Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Hyi taas tuo sukupuolitautiastia, jossa nuo kylpevät. Huomenna on varmaan kyrpykät ja pimpukat ruvella.
Vierailija kirjoitti:
Onko lauralla muka silarit :O eihän sillä ole tissejä melkeen ollenkaan? Mä en laittais itsekään mitään jättisilareita, mutta en myöskään uhkais terveyttä hankkimalla täysin olemattomia tissejä
On, itse kertoi, 375 milliä eli iso c tai pieni d. Terve laji tuo fitness naisille, kisoihin rasvaton kroppa mutta kumipallot oltava :)
Vierailija kirjoitti:
Oksettava junttien ohjelma,,koko ajan seksiä seksiä ja seksiä, täälläkin vaan koko ajan seksiä seksiä seksiä,ei riitä älykkyysosamäärä mihinkään muuhun kuin siihen kuka saa ja milloin ja miten paljon 🤢
Juntit yleensä katsoo junttien ohjelmaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo sauna sisällä talossa ja palju ulkona? Mikä järki tuossa nyt on, ennen ollut saunakoppi ulkona?
Sitä asukkaatkin harmitteli, kun ei voi kaikki hengata silloin yhdessä paikassa.
Jollain suunnittelijalla taas lamppu välähtäny.
Mitä nuo tummat tytöt vauhkoaa juomista
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tämän kauden asukkaista niiiiin paljon enemmän kuin viime kauden asukkaista
Samoin, nämä on tuoreita uusia kasvoja, eikä mitään puhkikaluttuja julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Onko lauralla muka silarit :O eihän sillä ole tissejä melkeen ollenkaan? Mä en laittais itsekään mitään jättisilareita, mutta en myöskään uhkais terveyttä hankkimalla täysin olemattomia tissejä
Mun mielestä Lauralla on just sopivan kokoiset. Mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei talon komearaamisimmat nyt mene saunaan tai paljuun?
Oottaa et tulee vähä tilaa...
Virtanen prkl. Nyt bileet niinku olis jo, kun kaikki on vielä paikalla. Kyllä muut voi juoda ja sinä silti pysyä absolutistina.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä peppu Anssilla.
Miehet näköjään tykkää kovasti.
Puuma iskenyt silmänsä nyt Taaviin. Vähitellen kylkeen kiinni.
Taitaa Taavilla olla ulkomaailmassa sen verran kysyntää, ettei tarvitse nelikymppiseen mammaan turvautua.
Vierailija kirjoitti:
Puuma iskenyt silmänsä nyt Taaviin. Vähitellen kylkeen kiinni.
Taitaa Taavilla olla ulkomaailmassa sen verran kysyntää, ettei tarvitse nelikymppiseen mammaan turvautua.
Kyllä uskon että Taavi kerran haluaa seivästää parturikampaajan, että saa päänahan seinälle.
Toi Laurahan olisi varmasti kaunis nainen ilman noita kumisia ruumiinosia, tatskoja, tekokynsiä ja lehtiharavan näköisiä ja kokoisia ripsi-implantteja. Miksi kaunis nuori tyttö tekee itselleen tuollaista?
Kumpi panee ensin Minnaa, Taavi vai Lasse?
En ymmärrä yhtään pekan vertaamista krisuun. Täällä luki, että matkii tms. Eihän pekka ole luonteeltaan yhtään niinku kirsu? enemmän anssi on krisumainen kun pekka.
Nuo Taavi ja Lasse on kyllä niin tylsiä ettei tosikaan. Akiakin kuuntelee mieluummin.
Millainen suomalainen mies ei kiirehdi saunaan heti, kun sinne voi mennä? Ei ainakaan sellainen, josta minä lämpenen.
Oksettava junttien ohjelma,,koko ajan seksiä seksiä ja seksiä, täälläkin vaan koko ajan seksiä seksiä seksiä,ei riitä älykkyysosamäärä mihinkään muuhun kuin siihen kuka saa ja milloin ja miten paljon 🤢