Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
91301/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan uskoa, että Anssi voittaa, sillä hänellä/hänen tukijoukoilla on varaa laittaa isot summat äänestämiseen. Voittosumma 30 000 e on kuitenkin niin iso summa, että voi olla fanien kanssa sovittu, että äänestäkää tuhansilla euroilla, voittopotista maksetaan summa sitten takaisin.

Oli niin tasaista äänestystä, ettei välttämättä. Viimeisten minuuttien aikana jos muiden äänestäjät olisi laittanut vielä ääniä, niin Anssi olis voinut pudota pois.

Hän ei ole erityisen suosittu. Ei yhtään talossa sisällä asukkaiden silmissä. Poikkeuksena vain Pekan ja Akin mielestä, mutta kukaan muu ei ole tykännyt hänestä johtuen itsekkyydestä, epäluotettavuudesta ja ylimielisyydestä, siis mistä muut on sanoneet nimeämisissä.

Eikä varmasti maksa mitään takaisin faneille tai äänestäjille! Haha. Ei maksa.

Vierailija
91302/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua jos Samirin kaltainen kyky putoaa ja simppeli Aki voittaa.

Monitauturi Samir herättää monissa kateutta. Helpompi samaistua yksinkertaisempaan Akiin.

Kummatkin tapetteja. Bb ei ole mikään monitaituri kisa.

Ilmeisesti mielestäsi pastanjauhantakisa. Miten kiroilu sanomisia vahvistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91303/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tehtävä ei Jassun mielestä olisi paska tehtävä. Mitä tuo valas edes osaa muuta kuin syödä, maata ja vetää viinaa.

Julkisesti kertoi että voittorahat menee kavereitten kanssa viinaan. Jassulla ei voitto kuulu.

Vierailija
91304/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Alma poistanut hiuspidennykset?

Alma teki itselleen radikaalin muutoksen. Eli leikkautti hiuksensa. Somessa keräsi pelkkää ylistystä koska kaikki negatiiviset viestit meni heti poistoon. Mielestäni tuo lyhyt hiustyyli ei sovi Almalle yhtään mutta jos itse tykkää niin mikäs siinä.

Vierailija
91305/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Alma poistanut hiuspidennykset?

Hänellä oli ihan omat pitkät hiukset. On ollut pitkään. Leikkasi ne pari päivää sitten polkaksi.

Vierailija
91306/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa niin paljon, että Samir tippui!!!

Vierailija
91307/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä oikein meni Samir tippui. Toisaalta ensin ois voinu tippua Anssi ja nyt sunnuntaina Samir. Mut näihän se menee miten Anssi sano "tipun sitten sunnuntaina"

Kyllä se on Lasse, joka putoaa,jos ei Jassu ole äänestyksessä.

Ei vaan Aki.

Ei kun Anssi. Eilenkin se äänestystilanne eli koko ajan milloin oli Samir johdossa ja yhtäkkiä Taavi kolmannelta sijalta ykkösenä ja Lasse kakkosena ym..

Tilanne oli hyvin tasainen, jolloin pienetkin äänimäärät vaikuttavat prosentteihin.

Vierailija
91308/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa asukkaissa on hyviä ja huonoja puolia. Tässä ajatuksia joistakin:

Jassulla olisi varmaan edellytyksiä pärjätä elämässä paremminkin, jos hän olisi saanut paremman kasvatuksen, virikkeitä ja kasvuympäristön joka olisi ruokkinut hänen vahvuuksiaan. Lahjaton hän ei ole.

Aki on selvästi kasvanut rakastavassa perheessä. Hän ei ehkä ole kaikkein luovin tai välkyin, mutta empaattinen. Hänellä on edellytykset tasapainoiseen elämään.

Koen Pekan jotenkin pohjimmiltaan surulliseksi. Hän ei ehkä uskalla näyttää todellista herkkyyttään ja luontoaan?

Taavikin on jotenkin eksyksissä ja purkaa pahaa oloaan kiukutteluun. Kunnioitan sitä, että hän näyttää tunteensa.

Samir oli minun suosikkini ehkä siksi, että hän muistuttaa eniten omia lapsiani. Musikaalisuus, huumorintaju ja luova heittäytyminen tuntuu tutulta.

Vierailija
91309/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen äänestys kyllä varmisti, että Anssilla on sittenkin feikkijulkkikseudestaan niin paljon faneja, ettei häntä voi kukaan finaalissa voittaa. Se myös osoitti itselleni, että ääniä tulee paljon enemmän kuin monikaan varmaan kuvittelee.

