Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Lauroilla kauneimmat sielut talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä, oksettava formaatti jossa aikuiset käyttäytyy kuin teinit,koko ajan seksiä seksiä seksiä 🤢 ei oo älyllä pilattu nekään jotka tätä shaissea katsoo ja fanittaa!
Kysyn uudestaan, että mitähän ohjelmaa olet katsonut?
Mitä ohjelmaa itse?
Vierailija kirjoitti:
Toi altaan vesi on kyllä etovan väristä...
Rekkamiesten/rekkanaisten pastillit ne sitä vettä värjää.
No nyt oli intohimoinen suudelma Pekan ja Anssin kesken :D Kameramies oikein zoomaili menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo naine muttei syki Taaville yhtään? jotenkin liian sliipattu.
tänään kun taavi ollut äänessä niin jotenkin alkanut tökkimään. olen pitänyt hyvännäköisenä järkevänä tyyppinä. Nyt vaikuttaa jotenkin, .. ehkä jopa ällöltä. nelikymppinen ja treffailee kaksikymppisiä... ok.
Teki selväksi, että omistaa XXL-molon. 🤮
No onhan tää nyt aika jäätävän kokoinen
Hyvin photoshopattu. Näkee että on kuvaa venytetty, reisilihas on väärässä kohdassa, kalu on brushattu tasaiseksi, vaikka koko muu kuva on rakeinen, ja jostain syystä myös kalun päällä oleva kohta on brushattu.
Ootko nyt ihan varma että on photoshopattu?
Viimeiset 20 vuotta olen photoshoppia käyttänyt, joten jos joku haluaa todistaa minun sanani vääräksi, niin ladatkoon kuvan, sen jälkeen venyttäköön sitä isommaksi kalun kohdalta ja tarkistakoon rakeisuuden. Tehköön sitten omat päätelmänsä miksi kalun kohta ja reunat on venytetty ja brushattu virheettömäksi, eli miksi siltä kohdalta rakeisuus ei olekaan samanlaista verrattuna muuhun kuvaan.
Kuvan muokkaus on vaikeaa, koska valo vaihtuu, sekä sama laatu pitäisi pystyä säilyttämään kuvassa. Sitä ei pysty oikein tekemään uskottavasti, kun se ohjelmisto muokkaa automaattisesti sitä kuvadataa kun muokattavat kohdat liitetään takaisin kuvaan. Sen pystyy ohjelmallisesti havaitsemaan helposti varsinkin kun kaikki värialueet erotellaan erikseen ja niiden kontrastia hieman korostetaan.
Normi kuvassa kun tietty väri erotetaan, se muodostaa tasaisesti pikselöityneen (eli rakeisen) alueen koko kuva-alueelle. Kun kuvaa on muokattu, se muodostaa epätasaisen rakeisuuden (eli värialue on muokatussa kohdassa liian tasapaksu) Kaikki saavat nyt tarkistaa onko tuossa kuvassa värialueet tasaisesti rakeisia, ja että mistä kohdasta kuvaa se epätasainen alue löytyy.
Ihan hauska tuo vehje on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä, oksettava formaatti jossa aikuiset käyttäytyy kuin teinit,koko ajan seksiä seksiä seksiä 🤢 ei oo älyllä pilattu nekään jotka tätä shaissea katsoo ja fanittaa!
Mitä ohjelmaa itse?
Vastaatko aina kysymyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Mehmet osaa tehdä oikeat ruoat talossa
Joo Mehmet on kyllä ruoanlaittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo naine muttei syki Taaville yhtään? jotenkin liian sliipattu.
tänään kun taavi ollut äänessä niin jotenkin alkanut tökkimään. olen pitänyt hyvännäköisenä järkevänä tyyppinä. Nyt vaikuttaa jotenkin, .. ehkä jopa ällöltä. nelikymppinen ja treffailee kaksikymppisiä... ok.
Teki selväksi, että omistaa XXL-molon. 🤮
No onhan tää nyt aika jäätävän kokoinen
Hyvin photoshopattu. Näkee että on kuvaa venytetty, reisilihas on väärässä kohdassa, kalu on brushattu tasaiseksi, vaikka koko muu kuva on rakeinen, ja jostain syystä myös kalun päällä oleva kohta on brushattu.
Ootko nyt ihan varma että on photoshopattu?
Viimeiset 20 vuotta olen photoshoppia käyttänyt, joten jos joku haluaa todistaa minun sanani vääräksi, niin ladatkoon kuvan, sen jälkeen venyttäköön sitä isommaksi kalun kohdalta ja tarkistakoon rakeisuuden. Tehköön sitten omat päätelmänsä miksi kalun kohta ja reunat on venytetty ja brushattu virheettömäksi, eli miksi siltä kohdalta rakeisuus ei olekaan samanlaista verrattuna muuhun kuvaan.
