Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti näistä ”oppaista” vain Taavilla ja Lassella olisi mahdollisuuksia päästä tuollaisiin töihin.
Anssi myös mutta maksetaan vähän
Vierailija kirjoitti:
Näistä ketjun jutuista jää melko sekava kuva, että mitä on tapahtunut noissa Anssin onnettomuuksissa? Onko Anssi siis itsekin kännissä ajanut ja joutunut onnettomuuteen?
Ihan höpö höpö juttuja alusta loppuun. Samaa tasoa kuin Alman laminoidut hampaat.
Onpa tasapuoliset vanhemmat Jasmiina ja Sami. Pekkaa on aina kyykytettävä ja pilkattava, kunhan siihen vain tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ei jostain syystä pysty lainaamaan. Anssi ei edes itse ajanut, olivat menossa Kemiin ja Anssi istui takapenkillä keskellä ilman turvavyötä, kun kuski kolaroi taksin kanssa. Anssin vehkeet osui etupenkkiin, ei ole tarvinnut leikata eikä operoida, mutta siittiöt ei lähde matkaan kasseista. Utajärven onnettomuudessa, missä kuoli tyttöystävä ja kaveri, Anssi ei ollut mukana. Näin kertoo YouTubessa Andy pyro kanavallaan eri videoilla. Siitä voi päätellä, miten täällä osa vääristelee, että Anssi itse ajanut.
Miksihän oli ilman turvavyötä? Jos olisi ollut vyötetty, niin ei luultavasti olisi iskenyt niitä vehkeitään siihen etupenkkiin. Mutta on kuitenkin kaksi lasta saanut, olikohan ne hoidoilla saatu? Muistelen, että sellaista juttua täällä on ollut.
Mikä teitä vaivaa? Väsykää jo.
Vierailija kirjoitti:
Näistä ketjun jutuista jää melko sekava kuva, että mitä on tapahtunut noissa Anssin onnettomuuksissa? Onko Anssi siis itsekin kännissä ajanut ja joutunut onnettomuuteen?
Onko sillä väliä kun useita rikoksia on kuitenkin tehnyt. Tuskin edes kaikkia kertoo.
Kyllä tulee ikävä edelliskausien Cramo-ratatehtävää ja pyykinpesu, silitys, lajittelutehtävää. Tapahtui koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tasapuoliset vanhemmat Jasmiina ja Sami. Pekkaa on aina kyykytettävä ja pilkattava, kunhan siihen vain tulee tilaisuus.
Niinpä suorastaan sadistista vanhemmalta, kun toista lasta syrjitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en seuraa big brotheria muuten kuin yhden tubettajan videoklippien kautta. Tulin vaan sanomaan että olen teihin "faneihin" tosi pettynyt. Kaikki edes jotenkin mukavat ja nätit naiset on äänestetty pois, ja jätetty vain sisäisesti ja ulkoisesti ruma koulukiusaajan prototyyppi Jasmiina. No, keskiverto bb-seuraaja lienee 12-25v naishenkilö, ja Jassu-virtahepo on talon naisista ainoa, jota perinteinen naiskatsoja ei kadehdi ja tästä syystä halua lähettää kotiin. No, toivon tälle ka
udelle miesvoittajaa (taas).Järkyttävää tekstiä kirjoitat. Mikä panee kirjoittamaan näin?
Ööööö, Jassu?
Jassu vetää hyvin. Yritä olla armollinen elämälle.
Olen tosi armollinen elämälle ja ihmisille yleisesti. Jasmiinan kaltaiset kiusaajatyypit vaan ärsyttää, heille ei multa "armollisuutta" riitä, eikä mielestäni tarvitsekaan riittää, varsinkaan jos kiusaajaa hyysätään kuten Jasmiinaa kommenttipalstoilla ja äänestyksissä.
Jasmiina ei kyllä kiusaa tuolla ketään, jos joku kiusaa, niin se on Pekka puupää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ei jostain syystä pysty lainaamaan. Anssi ei edes itse ajanut, olivat menossa Kemiin ja Anssi istui takapenkillä keskellä ilman turvavyötä, kun kuski kolaroi taksin kanssa. Anssin vehkeet osui etupenkkiin, ei ole tarvinnut leikata eikä operoida, mutta siittiöt ei lähde matkaan kasseista. Utajärven onnettomuudessa, missä kuoli tyttöystävä ja kaveri, Anssi ei ollut mukana. Näin kertoo YouTubessa Andy pyro kanavallaan eri videoilla. Siitä voi päätellä, miten täällä osa vääristelee, että Anssi itse ajanut.
