Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Minna ei osaa vastata panisko mieluummin lassea vai taavia, koska Minna oli selkeesti tänään taavin perään, mut taavia näköjää kiinnostais pelkkä suikkari eikä minnan paneminen :D mut Lasse ois tossa kainalossa niin jotain kannattais sanoa...
Ei tää kausi näköjään viinallakaan parane. En tiedä mikä tässä tökkii, ei vaan jaksa seurata. Puuttuu se oikeasti joukosta erottuva persoona, ja erottumisella en tarkoita äänekkäintä, mikä tästä porlrukasta kyllä valitettavasti löytyy.
Minna ei muka pysty vastaamaan... Tunki kuitenkin melkein Lassen syliin kun Jassu ahtautuin paljuun.
Ihana, rohkea, nuorekas Minna.
Ei tätä pysty/jaksa katsomaan. Ei tämä ole viihdettä.
Voi apua, Minna vastasi että menisi sänkyyn mieluummin Taavin kuin Lassen kanssa :D Nyt Lasse saa osakseen karvasta v*ttuilua, aijai.
Lasse läträsi lasilla paljussa ja huitaisi lasin reunalta rikki.
Taavi saa puumankin vaihtamaan mieltymyksiään. Mutta Minna on liian vanha Taaville.
Minna jaksaa jatkaa tota seksikeskustelua. Ei vois vähempää kiinnostaa harrastaa sitä hänen kanssaan , yöks.
No nyt Lasse lähtee paljusta ekaa kertaa varmaan pariin tuntiin. Tais kirpaista Minnan vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, rohkea, nuorekas Minna.
Millä tavalla tuo on nuorekas? Ei tee nuorekkaaks se että jahtaa nuorempia miehiä. Muuten ihan perus 40+ nainen.
Onkohan Melodyn poikaystävä ns. lihottaja.
Minna vastasi ihan tahallaan Taavin, ettei olisi Lasselle muka niin helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Alma on ihuna muuten, mutta helkkari tuo kyttäämisen hokeminen aina jakson alussa.
Harmi, että ovat ottaneet tuon sanan iskulauseeksi. Kyttääminen on niin nega sana joka tuo mieleen kaikkien vihaaman kerrostalokyttääjän. Tai jonkun muun iljettävän nuoria tyttöjä kyttäävän "äijän". Saammeko koskaan tietää kuka on se "niljakas" jonka ehdotuksesta BB-ohjelman katsojat nimetään kyttääjiksi. Anteeksi, mutta oli kuka tahansa, inhioan häntä jo etukäteen.
laurat tylsäilevät eivätkä juo tai juhli
Nyt Minna heti itseriittoisena ajattelee että totta kai Lasse loukkaantui kun ei valinnut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin syntyperäisenä stadilaisenakin täytyy sanoa, että talon paras äijä on konstailemattomasti omana itsenään esiintyvä Aki. Kunnon tekijämies kaiken päälle.
Näin syntyperäisenä pohjoiskarjalaisena (kun Akikin täältä suunnalta on) täytyy sanoa, että itseeni ei Aki iske oikein yhtään. Mutta ei tiedä miten tulevaisuudessa, voi yllättää vielä.
Ite taas tykkään, pohjoiskarjalainen syntyjään minäkin. Muistuttaa omasta lieksalaisserkustani, hyvin samantyylinen luonteeltaan ja puheiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että valas on suihkussa. Mutta näemmä olikin Sanni.
Oletko varma, ettet ollut juuri sinä itse siellä suihkussa?
Kävin itse just suihkussa, en ollut. Ja olen mies, sopusuhtainen.
Juurihan siellä näytit pallisi.
Kävin itse just suihkussa, en ollut. Ja olen mies, sopusuhtainen.