellakin mahdollisuus saada Pekka pois. Nyt täysillä ääniä Jassulle!
Nyt lähtee iso nimi kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÄNIÄ!!!!!
Ääniä paljon nyt Pekalle. Jassu ulos
Just äänestin Jassua. Ja äänestän vain Jassua.
Vierailija kirjoitti:
Jassulla on jo tuhansia faneja. Nyt toimintaa että talon ainoa nainen on finaalissa!!!
Ei sitä haluta finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Jodelis kaikki Jassun puolella :D
Jassu jatkaa!
Haluutteko nähdä iloisen positiivisen hymynaaman joka touhuaa hyvällä asenteella vai joka valittaa mä en jaksa, mä en Viitti, voi vit.u.
Hei!!! Nyt voi antaa miinusääniä äänestämällä just sitä toista, mitä ei inhoo niin paljoo.
Pekalle nyt paljon ääniä, kiitos
Nyt talon viimeinen nainen jatkoon!!