Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Samir jos häädössä niin lähtee. Hyvä kilpailija mutta ei juuri puhu.
Puhuu mut mikki on pienellä.
Mellulle äänet, Taavi ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aki voittaa ja Jassu tulis toiseks. Sit ne sais keskenään jäädä vielä viikoks asumaan taloon ja niille tuotais kaikki ruuat ja muut valmiina ja ois bileitä ja saunaa ja poreallasta. Joku esiintyjäki ois kiva.
Akin voitto olisi oikeusmurha. Muiden siivellä ja parilla pimpelipomilla finaaliin, ei kiitos. En edes huomaisi vaikka Aki katoaisi viikoksi talosta
Me Akin seuraajat nähdään Akissa muutakin. On hyvä ja sydämellinen tyyppi.
Ei riitä
No sen ratkaisee kansa, ja kansalla on vielä sydän paikallaan.
BB:n voittoon ei ole ennenkään tarvittu mitään temppuja.
Ei edes pimpelipompelijuntteilua???
Vierailija kirjoitti:
Voisko Muniksen pääsyn hotelliin estää, jos Lasse tippuu? Käy haukkana kiinni muniin ennenkuin paljastaa, että aikoi estää Lassea voittamasta 30000€.
Niin, Lassellahan tosiaan omien sanojensa mukaan on ainakin ollut ongelmia asioiden suoraan sanomisen kanssa. Mut kyllä se Lasse-poikakin lienee talossa sen verran kasvanut, että uskaltaa jo jämäkästi kieltäytyä.
Mievaan kirjoitti:
Finaalikolmikko pääsi tänään leffaan👨👨👧
Juonittelijakolmikko. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ääni menee Mellulle, perustelu: hän on lähimpänä putoamista yhdessä Villen kanssa ja haluan ettå Vapaamatkustaja-Ville putoaa. Lasse, Jassu, Pekka ja Anssi on varmuudella jatkosssa, Taavin lähtö sopii mulle myös.
Joka sunnuntai ihmettelen tuota asukkaiden suurta tavaramäärää ja matkalaukkujen pienuutta. Itse ottaisin taloon vain yhden Ikean kassin tai yhden isomman treenikassin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainiohan on vain koosteiden varassa, ei seuraa 24/7. On itse sen sanonut studiossa.
Miten Sainio sitten osaa kehua Samiria, joka on koosteissa aivan näkymätön tai mykkä istuskelija?
Lukee vauvapalstaa!
Minusta ihan hyvin voisi jo rikkoa senkin lasikaton, ettei myöhemmin tullut voisi voittaa. Samir on pärjännyt tuolla tosi hyvin. Ta ei siis ole herättänyt negatiivisia viboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ääni menee Mellulle, perustelu: hän on lähimpänä putoamista yhdessä Villen kanssa ja haluan ettå Vapaamatkustaja-Ville putoaa. Lasse, Jassu, Pekka ja Anssi on varmuudella jatkosssa, Taavin lähtö sopii mulle myös.
Älä yritä. Kukaan noista ei ole turvassa, joten nyt äänestetään sitä, jonka haluaa jäävän taloon. Mellut ja Villet ei nyt kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi, Aki miksi olet eksynyt tuon kauhuparin kelkkaan siis Pekan ja Anssin? Olet vain heidän pelinappulansa. Harmi, kun Juhani ei ole nyt Akia ohjailemassa.
No Aki on kasvanut aikuiseksi ja ohjailee itse itseään.
Minusta tänään,oli kiva hetki keittiön tiskipöydän ääressä, kun Aki pyysi Pekkaa opettamaan miten syömäpuikoilla syödään. Pekka neuvoi ja Aki oppi, kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, mikä asento Jassulla 😳😳😳😳😳
Jassu istuu PK huoneessa jalat levällään ja valittaa kaikesta.
Nämä Jassun pk vierailut on tuotannon kursailua kun tämä tyttö Reppana latelee mitä sylki suuhun tuo, niin pitävät pellenään. Joskus kun aikuistuu, niin ymmärtää että oli tuotannon pilkan kohde. Hieman säälittävää.
Näin pisteet jakautuivat asukkaiden kesken:
Anssi: 9 pistettä
Pekka: 7 pistettä
Jasmiina: 3 pistettä
Melody: 3 pistettä
Lasse: 2 pistettä
Taavi: 2 pistettä
Eli asukkaat antavat pisteitä heille, jotka halutaan talosta ulos. Kaksikko Anssi ja Pekka ovat saaneet eniten ääniä. Asukkaat haluavat nyt siis heidät pois...tai toisen. Riippuu kuinka monta häädetään.
