Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onneksi tehtävien aikana voi kelata aiempia aikoja, kun en ole aamusta asti katsonut. Kuka oikeesti jaksaa niitä tehtäviä katella.
Surkeet sisällöt noissa laatikoissa. Kaljaa ja makkaraa. Jättäisin väliin koko ajalun. Tai no makkara vois mennä. Mut niin no, oishan se pitänyt arvata, mitäs sitä työmies muuta tarviiskaan...
Miksi noi ei jakautuneet mies-naispareihin ja niin että miehet ( ja Sanni) ajaisi.
Juhani ei ehdi hakemaan edes sitä yhtä saunajuomaa itselleen..
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti luulen että ne tehtävien keksijät ei oo itse näitä testaneet ollenkaan, että onko tuo kovin hyvä tehtävä... Tai sit ovat, ja tahallaan laitettu mahdollisimman veemäinen etteivät vaan saa paljon mitään.
Niinpä. Tuossa nyt tunnin ähräävät ja saavat kolme siideriä ja sinappituubin.
Jasmiiniahan ei saanut neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti luulen että ne tehtävien keksijät ei oo itse näitä testaneet ollenkaan, että onko tuo kovin hyvä tehtävä... Tai sit ovat, ja tahallaan laitettu mahdollisimman veemäinen etteivät vaan saa paljon mitään.
Olisivat hommanneet kunnon vehkeet noille, eihän tuolla "yhdistelmällä" saa peruutettua rekkakuskitkaan.
Kärryssä etupyörät näköjään muljuaa joka suuntaan ja tuo "aisa" on niin onneton ettei sillä saa minkäänlaista ohjausvoimaa siirrettyä kärryyn asti, näyttäisi että se on nivelletty vielä joka suuntaan. Vähän kuin puutarhaletkulla yrittäisi työntää sitä eteenpäin.
Justiinalla palaa hermot. 😅
Totuus että saavat juomia isoveikalta 4 per henkilö illalla.
Eikö tuollakaan muijalla pää käänny yhtään. Onkohan niiden niskanivelet luutuneet yhteen.
Mä en pysty ees kattoo. Tää on ihan p:stä
Huutista lihavan goblinin raivolle :D
Virtasen täytyy ottaa plan B käyttöön kun oli varmaan laskenut että kaikki ehtivät hakemaan n. 3-4 juomaa itselleen.
Apua tuosta ei tuu mitään. :D Jasmiinalla menee jo hermot.
Vierailija kirjoitti:
Totuus että saavat juomia isoveikalta 4 per henkilö illalla.
Uskon samaan, että kaikki saa kuitenkin juomia. Muuten ilta lässähtäisi kokonaan, jos vain osalla olisi yksi tölkki kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollakaan muijalla pää käänny yhtään. Onkohan niiden niskanivelet luutuneet yhteen.
Sehän oli kiellettyä. Nimenomaan sokkona piti mennä. Sitä vartenhan tuolla toinen on kyydissä, että toinen antaa neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna laiskin bb asukas kautta aikojen. Muut imuroinu, luutunnu, vaihtanut lakanoita ym ja Minna vaan tarravaateharjalla pyyhki yhden istuin pallin.
Kas kun ei yllättänyt. Minnan mielenkiinto on ihan muissa palleissa.
Munassa
No siinä nyt ei ole mitään vikaa.