Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Unohtiko Lasse, että vain yksi putoaa? Hänen tilanteessaan aloittaisin helpoimmista kohteista ensin eli punaisista. Nyt jos Aki putoaa, saa hän vastaansa kolmen kovan pelaajan tiimin eikä kukaan vielä tiedä, millainen viikko on seuraava. Jos perusteluna on se, että keltaiset tekivät vähiten töitä, hänen pitäisi muistaa, etteivät keltaiset sitä itse valinneet. Rekrytiiminä he eivät saaneet myöskään käydä kuin vain kerran Ärrällä. Jos vihreät olisivat rehellisiä, he vetoaisivat juuri siihen, että kyse on äänestyksen suosikkitiimistä eli pahimmista kilpailijoista. Mutta Lasse ja muu vihreä tiimi ovat raukkiksia, jotka vetoavat tyyliin siihen, etteivät tiedä, mitä keltaiset edes tekivät ja siihen, että kisaajat ovat niin vahvoja, että kestävät sen paremmin kuin muut tiimit.
Joutuuko keltaiset häätöön? Katselin vihreiden keskustelua siitä makkarissa viime yönä, mutta nukahdin kesken kaiken. Käsitin että päättivät laittaa keltaiset häätöön koska heidän mukaansa keltaiset eivät ota niin pahasti nokkiinsa siitä. Typerät perustelut, mutta toki Lasse halusi pelastaa tulevan panonsa häädöltä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas tämä kehdonryöstäjämuija kaivautuu Lassen kainaloon. Lasse-parka...
Lasse-parkako? Ei hän viime yönä näyttänyt kovasti kärsivän tilanteesta. Sen verran siellä "hipsuteltiin" peiton alla.
Pimpukkaa tiedossa Lasselle, eihän hän nyt tietenkään halunnut punaisia häätöön. Sitten hän moralisoi muita joukkueensa jäseniä että "emme voi ajatella heitä yksilöinä että keitä emme halua pudottaa". Just joo, ainoastaan Lasse sai niin tehdä ja kukaan ei edes kyseenalaistanut hänen haluaan valita keltaiset häätöön.
Toivottavasti Lasse nyt sitten saa mitä haluaa ja Minna avaa hänelle haaransa ettei Lasse nyt ihan turhaan punaisia pelastanut.
En näe Pekan ja Katjan lähentymistä peliliikkeenä. Ovathan Pekka ja Katja jo vitsailleet siitä, miten he menisivät naimisiin ja tekisivät lapsia, joita Pekka jäisi hoitamaan kotiin, kun Katja tekisi uraa. Pekan ja Katjan keskusteluista lähti liikkeelle myös se Pekan haaremi-kultista vitsailu. Kyl mä uskon, että Katja on vähän ihastunut Pekkaan. Pekasta on vaikeaa sanoa, kun hän samaan aikaan, kun hipsuttelee Katjan tukkaa, puhuu siitä, miten ei usko voivansa koskaan olla vain yhden ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko keltaiset häätöön? Katselin vihreiden keskustelua siitä makkarissa viime yönä, mutta nukahdin kesken kaiken. Käsitin että päättivät laittaa keltaiset häätöön koska heidän mukaansa keltaiset eivät ota niin pahasti nokkiinsa siitä. Typerät perustelut, mutta toki Lasse halusi pelastaa tulevan panonsa häädöltä.
Lasse haluaa keskustelua, mutta itsevatiaan ottein itse päättää mikä joukkue joutuu (keltainen) äänestykseen! Sellainen narsisti tämä peliriippuvainen narsisti.
Kenen veikkaatte putoavan keltaisista? Itse veikkaan Akia koska häntä tuskin huomaa talossa, ei erota tapetista. Tosin Pippa on ärsyttänyt monia, mutta hänestä myös moni tykkää. Tulee varmaan tasainen kisa.
Vierailija kirjoitti:
Unohtiko Lasse, että vain yksi putoaa? Hänen tilanteessaan aloittaisin helpoimmista kohteista ensin eli punaisista. Nyt jos Aki putoaa, saa hän vastaansa kolmen kovan pelaajan tiimin eikä kukaan vielä tiedä, millainen viikko on seuraava. Jos perusteluna on se, että keltaiset tekivät vähiten töitä, hänen pitäisi muistaa, etteivät keltaiset sitä itse valinneet. Rekrytiiminä he eivät saaneet myöskään käydä kuin vain kerran Ärrällä. Jos vihreät olisivat rehellisiä, he vetoaisivat juuri siihen, että kyse on äänestyksen suosikkitiimistä eli pahimmista kilpailijoista. Mutta Lasse ja muu vihreä tiimi ovat raukkiksia, jotka vetoavat tyyliin siihen, etteivät tiedä, mitä keltaiset edes tekivät ja siihen, että kisaajat ovat niin vahvoja, että kestävät sen paremmin kuin muut tiimit.
