Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
79181/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse oli ihan pliisu tän päiväisellä matkalla.

Lasse on ollut bliisu viime sunnuntain jälkeen.

Lasse on ihan oma tylsä itsensä.

Lassen kaltaiset tarvitsevat aina kyynärkepin, jotta voisivat loistaa. Sidekick, joka sellainen Taavi, jonka kustannuksella heittää vähän uskaliastakin läppää, naureskella selän takana ja sitten taas flirttailla. Mutta Taavipa laittoi lipun luukulle toistaiseksi. Ja Samirin kanssa ei pääse pööpöilemään, kun Isoveikka laittoi grillin luukulle lapun.

Ja Topi ei tunnut kiinnostavan enää yhtään. 

Vierailija
79182/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät lopeta tupakointia tulevat olemaan keuhkoahtaumaa tai keuhkosyöpää sairastavia...artisti maksaa?🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79183/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Samilla äänenmurros.

Vierailija
79184/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tässä joku ilta näiden Lassen ja Taavin 'syvällisiksi' mainittuja keskusteluja. Puhuivat matkailusta. 

Ja ei niissä kyllä ollut yhtään mitään sen syvällisempää, vaan juuri sitä pinnallista jargonia, mitä tuollaiset paljon matkustelevat joskus heittää. Kuinka eivät pidä niistä massaturistimestoista (kannattaisi pitää, olisi maapallon kannalta tärkeää, että hyödynnettäisiin jo olemassa olevia vanhoja turistipaikkoja, tosin niitäkin rajoitetusti, kuin vallata uusia alueita ja pilata nekin), koska näiden mielestä vain on niin särmää hei, inhota kaikkea massajuttua. Ja sitten kehutaan kuinka on löydetty jonkun paikallisen köyhän avulla (heitin sille kympin ja sain sen veneen koko päiväksi, hei) jokin aivan ihana saari, jossa siis ei ollut niiku ketään (edelleeen: miksi pilata sitäkin idylliä yhdellä länkkäritollolla, jota seuraa sata muuta 'individualistia'). 

Ja se maaseutu ja maaseudun ihmiset siellä jossakin ne on niin aitoja ja kyllä niistä ja niiden tavoista riittää juteltavaa ja ihailtavaa. Samaan aikaan pidetään oman maan maaseutua ja maalaisia idiootteina, tylsinä, noloina. Eikä nää huomaa itse minkäänlaista ristiriitaa asenteessaan, eikä naurettavuuttaan. 

Mut nii se maailma pyäriii ja kiakko kulkee, ja tuali pysyy paikallaa, huigeeta ja mageeta! Meitsi diggaa! (säkyläläistä ja virolaista slangia)

Allekirjoitan tän täysin.

Lasse on nähnyt oikeasti paljon vaivaa siihen, että on saanut sen maalaisuuden karistetuksi harteiltaan, jos hän tosiaan on maalta.

Vierailija
79185/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa talossa vaisu tunnelma, mitä tapahtunut?

Jassu raivonnut ja piikitellyt Samia kaikesta.

Alkaa vissiin porukka kyllästyä jo siihen. Sanoi just Samille, että ota Sami tuo Apollo paita nyt kettuun, hän ei jaksa katsella. Sama paita päällä myös Akilla ja Pekalla vielä. Ne ei yllättäin haittaa.

Pekka sanoi heti, että Älähän Jassu keuhkoo siellä ja Taavi sanoi, että anna sen pitää mitä haluaa

Kiinnitin tuohon samaan huomiota kanssa. Pekka heti puolustamassa Samia niin taitaa olla jo mitta täynnä Jaccua. Taaville myös pisteet hienosta toiminnasta. Ei mennä kiusaamisen puolelle ja käyttäydytään kuin aikuiset.

Pekalle tekee hyvää olla Akin kanssa, on rauhallisempi ja aikuisempi. Sitten Anssin kanssa tulee herkästi se show-vaihe päälle.

