Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
TÄHÄN TULOO KOLOMONEN. TULOOO YY KAA KOO NEE TULOO NELOOONEN. Johan oli melekooosta selooostamista. Katja parka
Onko Sudoku muka matematiikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten joka toinen kommentti on Minnasta. Erikoista miten juuri Minna on päässy ihmisten ihon alle. Suomi tosiaan on pohjoismaiden naisvihamielisin maa. On hän toki laiska en sitä kiellä. Mutta niin oli viime vuoden Krissekin ja hänellä riitti faneja. Ei ole ainut nainen joka on puuma ja joka on puuhaillut talossa peiton alla. Ehkä se on toi keski-ikäisyys mikä on niin tuomittavaa. Tai jopa se, että on äiti eikä käyttäydy niin kuin "pitäisi".
Näinhän se näkyy olevan. Kukaan ei tuominnut esim. Joukoa panemisesta, vaan haukutuksi ja häädetyksi tuli Jonna. Kukaan ei tuominnut Jukkaa panemisesta vaan haukutuksi ja häädetyksi tuli Eevis. Viha kohdistuu aina naiseen, vaikka molemmat siinä panee.
Siis ettekö te näe näissä kuvioissa mitään muuta kuin rasti ruutuun paneeko joku vai ei. Tuohon liittyy aika paljon muutakin dynamiikkaa. Eeviksen kautta en katsonut, mutta ainakin Joukon ja Jonnan tapauksessa kyse oli vähän samasta kuin tässä Lassen ja Minnankin tapauksessa, että toinen roikkuu ja hakee huomiota ja käyttäytyy omistavasti ja toinen vain pitää rennosti hauskaa unohtamatta kuitenkaan muita asukkaita. Jonna ja Minna ikään kuin rakentavat koko roolinsa sen suhteen varaan kun taas Lasse ja Jouko etsivät talosta muutakin roolia.
Onkohan iPadiin ladattavissa Sudoku-sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan iPadiin ladattavissa Sudoku-sovellus?
joo
Vierailija kirjoitti:
Juhani tuntui olevan ns.liekeissä
Oli kyllä elementissään ja huomasi että tekee noita päivittäin. Tuossa keulimisessa varmaan painoi eiliset Melonin höpinät ja pelkät Katjan suitsutukset ristikon ratkonnasta. Katja toki oli siinä etevin, mutta Juhani myös hyvä. Kuitenkin kaikki kunnia suitsutettiin Katjalle. Nyt oli aika näyttää Sudokun parissa kuka on herra ja hidalgo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitten vääntää rautalangasta. Edelleenkään mua ei häiritse, että jonkun asukkaan tekemisiä tai sanomisia arvostellaan. Ei Minna kuitenkaan ansaitse tuota ylenpalttista ulkonäön ruotimista, haukkumista ja oksettavia puheita! Täällä jotkut on yrittänyt väittää, että Minna käyttää aineita ja h*oraa.
No mitä jos seuraavalla kerralla sitten täsmentäisit, että tarkoitat nimenomaan ulkonäön ruotimsita ja huorittelua etkä muuta kritiikkiä ja arvostelua. Ainakin tuo kommentti, missä pohdittiin, että keski-ikäinen nainen ei saisi käyttäytyä tietyllä tavalla, ei ainakaan minulle tuonut tätä ilmi lainkaan.
Mitäs jos sinä katselisit vähän syvälle itseesi mistä tuo viha kumpuaa.
Ai nyt se sitten kääntyikin taas tähän viha-korttiin. Juurihan tuossa seliteltiin, että ei häiritse, että tekemisiä ja sanomisia arvostellaan, mutta nyt puhutaankin taas vihasta.
Ai nämä mauttomat keskustelut ei olisi vihaa? Älä viitsi. 😁
No mitä sinä minulle siinä räksytät. Syytön minä siihen olen, jos joku tässä keskustelussa on mauton. Tuossa minun kommentissani ei ollut mitään mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten joka toinen kommentti on Minnasta. Erikoista miten juuri Minna on päässy ihmisten ihon alle. Suomi tosiaan on pohjoismaiden naisvihamielisin maa. On hän toki laiska en sitä kiellä. Mutta niin oli viime vuoden Krissekin ja hänellä riitti faneja. Ei ole ainut nainen joka on puuma ja joka on puuhaillut talossa peiton alla. Ehkä se on toi keski-ikäisyys mikä on niin tuomittavaa. Tai jopa se, että on äiti eikä käyttäydy niin kuin "pitäisi".