Jassun käytös eilen illalla oli todella veemäistä! Muut jännittävät häätöä ja ämmä vaan lätisee sunnuntaista ja kuinka kova siitä tulee ja plääh plääh. Muita kohtaan ei minkäänlaista empatiaa, ei mitään tilannetajua, aina vaan "minä minä". Musta Jassun käytös oli todella inhottavaa ja sopimatonta, ja varsinkin töykeää niin sanottuja kavereitaan kohtaan, joiden kohtalo ei paljon näyttänyt kiinnostavan, kun oli liian tärkeää miettiä vaan itseään. Itseäni suorastaan oksettaa Jassun viimeöinen käyttäytyminen.

Taavi oli kyllä aivan rikki, voi ihana suloinen Taavi-parka. Lasse puolestaan olisi lähettänyt mieluummin kotiin Taavin kuin Samirin, sitä voivat sitten miettiä ne jotka haukkuivat Taavin silloin kun tämä toivoi ettei Mellu tipu.

Ei oo ollu Anssi mun voittajasuosikki missään vaiheessa, mutta mitä enemmä tällä palstalla haukuttu sitä enemmän oon alkanu itse, omin silmin, seurata ja vähänpä pitää haukut paikkaansa. Eilen osallistuin ekaa kertaa äänestykseen, satasella läksi Anssille ääniä.[/quote

Taavia ja Jassua haukutaan enemmän. Mikset äänestä niitä?

Luetunymmärtäminen??

kommentoin että olen haukkumisen takia alkanut itse enemmän seurata Anssia ja sen ansiosta huomannut etti olekaan mikään paskempi jätkä. Haukkumisen takia en toki ketään äänestä. Taavia ja Jassua seurannut ja voin sanoa ettei meno ole muuttunut miksikään ekasta viiosta eli heille ei inulta ääiä tipu, sori jos sun suosikkeja.

Vierailija
91310/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, jos Jasmiina olisi lähihoitajana, ei osaa käyttää edes kaukosäädintä, jos joisin en minä kaljaakaan häneltä ostaisi.  Anssi hyväntahtoisena opastaa härskiä, kohta härski alkaa huutamaan, että aina minua sorsitaan. Mikä naurun remakka,  jos joku muu ei älyäisi, eilen meinasi tukehtua pilkkanauruun. Oikeastaan haluaisin tavata tuon härskin ja kysyä miksi,  mikä selittää käytöksen ja härskiyden.

Vierailija
91311/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen äänestys kyllä varmisti, että Anssilla on sittenkin feikkijulkkikseudestaan niin paljon faneja, ettei häntä voi kukaan finaalissa voittaa. Se myös osoitti itselleni, että ääniä tulee paljon enemmän kuin monikaan varmaan kuvittelee.

Jassun käytös eilen illalla oli todella veemäistä! Muut jännittävät häätöä ja ämmä vaan lätisee sunnuntaista ja kuinka kova siitä tulee ja plääh plääh. Muita kohtaan ei minkäänlaista empatiaa, ei mitään tilannetajua, aina vaan "minä minä". Musta Jassun käytös oli todella inhottavaa ja sopimatonta, ja varsinkin töykeää niin sanottuja kavereitaan kohtaan, joiden kohtalo ei paljon näyttänyt kiinnostavan, kun oli liian tärkeää miettiä vaan itseään. Itseäni suorastaan oksettaa Jassun viimeöinen käyttäytyminen.

Taavi oli kyllä aivan rikki, voi ihana suloinen Taavi-parka. Lasse puolestaan olisi lähettänyt mieluummin kotiin Taavin kuin Samirin, sitä voivat sitten miettiä ne jotka haukkuivat Taavin silloin kun tämä toivoi ettei Mellu tipu.

Ei oo ollu Anssi mun voittajasuosikki missään vaiheessa, mutta mitä enemmä tällä palstalla haukuttu sitä enemmän oon alkanu itse, omin silmin, seurata ja vähänpä pitää haukut paikkaansa. Eilen osallistuin ekaa kertaa äänestykseen, satasella läksi Anssille ääniä.[/quote

Luetunymmärtäminen??

kommentoin että olen haukkumisen takia alkanut itse enemmän seurata Anssia ja sen ansiosta huomannut etti olekaan mikään paskempi jätkä. Haukkumisen takia en toki ketään äänestä. Taavia ja Jassua seurannut ja voin sanoa ettei meno ole muuttunut miksikään ekasta viiosta eli heille ei inulta ääiä tipu, sori jos sun suosikkeja.

Eli Anssin haukkuminen toimikin vain huomion lisääntymisenä hänelle. Mainiota.

Ja Samirin lipevä kehuminen alkoi ällöttää ihmisiä ja putosi kokonaan. Jatkakaa!

Vierailija
91312/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää, että tuo voi olla edes kenenkään suosikki. Haluavatko ihmiset tosiaan ottaa esimerkkiä jatkuvasti valittavasta ylipainoisesta tyypistä jonka joka toinen sana on v.....

jassukka on nainen, se riittää suurelle osaa ihmisistä, vaikka olisi kuinka ellottava niin riittää että on nainen, sielunsiskoja kyllä löytyy, niin kuuluu olla, vain vaatimuksia ei vastuita eikä velvollisuuksia.

häpen naisena tuollaista naisen irvikuvaa.

