Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vituttaa nuo laurat. Ensin vaativat että ovat itse tehneet kaikki niin hyvin, että ansaitsevat voiton. Nyt itkevät kun joutuvat laittamaan jonku häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Jarrumestarilla on jarrujäljet housuissa.
Täytyyhän se jostain jarrumestari tunnistaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Toivkttavasti joku moottoriturpa tippuu ekana, on hirveä katsoa tota kakofoniaa jos kaikki mölyturvat huutaa eri, asioita samaan aikaan.
Ainakin 4-5 moottoriturpaa joutaisi ovesta ulos. Ei paljon kiinnosta katsoa huutamista.
No niin. Koosteen lopussa näytettiin pätkä siitä kun Jasmiina ja Minna haukkuvat Samia.
Mites on, nämä jotka väittivät ettei tätä ole tapahtunut? Katsoitte kuitenkin koosteen ja näitte että tuo kiusaaminen on tänään tapahtunut. Vieläkö yritätte kiistää sitä?
Vierailija kirjoitti:
Toivkttavasti joku moottoriturpa tippuu ekana, on hirveä katsoa tota kakofoniaa jos kaikki mölyturvat huutaa eri, asioita samaan aikaan.
Lopuksi jäävät hiljaiset eikä kukaan sano oikein mitään. Näin käy aina. Värikkäät ja äänekkäät ulos, hiljaiset ja värittömät jäävät vaikenemaan.
V i t u n Anssi, kun tunki vihreitten luo. Mä oon aika varma, että keltaiset on häätöäänestyksessä. Siten Lasse pohjusti puhettaan. Siniset on turvassa. Lasse haluu Minnan kainaloonsa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo maksusitoumusvänkääminen (kello 12 - 13) pitäisi tallentaa kokonaisuudessaan, sekä näyttää se esimerkkinä kiusaamisesta ihan kaikissa kouluissa ja työpaikoilla. Tuo mitä tallentui on kuin oppikirjaesimerkki kiusaamisesta.
Eli ensin
-kiusattu lyödään lattiaan ja hänet hiljennetään.
-Kiusattu häpäistään muiden edessä
-Sitten kun kiusaajat ymmärtävät että nyt meni yli ja he jäivät kiinni, pyydetään muka "anteeksi" ja aina ehdolla (eli, "olen pahoillani, mutta..." mikä tekee sen anteeksipyynnön tyhjäksi),
-ja sen jälkeen uhrista tehtiin syyllinen.
-ja lopuksi kiusaajat päättävät että "nyt tehdään rauha", mikä on viimeinen silaus siihen ettei kiusaamisen uhri saa enää puolustaa itseään.Ihmiset kuvittelee että kiusaaminen on fyysistä väkivaltaa, vaikka suurin osa kiusaamisesta on noiden Jasmiinan, Minnan, ja Pipan tapaan harjoittamaa henkistä väkivaltaa, eli alistamista ja häpäisemistä. Siitä syystä koulu tai työpaikkakiusaamista on vaikea kitkeä, koska tässäkin keskustelussa näkee, ettei moni huomannut tuota ihan puhtaaksi kiusaamiseksi.
Sami puhui vain yhdestä asiasta, eli siitä kuinka saataisiin kitkettyä se pois ettei maksusitoumusta tarvitsisi hoitaa niin julkisesti kuin se nykyään hoidetaan. Mutta Jasmiina varsinkin vääristeli ja keksi valheita joita Sami oli muka sanonut tai tarkoittanut, vaikka Sami korjasi häntä jatkuvasti. Mutta vaikka Sami yritti korjata, tytöt eivät antaneet hänelle kunnon puheenvuoroa ollenkaan, vaan kaikkien edessä tyrmäsivät hänet hiljaiseksi.
Mutta se mikä varsinaisesti alleviivasi kiusaamisen oli se hetki kun muut läsnäolijat alkoivat olla samaa mieltä noitien kanssa, ja Sami huomasi että hänet on jo häpäisty. Sami häipyi kuntopyörille, kun näki että muut asukkaat eivät puolustaneetkaan häntä, vaan uskoivat noita kolmea noita-akkaa, koska he sattuivat olemaan ensimmäisenä äänessä. Sami joutui porukasta ulos ja meni sitten kuntopyörän selkään itkemään.
Ja mitä tapahtui kun uhri murtui ja alkoi itkemään. Kiusaajat tajusivat että nyt meni yli ja paikalla on useita kameroita, joten Minna meni ensimmäisenä hänen luokseen ja siinä oli tatuointilaura mukana (joka kuvitteli myös että tytöt ovat oikeassa ja Sami on pahis), ja lähes välittömästi Minna sanoi että "ethän sinä (Sami) sitä pahaa tarkoittanut" jossa hän teki kiusaamisen uhrista syyllisen. Sen jälkeen pääkiusaaja, eli Jasmiina tuli paikalle kun tajusi että siellä tosiaan on kamerat jotka ovat nähneet kuinka tuo akkalauma kiusasi Samia!