Näinhän se näkyy olevan. Kukaan ei tuominnut esim. Joukoa panemisesta, vaan haukutuksi ja häädetyksi tuli Jonna. Kukaan ei tuominnut Jukkaa panemisesta vaan haukutuksi ja häädetyksi tuli Eevis. Viha kohdistuu aina naiseen, vaikka molemmat siinä panee.
Siis ettekö te näe näissä kuvioissa mitään muuta kuin rasti ruutuun paneeko joku vai ei. Tuohon liittyy aika paljon muutakin dynamiikkaa. Eeviksen kautta en katsonut, mutta ainakin Joukon ja Jonnan tapauksessa kyse oli vähän samasta kuin tässä Lassen ja Minnankin tapauksessa, että toinen roikkuu ja hakee huomiota ja käyttäytyy omistavasti ja toinen vain pitää rennosti hauskaa unohtamatta kuitenkaan muita asukkaita. Jonna ja Minna ikään kuin rakentavat koko roolinsa sen suhteen varaan kun taas Lasse ja Jouko etsivät talosta muutakin roolia.
Mun mielestä tässä on enemmän ongelmana slut sheimaaminen. äijät puhuu panemisesta ja naisista talossa eikä kukaan huomauta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitten vääntää rautalangasta. Edelleenkään mua ei häiritse, että jonkun asukkaan tekemisiä tai sanomisia arvostellaan. Ei Minna kuitenkaan ansaitse tuota ylenpalttista ulkonäön ruotimista, haukkumista ja oksettavia puheita! Täällä jotkut on yrittänyt väittää, että Minna käyttää aineita ja h*oraa.
No mitä jos seuraavalla kerralla sitten täsmentäisit, että tarkoitat nimenomaan ulkonäön ruotimsita ja huorittelua etkä muuta kritiikkiä ja arvostelua. Ainakin tuo kommentti, missä pohdittiin, että keski-ikäinen nainen ei saisi käyttäytyä tietyllä tavalla, ei ainakaan minulle tuonut tätä ilmi lainkaan.
Ai nyt se sitten kääntyikin taas tähän viha-korttiin. Juurihan tuossa seliteltiin, että ei häiritse, että tekemisiä ja sanomisia arvostellaan, mutta nyt puhutaankin taas vihasta.
No mitä sinä minulle siinä räksytät. Syytön minä siihen olen, jos joku tässä keskustelussa on mauton. Tuossa minun kommentissani ei ollut mitään mautonta.
Mitä sä oikeen uhriudut täällä? Puhuin yleisesti ihmisten Minnaan liittyvistä kommenteista. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja jos täällä on nin vastenmielistä viettää aikaansa, niin voi lähteä vaikka ulos lenkille tai kirjastoon hakemaan laatulukemista. Ei täällä ole pakko roikkua haukkumassa muita kommentoijia, täällä on tarkoitus kommentoida BB-nimistä roskaviihdettä, eikä kommentointia ole tarkoitus ottaa tosissaan ja verissä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä on enemmän ongelmana slut sheimaaminen. äijät puhuu panemisesta ja naisista talossa eikä kukaan huomauta mitään.
Ei kukaan mies puhu talossa samalla tavalla panemisesta kuin Minna. Ja puhuuhan tuolla muutkin naiset panemisesta (esim Laura, Katja ja Melody), mutta he eivät hae sillä huomiota ja yritä flirtata vaan he oikeasti keskustelevat tai heittävät huumoria. Minusta on hassua, että nämä seksipuheet ja teot laitetaan kaikki vain saman otsikon alle eikä nähdä, miten eri tavoin siitä seksistä voi esimerkiksi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan aiheesta kysytty, että miksi jokin asia on jollekin sallittu tai ainakin sallitumpi kuin jollekin toiselle. Tämähän on mielestäni yksi BB:n perusasioita ja erittäin mielenkiintoista noin ihmiskäytöksen kannalta. Koska näinhän on reaalimaailmassakin. Miksi Krisse oli laiskuudestaan huolimatta niin suosittu, että tuli toiselle sijalle ja nyt laiskaa Minnaa vain tunnutaan haukuttavan? Miksi Minnaa haukutaan ja panetellaan seksuaalisesta aktiivisuudesta, mutta ei Lassea?