Juurikin näin. Suurin osa Jasminan kannattajista on samanlaisia ja siksi heidän on helppoa samaistua häneen. Tällaiset kelpaavat kyllä miehille kun ovat helppoja panoja, mutta ei muuhun.

Vierailija
91313/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ollu Anssi mun voittajasuosikki missään vaiheessa, mutta mitä enemmä tällä palstalla haukuttu sitä enemmän oon alkanu itse, omin silmin, seurata ja vähänpä pitää haukut paikkaansa. Eilen osallistuin ekaa kertaa äänestykseen, satasella läksi Anssille ääniä.

Ei kukaan ketään haukkumisen takia äänestä. Taavi ja Jassu on umpitylsiä ja suht typeriä noin niin kuin aikuisiksi ja kumpikin haukkuu muita selän takana, sopii nimeämisistä ja ilkeilee. Siksi heitä ei kukaan normaali äänestä.

Vierailija
91314/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä Pekka on todellisuudessa Anssista? Nyt pitävät yhtä, koska luuluvat samaan tiimiin. Pekka kuitenkin vaikuttaa kaikesta esityksestä huolimatta ihan mukavalta, fiksulta (tietovisa), oikeudenmukaiselta ja empaattiselta. Kannustaa ja tsemppaa heikompia. On varmaan työnsäkin puolesta oppinut myötäelämään ja auttamaan. Siksi mietin, mitä Pekka oikeasti ajattelee Anssista. Luulisi, että hänkin olisi huomannut Anssista huokuvan ylimielisyyden ja röyhkeyden.

Vierailija
91315/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhään eilen Lasse yritti toppuutella Jasmiinan viinanhimoa. Kumpikin toivoi siis hauskaa lauantaita, mutta Jasmiinan toiveissa viina oli pääasiassa. Lassen mielestä hauska päivä voisi olla ilman viinaakin.

Ymmärrän Lassea, haluaa nukkua yönsä rauhassa. Eikö Jasmiinan ohje Minnalle ollut, että meet vaikka väkisin.

Vierailija
91316/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään eilen Pekalle iski taas ADHD-kohtaus. Keskellä yötä piti yhtä äkkiä ruveta imuroimaan.

Vierailija
91317/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin päädyin lukemaan Lieksasta. Lieksa on syrjäinen ja kuihtuva muuttotappiokunta, jossa on kyllä juna-asema, mutta junia kulkee vain vähän. Muutenkin tuolta poispääsy on huonojen liikenneyhteyksien vuoksi vaikeaa. Palveluita on vähän ja matkaa lähimpään suureen kaupunkiin Joensuuhun on noin 100 kilometriä, siis suunnilleen sama kuin Lahdesta Helsinkiin.

Totta, lisäksi suuri määrä jossain määrin syrjäytyneitä nuoria miehiä. Tehtaaseenkin tuodaan työvoima ulkomailta.

Aki on ilahduttava  poikkeus, on hankkinut pätevyyden monien työkoneiden ajamiseen ja joutoaikoina muista töistä tekee rakennushommia.

Vierailija
91318/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa niin paljon, että Samir tippui!!!

joo, oli niin blähellä että Lasse olisi tippunut, harmittaa

Vierailija
91319/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 häätöpistettä jaossa. Uskokaa vaan että tuotanto pelastaa Jasmiinan taas vaikka saisi 1-3 pistettä. Viimeksi pelasti äänestykseltä vaikka Jasmiina sai 3 pistettä. Taavi ja Lasse ei nimeä Jassua, Jassu ei itse, Aki ihastunut Jassuun ja Pekka sanonu että Jassu on finaalissa. Niin ainoa joka nimeäisi Jassun on Anssi, mutta Anssi nimeää Lassen tai Taavin tai molemmat. Eli joudumme Jassua valitettavasti kestämään loppuun asti ja tuotanto suosinut häntä lahjoilla, mätöillä, helpotuksilla tehtävissä, koostelähetyksissä Jasminea paljon ja epäedullisimmat leikattu pois. Ja juontajat kilvan kehuu Jassua ja vieraat myös.

Vierailija
91320/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on harvinaisen typerä tehtävä. Juuri kun luulee pohjan olevan saavutettu se aleneekin entisestään. Sitä paitsi se turhan pitkään kestänyt Päiväni murmelina-tehtävä oli jo.

Mikä tämä tehtävä on? Meni ohi.

Ihan hauska päivätehtävä, tosin BB taas yliarvioi suosikkinsa käsityskyvyn. Muuten olisi laittanut helpomman tehtävän.

Ketju on lukittu.