Mitä päättää äänestäjät? Toivon mukaan asukkaiden mielipiteitä kunnioitetaan.
Melodi ulos niin nähdään miten talo elää ilman pomottajaa.
Saadaan parempaa viihdettä kun pojat touhuaa ja huseeraa ja Jassu koittaa selvitä niiden kanssa.
Ensi viikolla Ville ulos.
Villelle ääniä koska Ville on sentään mies!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä. Kukaan noista ei ole turvassa, joten nyt äänestetään sitä, jonka haluaa jäävän taloon. Mellut ja Villet ei nyt kiinnosta.
Ihan sama mulle, ei hetkauta.
Se joka jatkuvasti hokee ja sitä vai vaa se vi. ttu, menkööt kotia paranteleen jal ko. vä liään.
Täällä ei mene nämä sanat näemmä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, mikä asento Jassulla 😳😳😳😳😳
Jassu istuu PK huoneessa jalat levällään ja valittaa kaikesta.
Nämä Jassun pk vierailut on tuotannon kursailua kun tämä tyttö Reppana latelee mitä sylki suuhun tuo, niin pitävät pellenään. Joskus kun aikuistuu, niin ymmärtää että oli tuotannon pilkan kohde. Hieman säälittävää.
Otahan reppana vaikka ensin selvää mitä kursailu tarkoittaa.
Mitäs veikkaatte, että onko tuolla talossa porukka tosissaan (ja jos on, niin ketkä) noiden Levin juttujen ja muiden talon jälkeisten suunnitelmien kanssa, vai onko kaikki suunnitelmat pelkkää yhteistä läpänheittoa, mikä unohtuu heti kun talosta on poistuttu
Mitähän talon omaisuutta tai muiden asukkaiden omaisuutta Anssi on nyt pakannut matkalaukkuunsa?
On.
Kertokaa montako kertaa koosteessa on näytetty Jassusta negatiivisia asioita? Se että hän "aina valittaa", on aina leikattu hauskaksi.
Sen sijaan Jassun oikeita valituksia, kuten esimerkiksi Lassen syyttämistä hänen refluksikohtauksestaan ei näytetty koosteessa. Jassulla on todettu refluksi ihan lääkärin diagnosoimana ja lääkäri on määrännyt hänelle vahvat lääkkeet joita hänen tulee käyttää. Jassun refluksikohtaukset ovat niin kivuliaita että hän menettää puhekykynsä. Näin ollen Jassu tietää sataprosenttisen varmasti millaiset ruuat saavat närästämään!
Pitäisikö Lassen tietää tuosta? Ei tietenkään pitäisi. Jassun pitäisi tietää siitä millaisia ruokia hän pystyy syömään.
Kuitenkin Jassu syytti Lassea hänen refluksikohtauksestaan sen jälkeen kun Lasse ja Samir olivat tehneet grilliruokia vapaaehtoisesti asukkaille. Jassu syytti Lassea siitä niin pahasti että Lasse joutui pyytämään häneltä anteeksi!
Mitään tuosta ei näytetty koosteessa, koska se olisi ollut ensimmäinen kerta kun koosteessa näytettäisiin jotakin oikeasti negatiivista ja Jassun oikeaa, suorastaan narsistista persoonaa television puolella. 247:n katsojat jo tuntevat nämä Jassun narsistiset toimintatavat, mutta mitään niistä ei olla näytetty koosteen puolella. Narsistithan itse eivät tee koskaan mitään virheitä, vaan syy on aina muissa, kuten tässä tapauksessa Lassessa. Ja narsistithan vääntävät asian niin että lopulta jopa narsistin uhri joutuu pyytämään narsistilta anteeksi, kuten Lasse joutui pyytämään anteeksi Jassulta!
Entäs sitten se hetki kun Jassusta näytettiin koosteessa kohta jossa hän ihmetteli miksei Sami ole koskaan kysynyt häneltä mitään. Kuten yleensä, narsisti ei muistanut kuinka kohteli Samia Pipan ja Minnan kanssa ensimmäisellä viikolla! Haluaisitko sinä kysyä yhtään mitään sellaiselta ihmiseltä joka ryntäsi muille asukkaille valehtelemaan ja vääristelemään sinun sanomisia?
PS. Asiallisista viesteistä poistoilmoituksia tehtailevasta häiriköstä on tehty ilmoitus ylläpidolle. Suosittelen kyseistä häirikköä lopettamaan muiden kirjoittajien tahallinen estäminen ennenkuin tulee bannia. Voit fanittaa Jassua muutoinkin kuin yrittämällä hiljentää muut kommentoijat!