Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jasmiina ei saa ääniä, ehkä Anssilta. Pekka ja Aki ainakin saa jos soijat pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Akia olen fanittanut, mutta nyt on alkanyt ärsyttää miten on kiinni Anssissa.
Pekka menköön voittoon sitten.
Akin kannalta olis parempi että Anssi lähtis tänään kotiin. Ei nolais itseään enempää tuossa koiran roolissa.
Lassen kikattelu, ei miehistä. Mieluummin laittaisin Taavin ulos. Ylimielinen synkistelijä.
Siis oikeesti joku laittaa 50 e äänestykseen??? Ei oo kyl mulla menny niin ihon alle että tollasia saatikka suurempia summua laittaisin.
Eilen Lasse meni aikaisin nukkumaan.Jasmiina, Taavi ja Pekka valvoivat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammoilla ihmettelyä kummalle ääni Taaville vai Lasselle. Vai Samirille. Mammat ei kai diggaa Anssia, annan muutamia ääniä Anssille.
Mä diggaan Anssia, laitoin 50 ääntä
Laitan myös.Ei ole suosikkini, mutta Anssin avulla tilaisuus saada Jasmiina sunnuntaina häätöön, kun on noi nimeämiset.
Minä meinaan laittaa Taaville ainakin 5 000 ääntä, näin ekaksi ja sitten loppukirissä toisen mokoman lisää jos Alma sanoo, että Taavi tarvisee minulta lisää. Onko hyvä näin.
Akilta paha heitto tehtävähuoneessa ja vieklä tuli kajareista 2 x. Eikö muistanut ettei saa sanoa.
Lasselle sopisi ura armeijan upseerina tai poliisina.
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴
Onks se Janica ryyppykaveri sama kuin tuo BB facessa roikkuva Janica?
Siis onko tänään (lauantaina) jo häätö? Ja monelta tulee?
Sori jos on jo sanottu mutta en jaksa käydä nyt kaikkia viestejä läpi…
Ääniä Samirille ja Anssille! Mieluiten Taavi pois!
Aki saa ääniä soijapojilta jos pelastuu, ehkä Jassultakin. Aki ei anna ääniä Jassulle. Ei Pekka eikä kolmoset.
Voi kun Sami tulisi vielä takaisin taloon, niin saataisiin sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
täytyy päästä maanpuolustuskorkeakouluun. Poliisiksi helpompaa päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akia olen fanittanut, mutta nyt on alkanyt ärsyttää miten on kiinni Anssissa.
Pekka menköön voittoon sitten.
Akin kannalta olis parempi että Anssi lähtis tänään kotiin. Ei nolais itseään enempää tuossa koiran roolissa. [/quote
Älä yritä, kyllä Akin pelin kannalta on tärkeätä, että Anssi pysyy talossa. Tässä on ainakin yhdet nimeämiset jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Sami tulisi vielä takaisin taloon, niin saataisiin sisältöä.
Kiitä Samiria.
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴
Voi kamalaa. Miten voi olla totta. Puhuu vielä ääneen koko kansalle. Olisi jo loppusuoralla ollut hiljaa omista törkyjutuista. Häpeän naisena.
Vierailija kirjoitti:
Lassen kikattelu, ei miehistä. Mieluummin laittaisin Taavin ulos. Ylimielinen synkistelijä.
Pitääkö kaikki olla miehistä? Eiköhän rauhanturvaajat oo aika miehistä/rohkeeta hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Hoivaa Topia siihen malliin, että ei kannata noille aloille lähteä päätään sekoittamaan. Menee hyvä yerve mies pilalle.
Eikö tuo riimittely ollut se kun Jassu meni pk huoneessa röhnöttää siiheen tuoliin.Siis melkein makasi ja valitti kuinka tyhmä juttu riimittely on ?