Siis mitä ihmettä täällä nyt moralisoidaan tuota vihreiden valintaa? Mun mielestä täysin oikea valinta, ei tuolla tarvi nöyristellä johtoportaan mukaan ja pelätä reaktiota. Eihän sitä tiedä kohtuuko tämä vihreiden kohtaloksi vielä, sitähän ei tiedä mitä käänteitä on luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen veikkaatte putoavan keltaisista? Itse veikkaan Akia koska häntä tuskin huomaa talossa, ei erota tapetista. Tosin Pippa on ärsyttänyt monia, mutta hänestä myös moni tykkää. Tulee varmaan tasainen kisa.
Akia veikkaan. Yksi on varmaa. Lopetan ohjelman katselun, jos putoaja on jo nyt Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse haluaa keskustelua, mutta itsevatiaan ottein itse päättää mikä joukkue joutuu (keltainen) äänestykseen! Sellainen narsisti tämä peliriippuvainen narsisti.
Kaikkihan siinä olivat päättämässä, vaikka Lasse puhuikin eniten. Mulla vaan ehkä nous pisteen Lassen kohdalla, uskaltaa tehdä valintoja ja ottaa roolia kun tarvii. Tähän saakka ollut enemmän sellanen mielipiteetön taustahahmo, joka ui virran mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä täällä nyt moralisoidaan tuota vihreiden valintaa? Mun mielestä täysin oikea valinta, ei tuolla tarvi nöyristellä johtoportaan mukaan ja pelätä reaktiota. Eihän sitä tiedä kohtuuko tämä vihreiden kohtaloksi vielä, sitähän ei tiedä mitä käänteitä on luvassa.
Laten ja Villen logiikalla punaisia ei voida ikinä laittaa häätöön, kun nämä pahoittaisivat mielensä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pippa lähtee. Itse voisin häätää Anssin koska a) kovin itseriittoinen persoona mutta ei varsinaisesti hsuska b) kiroilu c) Pekka riittää älämöliksi taloon d) ei tarvitse rahoja
Vierailija kirjoitti:
Pimpukkaa tiedossa Lasselle, eihän hän nyt tietenkään halunnut punaisia häätöön. Sitten hän moralisoi muita joukkueensa jäseniä että "emme voi ajatella heitä yksilöinä että keitä emme halua pudottaa". Just joo, ainoastaan Lasse sai niin tehdä ja kukaan ei edes kyseenalaistanut hänen haluaan valita keltaiset häätöön.
Toivottavasti Lasse nyt sitten saa mitä haluaa ja Minna avaa hänelle haaransa ettei Lasse nyt ihan turhaan punaisia pelastanut.
Kyllä siellä olis jo pantu, jos Lasse olis näyttänyt vihreetä valoa. Ei nyt taida ainakaan tuosta olla kiinni.
Laura pelkää Anssia, kertoi eilen vihreiden jutellessa. Kyllä mä sanon et koulukiusattu tunnistaa sen potentiaalisen kiusaajahahmon.
Laura on lähinnä ollut Anssille vaa mieliksi, ku pelkää muuten joutuvansa silmätikuksi.
Sitten alkoi itkeä, ku Laura rikkoi vahingossa sääntöjä, kun puhui kuiskaamalla. Anssi ja muut huuteli ja naureskeli jotain juonittelusta.
Punaiset joutaisivat häätöön, sillä Sanni ei taida voida hyvin talossa. Paineet ovat ennenkin saaneet hänet voimaan pahoin. Valitsemalla keltaiset pitkitetään vain sitä, että Sanni pääsee lähtemään talosta tekemättä numeroa siitä, ettei voi hyvin.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/94aabbfc-e540-4eb3-a44a-56eaa5d…
Vierailija kirjoitti:
Vanhantava nainen tuo Minna..ei sen pimpukka niin paljon voine kiinnostaa.
Oispa,, oispa, oispa tänään bileet niin varmaan tapahtuis kaikenlaista kivaa.
miten toi veen suoltaminen on noille niin luontaista, jokatoinen lause alkaa veellä. Ällöttää.
Pnko tämä jokju milleniaalien ja z-sukupolven tavissana, eivätkö enää pidä sitä' edes kirosanana?
x-sukupolven edustajana toi veen viljely ei miellytä yhtään. Kirosanoja käytetään vain tarpeessa, muuten niiltä menee voima ja merkitys, ja tota v-sanaa ei tarttis käyttää sillonkaan, parempiakin kirosanoja löytyy.
t. KYLLÄSTYNYT