Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Koko Katjakohu on tuotannon moka, ei ole näköjään kummoisia psykologisia testejä hakijoilla. Häpeäisivät!
Lopettakaa nyt Katjasta jauhaminen, sen itkuja on nähty ja kuultu jo ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40686 kirjoitti:
Veikkauksia tuleeko Katja studioon tänään itkemään💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Ei tule. Löytyy uutinen bb sivuilta.
Voi hemmetti...aikuinen 35v juristi romahtaa BB:stä pudottuaan niin, ettei pysty edes osallistumaan haastatteluun seuraavana päivänä. Katjan oli todellakin aika pudota, itse asiassa olisi ollut parempi jos häntä ei olisi edes valittu taloon, ei ole oikea paikka hänelle.
Mitä pahaa siinä on et Katja eli tunteella tuolla talossa, tykkäsi Pekasta ja osoitti sen. Kerranhan täällä vaan eletään ja hän päätti elää BB.n sillä tavalla.
Katja on siksi sinkku, koska miehet kyllästyy tuollaiseen iilimatoon joka liimautuu kiinni. Ihan fyysisesti ja kokoajan.
Eiköhän se oo ihan oma päätös tuleeko haastatteluun. Ehkä ihan viisastakin mennä eteenpäin jos siltä tuntuu, tekee niinku hänelle on parhaaksi.
"Se on semmosta". Noora Katjalle...
Vierailija kirjoitti:
On se ilmoja kans pidellyt. 😂
Vierailija kirjoitti:
noora.lauraL kirjoitti:
Naisten naisviha näkyväksi kirjoitti:
2019 6 ensimmäistä häädettyä 1 mies 5 naista
2020 6 ensimmäistä häädettyä 2 miestä 4 naista
2021 VIP 6 ensimmäistä häädettyä 2 miestä 4 naista
2021 6 ensimmäistä häädettyä 0 miestä 6 naista
Nainen vihaa naista, aina !!
Näille kommenteille on aina pakko antaa alapeukkua, koska yleistävät liikaa ja vetävät mutkat suoriksi. Tuon ajatuksen takana on pieni totuuden siemen, mutta en mä ainakaan voi samaistua syytökseen, että naisena automaattisesti vihaan naisia. Täällä on tänään ollut monta parempaakin kommenttia aiheesta, joissa ei oleteta, että kaikki äänestäjät äänestävät pelkästä vihasta.
Mun tämän kauden lempparit ovat naisia, joista eilen tippui toinen. Minkäpä minä sille mahdan, että muut katsojat eivät samoista asukkaista pidä.
Havahdun välillä itsekin tähän että arvostelen naisia enemmän. Mut olisin pelkästään iloinen jos nainen voittaisi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että katja tippui jo.
Vierailija kirjoitti:
Koko Katjakohu on tuotannon moka, ei ole näköjään kummoisia psykologisia testejä hakijoilla. Häpeäisivät!
Aika paljon siinä on myös itseopiskelleiden somepsykologien arvailuja ja spekulaatioita.
Mä vähän provosoidun, kun poijjaat juttelee jääkiekosta ja aika moni juttunsa on pelkkää arvailua ja luuloa.
Miksi noi makaa vaan tuolla ulkona? Kyllä on harvinaisen pitkäveteinen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon siinä on myös itseopiskelleiden somepsykologien arvailuja ja spekulaatioita.
Ja istuu rivissä jalat harallaan peräreikä pitkällä miehisen miehiseen tyyliinsä. On se vaan kiva kun on miehiä talossa.
Tässä taas näkee mitä kiusaajakansaa tässä maassa on. Minna ja Katja kivitetään maanrakoon vielä putoamisen jälkeen.
Kun Jasmiina putoaa niin täällä puhutaan koko loppuaika siitä miten läski joutikin lähteä. Pääasia että läski lähti, nyt on sama kuka miehistä voittaa..
Kun Noora kertoi ammattinsa, Katja siihen leuhkana, että täällä oli kampaaja, mutta on tippunut jo. Se, miten sen sanoi, piti itseään parempana. Käsitykset itsestä on kyllä aika isot Katjalla. Luuliko kenties oikeasti saavansa Pekasta kumppanin talon ulkopuolella? Miten viisas nainen voi olla noin tyhmä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyhmää, että perinteisiä norminimeämisiä on näin vähän.
Johan se kerrottiin ennen kauden alkua, että nimeämiset muuttuu, mutta täällä keuhkottu perinteisistä nimeämisistä joka viikko.
Tämä on kyllä mennyt multa ihan ohi, joten viitsitkö selittää tarkemmin mitä nimeämisistä oli infottu..? Ihmettelen ja harmittelen kovasti miksi toimivaa ja formaattiin ihan perustavanlaatuisesti kuuluvaa toimintoa lähdetään muuttamaan. Mielestäni asukkaille tulisi suoda mahdollisuus poistaa niitä asukkaita, joiden kanssa ei tulla toimeen, tai pelillisistä syistä. Ehkä olen vain kaavoihin kangistunut kalkkis :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas näkee mitä kiusaajakansaa tässä maassa on. Minna ja Katja kivitetään maanrakoon vielä putoamisen jälkeen.
Tämä on huomattu jo aiemmilla kausilla, miksi ihmeessä yksikään ihminen menee taloon. Nollatuloilla jotain jää käteen, muuten menee suurin osa mahdollisesta voitostakin veroihin.
.