Mutta, tietenkään hän ei pyytänyt Samilta anteeksi, kuten ei pyytänyt muutkaan naiset, vaan jälleen kaikki tekivät vuoronperään kiusaamisen uhrista syyllistä, ja lopuksi Pippa vielä julisti että nyt tehdään rauha (eli loi yhä edelleen mielikuvaa että Sami on syyllinen riitaan) mikä vei Samilta loputkin aseet puolustaa itseään. Jos Sami olisi alkanut syyttää naisia vääristelystä ja kiusaamisesta, naiset olisivat aivan taatusti nostaneet metelin kuinka Sami tahallaan haastaa riitaa, vaikka riita oli jo "sovittu"
Aivan kuvottavia ämmiä Jasmiina, Minna sekä Pippa!
Valitettavasti, kun tämä koko episodi on kestänyt jo yli tunnin, huomisillan koosteeseen siitä ei pysty leikkaamaan niitä pätkiä jotka osoittaisivat noiden kiusaajien olleen pahiksia ja kun juontajina ja vieraina on sellaisia jotka eivät katso kuin Ruudun sivulla näkyvät pätkät ja vääristelevät itsekin kaiken, on Samin kohtalo käytännössä sinetöity ja nuo kiusaajat jäävät taloon. Valitettavasti tässä maassa paha ei todellakaan saa palkkaansa.
Toivottavasti ihmiset tallentavat tuon episodin ja näyttävät sitä oikein oppikirjaesimerkkinä kiusaamistilanteesta ja kiusaajien tavasta käyttää valtaa uhrin alistamiseen sen jälkeen kun he ovat jääneet kiinni kiusaamisesta.
Uskomatonta, en olisi uskonut noista kolmesta. Toivottavasti tuotanto näyttää tuon huomenna kokonaisena.
Vierailija kirjoitti:
V i t u n Anssi, kun tunki vihreitten luo. Mä oon aika varma, että keltaiset on häätöäänestyksessä. Siten Lasse pohjusti puhettaan. Siniset on turvassa. Lasse haluu Minnan kainaloonsa.
no tämä on ihan selvä. Keltaset häädössä.
Anssi the pomo tulee heti sekaan häirihtee vihreitten valintaa, pikkasen taitaa olla pelko persiissä... :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, Lasse oli varmasti juuri ehdottamassa keltaisia häätöön.
mina ka atja ihan paniikissa, alko harmittaa se samille huutaminen
24/7:n katsojat valaiskaa, mitä Sami itki äsken koosteen lopussa? Kuka sitä kiusas ja mistä asiasta? En jaksa selata viestiketjua...
Vierailija kirjoitti:
Saa haluta kainaloonsa, mut ei se takaa voittoa. Ei rikkaita äänestäjiä kiinnosta nämä kaksi surkeaa tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olikin. Pippakohan niistä lähtee ?
Keltaiset joutaisi häätöön, niin pääsisi päällepuhuja-Pipasta.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa nuo laurat. Ensin vaativat että ovat itse tehneet kaikki niin hyvin, että ansaitsevat voiton. Nyt itkevät kun joutuvat laittamaan jonku häätöön.
Blondi Laura on paras. Mun suosikki. Se on niin kiva että siitä tuntuu pahalle kun joutuu laittamaan porukkaa äänestykseen. Laura on hyväsydäminen ihminen.
Tuo Jasmine käy ihan ylikieroksilla.Kiroilee pahemmin kun Krisu.Nalkuttaa ja valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tää kiusaajaöyhötys alkaa. Ei tuolla kukaan ole ketään oikeasti kiusanut. Onkohan BB:n katsojat vähän yliherkkiä? Haetaan draamaa hakemalla? Hmm...
En luota kiusaamisviesteihin enää. 24/7 katsovat näkevät kiusaamista joka kausi ja sen mukaan tänne kehittyy ryhmä joka ottaa yhden suosikin, josta näkee vain hyvää ja muutaman kiusaajaksi kutsumansa, joissa ei nähdä mitään hyvää. Jos näen talossa kiusaamista, eri asia, muuten turha yrittää vaikuttaa mielipiteisiini asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olikin. Pippakohan niistä lähtee ?
Veikkaan Akia.
Höh 24/7 ei ookaan ihan täysin syora vaan ainakin 10 sekuntia jäljessä :/ oon toki huomannut varmaan ennenkin mut nyt taas muistu äsken ku tv:stä näytettiin livee