Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villelle ääniä niin saadaan Melody ulos.
Luin juuri kahdeksan sivua kommentteja ja tämä yllä oli ainut järkevä.
No ei tuokaan minun mielestäni ole järkevä kommentti. Emme vielä edes tiedä, jos lähteekin kaksi asukasta niin tuolla taktiikalla Lasse lähtee ja Ville jää. Älkää nyt vielä alkako kikkailemaan vaan äänestäkää SUOSIKKIA. Älkää sitä toiseksi viimeistä.
Vierailija kirjoitti:
Fanit vaan ovat tosi ylpeitä että seiskassa ruodittiin Jassun velka selkkauksia. Niin sitä pitää.
Ei kaikki lue Seiskaa. En lue itsekkään. Sehän on roskalehti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaihtoiko se Jassu ne oksentamansa lakanat, vai nukkuiko niissä.
Aki vei peiton ja tyynyn ne oksuiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaihtoiko se Jassu ne oksentamansa lakanat, vai nukkuiko niissä.
Aki ja Sami vei ne yrjöiset petivaatteet yöllä terassille ettei haju leviä sisällä ja Aki heitti ne aamupäivällä pk-huoneeseen pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuokaan minun mielestäni ole järkevä kommentti. Emme vielä edes tiedä, jos lähteekin kaksi asukasta niin tuolla taktiikalla Lasse lähtee ja Ville jää. Älkää nyt vielä alkako kikkailemaan vaan äänestäkää SUOSIKKIA. Älkää sitä toiseksi viimeistä.
Ville on kyllä viimeinen ja se tarkoittaa sitä että lähtee kotiin.
Anssilla 2000 maksavaa seuraajaa ja 5e kait minimi maksu jotka maksaa. Siis tarkottiko vuodessa vai kuukaudessa. Jos kk niin kymppitonni kun narsisti filmaa omaa pelaamistaan. Matkustelee pelaamaan lentäen muihin maihin pelaamaan. Tuli bigbrotheriin että filmaa näitä asukkeja ja kerää lisää maksavia seuraajia. Niljake itsekäs ahne äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on kyllä viimeinen ja se tarkoittaa sitä että lähtee kotiin.
No eipä tuo kotiin lähde, jos porukka äänestää häntä saadakseen Melodyn ulos.
Jassu on mainio persoona, olisin mielellään hänen äitinsä. Lisäksi auttaisin häntä velan takaisinmaksussa.
Laitoin telkkarin kiinni. Ei oikein tuo murmelitehtävä 24/7 katsojana lämmitä mieltä 😒
Joko se on loppunut?
Juhanikin näemmä saanu antaa nimeämispisteet vaikkei oo talossa😂
Taavi on timmi herrasmies ja näkee ettei tytöt tarvitse enää pullaa😜Sami sen sijaan tarvitsee lihaa luiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta tässä tehtävässä on se kun Taavin tunneittain saama palkintopulla pitää aina antaa Samille, joka ei kovin kiitollinen ollut ensimmäisestäkään pullasta.
Olisi antanut tytöille vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisissä äänestyspalkeissa Ville oli vika, Melody toisiks viimeinen. Ero ei kovin iso. Ville kun saa ääniä menee Melodyn ohi.
Mievaan kirjoitti:
Juhanikin näemmä saanu antaa nimeämispisteet vaikkei oo talossa😂
Eihän ole. Se on jo korjattu. Päivitä sivu.
Vierailija kirjoitti:
Mellu ulos tänään!!!!!
Käypä sinäkin välillä ulkona haukkaamassa happea.
Vierailija kirjoitti:
Entisestä suosikista Akista on tullut inhokki. 247 vaihtuu aina toiseen camiin, kun sen pärstä ilmestyy ruutuun. Puhuu niin hitaasti että ei jaksa enää kuunnella. Yksinkertaisen asian selittäminen kestää vaikka kuinka kauan.
Harmi ettei ole häädössä.[/quote
Minä taas en ole kyllästynyt Akiin, vaan päinvastoin. Sais voittaa koko kisan. Edelleen vaan on ja pysyy mun suosikkina. Ja hyvä, että ei ole häädössä.
Hitto tuo jassu on tyhmä! Eihän sen nyt joka kerta tarvi pestä hiuksia uudelleen, kunhan esittäisi pesevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisissä äänestyspalkeissa Ville oli vika, Melody toisiks viimeinen. Ero ei kovin iso. Ville kun saa ääniä menee Melodyn ohi.
Niin? Pointtinihan nimenomaan oli, että äänestäkää suosikkia älkääkä sitä, jonka haluatte olevan toiseksi viimeinen. Jos talosta lähteekin kaksi, niin tuo kikkailu saattaa aiheuttaa, että Ville jää taloon ja joku parempi asukas lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisestä suosikista Akista on tullut inhokki. 247 vaihtuu aina toiseen camiin, kun sen pärstä ilmestyy ruutuun. Puhuu niin hitaasti että ei jaksa enää kuunnella. Yksinkertaisen asian selittäminen kestää vaikka kuinka kauan.
Harmi ettei ole häädössä.[/quote
Minä taas en ole kyllästynyt Akiin, vaan päinvastoin. Sais voittaa koko kisan. Edelleen vaan on ja pysyy mun suosikkina. Ja hyvä, että ei ole häädössä.
Ehkä joku toistelee tuota samaa propagandaa Akista, olen näet nähnyt saman viestin palstalla ennenkin...
Ainakaan sitä ei ole kirjoittanut kukaan sellainen, joka kuulee ja näkee 24/7:n tapahtumia. Aki on näet rohkaistunut osallistumaan keskusteluun enemmän, voi johtua myös siitä, että väen vähenemisen myötä tilaa on tullut enemmän. Mut ihan selkeä havainto.
Eikä esim. rapupöydässä Akilla tehnyt tiukkaa selostaa muille rapujen pyynnistä, elinoloista ym. Ravustus sattuu olemaan yksi Akin harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Anssilla 2000 maksavaa seuraajaa ja 5e kait minimi maksu jotka maksaa. Siis tarkottiko vuodessa vai kuukaudessa. Jos kk niin kymppitonni kun narsisti filmaa omaa pelaamistaan. Matkustelee pelaamaan lentäen muihin maihin pelaamaan. Tuli bigbrotheriin että filmaa näitä asukkeja ja kerää lisää maksavia seuraajia. Niljake itsekäs ahne äijä.
Sama mitä sanoja keksit. Rehellistä työtä. Siihen voi ruveta toisetkin ja rahaa on.
Ei vaihtanut niitä lakanoita, nuuhkas ja painu petiin.........