Vierailija
79186/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se hammastahna päätyi noista putkiloista? Täysin pöljää puuhastelua muutenkin koko tuubihomma. Soseutettua ruokaa voi säilöä muuhunkin kuin hammastahnatuubiin. Eikö tuotannolla ole minkäänlaista kritiikkiä, vaan kaikki "ideat" menee läpi?

Ilmankos noilla on rinnat kasvanut, kun syövät jatkuvasti soijaa. Pieni on budjetti.

Pekalla on ainakin kunnon miestissit.

Vierailija
79187/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin niin että antaa Samin pitää päänsä kun kukaan jaksan sen vänkäämistä kuunnella.

Vierailija
79188/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Zamboni-kone!

Vierailija
79189/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on kyllä varsin erikoinen asukas.Välillä täytyy miettiä mitä sen päässä pyörii.Herkkä tyyppi ja saa miehet ollatkin.Välillä kova jankkaamaan pikku asioista.En tiedä ,mutta ei ehkä BB voittaja.

Riippuu siitä, pitääkö mahdollista persoonallisuushäiriöitä erikoisina.

"Vaativa persoonallisuus: Keskittyy yksityiskohtiin niin, että toiminta kärsii. Ylitunnollinen, pikkutarkka, joustamaton, saita ja itsepäinen."

Vierailija
79190/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tänään vielä jotain?

Vierailija
79191/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Pekkaa on kohdeltu niin kovalla kädellä talossa? Tuotanto ei pidä persoonasta?

Vierailija
79192/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Zamboni-kone!

Nyt tuntuu paremmalta. :)

Vierailija
79193/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu ei katso eikä kuuntele uutisia, itse kertoi. Katsoo vain esim. Salkkareita 😅

Minä en voi sietää salkkareita. Huonoa näyttelemistä ja pöhköjä juonikuvioita.

Vierailija
79194/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on kyllä varsin erikoinen asukas.Välillä täytyy miettiä mitä sen päässä pyörii.Herkkä tyyppi ja saa miehet ollatkin.Välillä kova jankkaamaan pikku asioista.En tiedä ,mutta ei ehkä BB voittaja.

"Vaativa persoonallisuus: Keskittyy yksityiskohtiin niin, että toiminta kärsii. Ylitunnollinen, pikkutarkka, joustamaton, saita ja itsepäinen."

Keittiöpsykologit taas hommissa.

Vierailija
79195/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu ei katso eikä kuuntele uutisia, itse kertoi. Katsoo vain esim. Salkkareita 😅

Minä taas en pidä Suomen kaunein koti -ohjelmasta. Entä te muut? Mistä ohjelmasta te ette pidä tai ette voi sietää?

Vierailija
79196/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan pistävä katse tuolla Anssilla aina välillä 😳

Vierailija
79197/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu todella pelottavan näköinen kun häntä ei huvita touhut. Mulkoilee huulet rullalla. Pekka kun yrittää päteä niin juttu ei lähde lentoon millään, niinku niinku niinku.. Pekka muuten lihonut tuolla, jos osa on laihtunut niin hänelle päinvastoin.

Huomenna nimeämiset??

Kunpa katsojat äänestäisivät suoraan vaan. Kaksi pihalle. Miksi Sami ei ota mitään osaa tavalliseen keskusteluun?? Niinkuin nyt. Mulkoilee toisia vaan.....

Vierailija
79198/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologit taas hommissa.

En edes ollut. Käytin sanaa _mahdollisesti_. Jokainen voi itse päätellä sopiiko tuo Samiin. :)

Vierailija
79199/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en pidä Suomen kaunein koti -ohjelmasta. Entä te muut? Mistä ohjelmasta te ette pidä tai ette voi sietää?

Minä en pidä Vain elämää ohjelmasta.

Vierailija
79200/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissu tänään?

Ketju on lukittu.