Kuvan muokkaus on vaikeaa, koska valo vaihtuu, sekä sama laatu pitäisi pystyä säilyttämään kuvassa. Sitä ei pysty oikein tekemään uskottavasti, kun se ohjelmisto muokkaa automaattisesti sitä kuvadataa kun muokattavat kohdat liitetään takaisin kuvaan. Sen pystyy ohjelmallisesti havaitsemaan helposti varsinkin kun kaikki värialueet erotellaan erikseen ja niiden kontrastia hieman korostetaan.
Normi kuvassa kun tietty väri erotetaan, se muodostaa tasaisesti pikselöityneen (eli rakeisen) alueen koko kuva-alueelle. Kun kuvaa on muokattu, se muodostaa epätasaisen rakeisuuden (eli värialue on muokatussa kohdassa liian tasapaksu) Kaikki saavat nyt tarkistaa onko tuossa kuvassa värialueet tasaisesti rakeisia, ja että mistä kohdasta kuvaa se epätasainen alue löytyy.
Ihan hauska tuo vehje on.
Haaveissa on hyvä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ohjelmaa itse?
Vastaatko aina kysymyksellä?
Keneen viittaat? Tässäkin ketjussa varmaan useampi ihminen juttelemassa?
lauraT vois lähteä kotiin ankeuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Näin syntyperäisenä stadilaisenakin täytyy sanoa, että talon paras äijä on konstailemattomasti omana itsenään esiintyvä Aki. Kunnon tekijämies kaiken päälle.
Näin syntyperäisenä pohjoiskarjalaisena (kun Akikin täältä suunnalta on) täytyy sanoa, että itseeni ei Aki iske oikein yhtään. Mutta ei tiedä miten tulevaisuudessa, voi yllättää vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne nyt mölyää mitä me täällä niistä kirjotetaan. Jos ovat noin fiksuja, että tietävät itsekin vikansa, miksi eivät osaa käyttäytyä.
No osaatko sä itse muka korjata kaikki vikasi ?
En menisi bb- taloon äitinä jos tietäisin olevani munahaukka tai hengailin crackinpolttajien kanssa.
Ei kai Suomessa poltella crackiä?
kyllä m a
ulkomaalainen on Pipan luona polttanu.
Vierailija kirjoitti:
lauraT vois lähteä kotiin ankeuttamaan
Kolmas Laura? Ne on R ja L. En nyt osaa sanoa kumpaa tarkoitat, kumpikin istui ainakin äsken tuolla sivussa vaan, mutta eipä nuo muuten miltään ankeuttajilta vaikuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla Tinderistä ikähaarukka 22-45 :) Kuinka yllättävää että puolet nuorempi kelpaisi :D kun voivat olla niin kypsiä :DDD yhtään ei varmaan ulkonäkö ole mielessä XD
Vähän kyllä Taavin pisteet laski, tai aika paljonkin. Tuolla logiikalla hänelle pitäisi kelvata myös kuusikymppinen nainen.
Ja sama homma Minnalla kans?
Miten toi minna voi tämän kaiken jälkeen kohdata lapsensa ja heidän reaktionsa tohon kaikkeen suuseksiin ja 20v miehen kanssa vehtailuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla Tinderistä ikähaarukka 22-45 :) Kuinka yllättävää että puolet nuorempi kelpaisi :D kun voivat olla niin kypsiä :DDD yhtään ei varmaan ulkonäkö ole mielessä XD
Vähän kyllä Taavin pisteet laski, tai aika paljonkin. Tuolla logiikalla hänelle pitäisi kelvata myös kuusikymppinen nainen.
No sama huvitti minua. Niin jalosti julistaa, että ikä on vain numero ja että ei pidä tuomita iän perusteella ja rakkaus on niin kovin tärkeää. Jännä, että ei puhunut sanallakaan itseään vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että valas on suihkussa. Mutta näemmä olikin Sanni.
Oletko varma, ettet ollut juuri sinä itse siellä suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pari kaljaa ja Lasse saa piilua eka kerta elämässään.
Minna kyllä tarjoisi, mutta en usko että Lasse alkaa panemaan Minnan kanssa. Ellei himot sitten voita.
Öö? Himot? Missä kohdassa Lasse on osoittanut minkäänlaista himoa Minnan suuntaan? Kertokaa nyt jo hyvät ihmiset että milloin Lasse on osoittanut mitään kiinnostusta tai himoa Minnaa kohtaan!
Tuntuu että olen vetänyt jotain ilopillereitä kun kaikki näkee ihan jotain muuta kuin mitä minä näen. Ette te kaikki voi noin sekaisin olla että kuvittelette noiden välille jotain?
Miesten himot voi kohdistua pelkkään elimeen survomiseen, ei lasse minnasta ole viehtynyt, mutta penetraatio kelpaa kun on kovat piipussa.
Ai että, kun tuo Minna nauttii tuosta kyselemisestä. Kaikki tietävät, mitä hän vastaa ja mitä ajattelee.
Siis kysyitkö sinä nyt, että otatko sinä vai otanko minä?
Sinusta en tiedä, mutta itse en ottaisi.