Eli Anssi on mennyt rattijuopon kyytiin vapaaehtoisesti? Eikö oikea ratkaisu olisi ollut ilmoittaa poliisille humalassa ajelevasta henkilöstä?
kuka meni Pariisissa kyytiin ja pääsi hengestään ja ei ollut turvavöitä, tämä tapahtui elokuussa ja olin mattoja pesemässä kun joku kertoi mitä oli tapahtunut
Lensikö asukkaat tehtävässä Ranskaan? Pitääkö niiden vastata tuohon kysymykseen? Miten matot liittyvät tähän kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tämä kuvastaa kuitenkin todellisuutta. Tuon kaltaista se suomalaisten Kanarian matkailu taitaa oikeastikin olla. Eihän tuollaisessa oikeasti mitään järkeä ole. Tuskin jossain Kanarialla mitään erityistä on, eikä mitään sellaista, jota Suomessa ei voisi tehdä. Kesä ei edes ole mukavaa aikaa, eikä sitä pitäisi ihannoida mitenkään.
tähän aikaan ok ilmasti, lämpöä tällä hetkellä Las Palmasissa 22. Keväällä sitten Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän oli ilman turvavyötä? Jos olisi ollut vyötetty, niin ei luultavasti olisi iskenyt niitä vehkeitään siihen etupenkkiin. Mutta on kuitenkin kaksi lasta saanut, olikohan ne hoidoilla saatu? Muistelen, että sellaista juttua täällä on ollut.
Hoidoilla on lapset saatu. Etkö ikinä itse ole alaikäisenä tehnyt mitään pöljää?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleekohan Pekka, että se on läskiensä kanssa jotenkin ihanaa katseltavaa? 🤮
Luuleekos Jassu että se on ihana läskeissään katseltavana, esim suihkussa. Voi taivas. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itse ajanut. Oli takapenkillä Kemin onnettomuudessa, Utajärven kuolonkolarissa ei ollut edes kyydissä. Jotkut vaan tykkää valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekalla omat hampaat vai tekohampaat. Täydellinen rivi on kuitenkin.
Onneksi tämä seikka ei ole vaikuttanut äänestykseen, joten kokeile ponnistaa joku muu aihe.. 🤣😁🤣😁🤣😁🤣
Samaa katsonut. Anton kaveri on hammaslääkäri, selittäisikö se...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidoilla on lapset saatu. Etkö ikinä itse ole alaikäisenä tehnyt mitään pöljää?
Veikkaan, että aika harva 7-vuotias murtautuu asuntoihin. Vai onko se sinun lähipiirissäsi ihan normaalia "pöljää"?
Anssi on ihan hiilenä! Alkaa rapista kivan kaverin kuori kun pihvit menee sivu suun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleekohan Pekka, että se on läskiensä kanssa jotenkin ihanaa katseltavaa? 🤮
Luuleekos Jassu että se on ihana läskeissään katseltavana, esim suihkussa. Voi taivas. 🤮
No voi taivas kun sä ääliö et ymmärtänyt jutun pointtia. Pekka kulkee tuolla nykyään koko ajan ilman paitaa läskimaha pystyssä, mutta Jassu sentään tajuaa pitää päivällä vaatteet päällä. Siinä on aika iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en seuraa big brotheria muuten kuin yhden tubettajan videoklippien kautta. Tulin vaan sanomaan että olen teihin "faneihin" tosi pettynyt. Kaikki edes jotenkin mukavat ja nätit naiset on äänestetty pois, ja jätetty vain sisäisesti ja ulkoisesti ruma koulukiusaajan prototyyppi Jasmiina. No, keskiverto bb-seuraaja lienee 12-25v naishenkilö, ja Jassu-virtahepo on talon naisista ainoa, jota perinteinen naiskatsoja ei kadehdi ja tästä syystä halua lähettää kotiin. No, toivon tälle ka
udelle miesvoittajaa (taas).Järkyttävää tekstiä kirjoitat. Mikä panee kirjoittamaan näin?
Ööööö, Jassu?
Jassu vetää hyvin. Yritä olla armollinen elämälle.
Olen tosi armollinen elämälle ja ihmisille yleisesti. Jasmiinan kaltaiset kiusaajatyypit vaan ärsyttää, heille ei multa "armollisuutta" riitä, eikä mielestäni tarvitsekaan riittää, varsinkaan jos kiusaajaa hyysätään kuten Jasmiinaa kommenttipalstoilla ja äänestyksissä.
Jasmiina ei kyllä kiusaa tuolla ketään, jos joku kiusaa, niin se on Pekka puupää.
Kyllähän nyt jokainen täysijärkinen katsoja näkee että Pekka tuolla eniten kiusaa. Mut palstalla on joku, joka haukkuu Jassua maanisesti päivästä toiseen.
Hyvin noi kaikki heittäyttyy rooleihinsa,
Taavi, Lasse, Jassu, Samir ja Sami eläytyy.
Pekan vaan kun sais pienemmälle.
Anssi, Aki ja Ville vähän vaisumpia...
Järkyttyneenä oon lueskellut Jassun haukkumista täällä. Olin vielä teini kun olin tekemässä työharkkaa eräässä palvelutalossa, jossa Jassu oli töissä. Hän tosiaan on niitä lähihoitajan töitä tehnyt ja ainakin silloin teki öitåkin. Jassu oli siellä AINOA joka jaksoi neuvoa, jolta sai kunnon napakat ohjeet ja joka näki että siellä oli harjoittelija pulassa, eikä vaan kävellyt ohi. Olin tosi tosi yllättynyt että ollaan suunnilleen samanikäisiä koska luulin Jassua paljon vanhemmaksi.