Ensimmäisen tulee mieleen se, että asukkaalla pitää olla jotakin hyvää annettavana heikkouksiensa korvaamiseen. Krisse oli laiskuutensa lisäksi erittäin itsenäinen, omapäinen, hän ei murtunut ryhmäpaineen alla Ellan prsiin nuolijaksi tai OP:n kyökkipiiaksi, ja moni ilmeisesti piti tästä asenteesta. Lisäksi hän osasi keskustella Timon, Joelin ja Anssin kanssa lähes aiheesta kuin aiheesta. Hän myös heittäytyi tehtävissä rohkeasti mukaan. Hän ei lähtenyt nypläilyihin, show-romansseihin, tai muuhun epätoivoiseen ja päälleliimattuun huomionhakemiseen. Minnalla ei tunnu olevan vielä ainakaan mitään tällaista, millä hän voisi kompensoida laiskuuttaan ja naama nrsuvitulla istumista sohvassa Lasse kahlittuna kämmenpuoleen.
Entä seks. aktiivisuus. Kyllä, näin on, että naisia on tässä vuosien aikana jostain syystä arvosteltu enemmän näistä julkisista nsskiskeluista. Ehkä alitajuisesti naisilta vieläkin odotetaan älykkäämpää ja aikuisempaa käytöstä. Toisaalta silloin saattaa jäädä huomiotta se, että ne näiden haukuttujen naisten miespuoliset partnerit /rikostoverit ovat oikeastaan vielä tuomitumpia: esimerkiksi keississä Eevis /Jukka, niin Eevistä sentään myös arvostettiin joistakin ominaisuuksistaan (äly), mutta Jukkaa moni piti niin ala-arvoisena pikkurottana, ettei häntä edes viitsitty haukkua. Vähän samaa on tässä Minna/Lasse -tapauksessa. Onhan tänäkin vuonna näkynyt näitä rottakomentteja ja tulla keskilaudallakin tunnutaan Lassea pidettävän vain nolona, vaikka hän itse luulee/toivoo olevansa ko. saitin sankari.
Yllättäen Kristiina myös ystävystyi uuden asukkaan Julian kanssa, vaikka aluksi Juliaa luultiin vain uudeksi Kristiinan vihaajaksi.
Luultiin miksi luultiin koska Julia taloon mennessä sanoi tulevansa todennäköisesti parhaiten toimeen Ellan kanssa ja huonoiten Kristiinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuman 4leveät hiusteipit näkyy. Minna sekstas yön, päivät meikkaa, tupakoi ja syö muiden tekemää ruokaa. Miksi isoveikka ei laita puumaa töihin.
Karmeimmat hiuslisäkkeet mitä nähnyt..taitais olla parempi ilman..liuhuletti!
Siis onko sillä vilttimuorilla hiuksissa jotain lisukkeita? Toi fledahan on lisäkkeidenkin kanssa ihan olematon liuhu... miltä se näyttää ilman?
Samoin kuin Fitness-Lauralla. Yllättävän ohuet hiukset lisäkkeidenkin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja jos täällä on nin vastenmielistä viettää aikaansa, niin voi lähteä vaikka ulos lenkille tai kirjastoon hakemaan laatulukemista. Ei täällä ole pakko roikkua haukkumassa muita kommentoijia, täällä on tarkoitus kommentoida BB-nimistä roskaviihdettä, eikä kommentointia ole tarkoitus ottaa tosissaan ja verissä päin.
Sinähän tässä kitiset vihasta ja mauttomuudesta, en minä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna tais lentää pihalle muistakin toimista kun panemisesta. Jonnahan oli yksi pahimpia kiusaajia, siis ihan oikeasti kiusaajia mitä suomen bb-historiassa on nähty. Katkera akka.
Eeviskin taisi pudota ihan jo tuotannon toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista helpoiten se vedenmittaustehtävä olisi tehty niin, että täytetään sekä 3 litran että 5 litran astiat. Niissä siis yhteensä 8 litraa. Sitten ämpärit tasataan, jolloin molemmissa on 4 litraa. Sitten toinen ämpäri kipataan tarkistusastiaan ja tehtävä valmis.
Siis kaadetaan 5 litran ämpäristä yks litra 3 litran täynnä vettä olevaan ämpäriin.... eeh. Millä mittaat sen tasauksen?
Ok, sopisit hyvin pariksi Minnan kanssa tuonneKerroppa kuinka se kolmen litran ämpäri voi olla täynnä kolmesta litrasta kun se 3l tussimerkki oli about sangon puolivälissä. Eli hyvin mahtuu litra lisää. Sopisit ite hyvin Minnan pariks tonne. :D
No esim siten, että bb hylkää tehtävän, jos kolmen litran ämpäriä käytetään neljän tai viiden litran ämpärinä. Jos käytät kolmen litran ämpäriksi merkittyä ämpäriä mittana neljälle litralle, et noudata tehtävänantoa.
eri
Ämpärit toimivat pelkästään mittoina. Missä kohtaa ohjeita kiellettiin, että kolmen litran ämpäriin ei saisi laittaa enempää vettä kuin se kolme? Ei missään.
Tehtävä hyväksytään jos tarkistusastiassa on tasan neljä litraa vettä ja se määrä siellä on mainitsemallani tavalla. Joko tajuat?
Ai missä sanottiin? No ihan tehtävänannossa: "käyttämällä ainoastaan 5 litran ja 3 litran astioita". Se, että käytännössä astia sattui olemaan suurempi ei tarkoita sitä, että sitä saisi käyttää suurempana astiana. Tehtävänannossa ei puhuttu astiasta, joihin on merkitty viiva 3 litran kohdalle vaan 3 litran astiasta. Se tarkoittaa, että vaikka todellisuudessa astiaan mahtuu enemmän, sitä saa käyttää ainoastaan siihen tarkoitukseen, kuin 3 litran astiaakin voi käyttää.
Nimenomaan käyttämällä ainoastaan 5 ja 3 litran astioita. Ohjeessa ei ollut kieltoa tai ylipäätään minkäänlaista mainintaa siitä, paljonko sangoissa saisi olla vettä tehtävää suorittaessa. Vain sillä oli hyväksytyn lopputuloksen kannalta merkitystä, että tarkistusastiassa oleva veden määrä on tasan 4 litraa.
Eli tottakai se tarkoittaa sitä, että sankoa sai käyttää niinkuin sanoin eli myös suuremman vesimäärän kanssa. JOS se olisi ollut kiellettyä, siitä olisi pitänyt olla erikseen maininta. Ehdottamani tapa on siis hyväksyttävissä ja edelleen nopein ja helpoin kaikista.
Oletko kuullut sanontaa "tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä"? Koska et hyväksy menetelmääni lukuisista perusteluistani huolimatta, kerro miten itse olisit sen suorittanut helpommin ja nopeammin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin tähän ketjuun koska halusin nimenomaan kevyttä viihdettä. Järkytyksekseni suurin osa kommenteista on läskikommentteja, slut sheimaamista ja kaikenmaailman epäviihdyttäviä mauttomuuksia. Rima on sulla aika alhaalla huumorissa jos sun mielestä tämä on hauskaa.
Ironisinta tässä on se, että just tulin kiejastosta ja olen menossa lenkille. En edes pidä Minnasta, mutta olen järkyttynyt miten paljon juuri hän "ansaitsee" vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Muut huomanneet, että nyt Lasse & Taavi yrittävät bondailla enemmän ja muodostaa samanlaista duoa kuin Andy & Pekko? Eilen molemmat katselivat duon lähekkäin olemista hieman kateellisten kulmien alta, ja ainakin Lassea harmittaa selvästi ettei ole tuollaista bromancea onnistunut kehittelemään...
Taavia ja Lassea yhdistää treenaus. En näe heitä millään noin läheisissä väleissä kuin mitä Anssi ja Pekka harrastavat, koska pitävät enemmän ns. omasta tilasta. Mitä nyt Lasse vähän antaa Minnan hinkata kiinni itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies puhu talossa samalla tavalla panemisesta kuin Minna. Ja puhuuhan tuolla muutkin naiset panemisesta (esim Laura, Katja ja Melody), mutta he eivät hae sillä huomiota ja yritä flirtata vaan he oikeasti keskustelevat tai heittävät huumoria. Minusta on hassua, että nämä seksipuheet ja teot laitetaan kaikki vain saman otsikon alle eikä nähdä, miten eri tavoin siitä seksistä voi esimerkiksi puhua.
https://www.bigbrother.fi/uutiset/fyysinen-laheisyys-minnan-kanssa-saa-…
Lassen pallit vaan ovat räjähtämässä, mutta kukas siihen kiinnittäisi huomiota. Se on sitä parempaa puutetta.
Juhani tuntui olevan ns.liekeissä