Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on ihan karsee, ei kestä sen vouhkaamista. Se ihan turhaa teki draamaa ja hyökkäs Samin kimppuun takertumalla yhteen sanaan, täysin tahallaan teki sitä riitaa siinä. Paska ämmä.
Ja sitten se miten häntä loukkas niiiiiiin kovin…oikeesti. Ulos talosta.Hän on myös raskas työkaverina. Kukaan ei mielellään ollut työpari.
Mä olen ollut hänen kanssaan töissä irl ja oli tosi kiva työpari 😃 hänen kanssa vuorossa ei ollut ikinä tylsää! Mä jotenkin luulen, että et tunne oikeasti koko tyyppiä.
Voi olla, että eri työssä erilainen. Hoitotyössä vanhusten parissa oli minun työkaveri…
Täytyy sanoa että twitterissä on fiksummat tyypit kommentoimassa ja tää vauva kirjaimellisesti vauva🎈🎈🎈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina ja Minna ovat ehkä tyhmimmät kiusaajat koskaan.
Sami selittää että hän haluaisi poistaa sen stigman, eli käytännössä erittäin näkyvän maksusitoumuspaperin jonka asiakas saa KELAsta ja jolla voi ostaa esimerkiksi ruokaa, ja jonka vuoksi kaupan työntekijät usein kutsuvat jonkun asiantuntevamman kassamyyjän paikalle kertomaan miten se maksusitoumus lyödään kassaan.
Asian pitäisi olla päivänselvä. Ja niin se katsojille onkin.
Mutta nuo kaksi emakkoa, Jasmiina ja Minna yrittää väkisin vängätä vastaan että esimerkiksi appi, samanlainen kuin esimerkiksi kulttuurisetelit, joita ihmiset saavat jos haluavat osallistua kulttuuritapahtumiin ja jota muut asiakkaat eivät voi nähdä koska niistä näkyvä merkintä on pelkästään näytöllä ja laskuissa esiintyvä VISA, eivät voisi toimia, vaan ne häpäisisivät asiakasta vielä enemmän.
Mikä on täyttä huuhaata. Sen sijaan että nämä emakot yrittäisivät keskustella ja löytää ratkaisua siihen ongelmaan ettei se näkyisi tai kuuluisi muille asiakkaille kassoilla, Minna ja Jasmiina yrittävät jatkuvasti "Mutta kun mutta kun, sä et Sami ymmärrä kuinka se nolottaa niin että mä meinasin tappaa itseni...."
Aivan taatusti huomiseen koosteeseen Samista on tehty pahis, ja noista kahdesta kiusaajasta, on tehty pyhimykset.
Kuitenkin. Jasmiina ja Minna toimivat kuin kiusaajat. Jasmiina ja Minna ymmärtävät että kyse ei ole siitä kuka on oikeassa, vaan siitä ehtivätkö he kertomaan ensimmäisinä muille asukkailleen valheensa Samista. Esimerkiksi se striimaaja kuvittelee nyt että Sami on tarinan pahis ja noille kiusaajille se riittää, koska Sami, joka on ollut hyvä tyyppi ja hyvä asukas, saa tämän vuoksi vähintään neljältä asukkaalta Pipalta, Minnalta ja Jasmiinalta, sekä striimaajalta, nimeämispisteet.
Sami tuolla jo itki, kun nuo kaksi eli Minna ja Jasmiina eivät anna lainkaan suunvuoroa, vaan muiden asukkaiden edessä vääristelevät hänen sanomisiaan.
Korjataan vielä se, että Katja ja Pippakaan eivät halunneet ymmärtää Samin lähtökohtia. Hekin syyttelivät Samia, koska kuvittelivat sen, että Sami hyökkäsi Jasmiinaa vastaan, ja veti herneet nenään kun ei halunnut enää kuulla Samin hyviä ideoita. Valitettavasti Katjakin on vain ryhmäkiusaaja. Kukaan ei puolustanut Samia missään vaiheessa, sekä Jasmiina ja Minna puhuivat Samista aika ikävällä tavalla, kun Sami oli poistunut pois. Sami ei koskaan ole puhunut talossa pahaa muista ihmisistä!!!
Tuossa tilanteessa minusta nolointa oli se, että Jasmiina hoki vain jotain ulkoa opeteltuja mantroja. Juuri sellaista puhetta, että kaikkien on nyökyteltävä ja esitettävä kuin hänen ajatuksensa olisivat jotenkin erilaisia kuin muilla. "Juu, kyllä sinä tiedät tästä aiheesta enemmän kuin muut kun olet ihan ollut i**emur*an partaalla, mutta silti olet niin upea ihminen, kun kuuntelet toisten mielipiteitä."
Tarkoitat varmaan lyhyesti sitä, että vain Jasmiinan sanoilla on merkitystä ja muiden ei? Hän siis tietää kaikki asiat paremmin itse kuin kukaan muu toinen asukas.
Ei vaan tarkoitan, että hän luuli kertovansa jotain uutta ja ihmeellistä ja avartavaa, mitä kukaan muu ei olisi aiemmin tiennyt tai tullut ajatelleeksi.
Mitä uutta,ihmeellistä ja avartavaa hän luuli kertovansa??? Vai oliko kyseessä vain vertailua muiden sanomisiin loppujen lopuksi, kuten Samin? Ymmärsitkö pointin ja mieti monelta eri kantilta tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti yllättynyt, että naiskatsojat ottaneet silmätikukseen seksiä tihkuvan Minnan, joka on meidän miesten mieleen.
Mistä se muka tihkuu sitä seksiä? Mun mielestä näyttää kalpean taikinaihoiselta pullukalta jolla on väsähtänyt alaspain valuva naama. Luonnekin on kipakka muiden keskeyttelijä. Isot tissitkö ne ainoastaan hänestä tekevät seksiä tihkuvan? Vaiko paksut toisiaan hinkkaavat reidet?
Laura on mielestäni paljon seksikkäämpi. Hänellä on vartalo kunnossa ja kauniit kasvot. Luonteeltaankin hän on mukava ja kaikille ystävällinen. En kyllä ymmärrä teidän miesten naismakua.Lyön miljoonan vetoa, että sinulla itselläsi ei ole luonne eikä ulkonäkö kunnossa. Olet ns. vihaaja. Ja itse pidän myös Laurastakin.
En ole ainakaan kiivasluonteinen ja nalkuttava akka. En ole myöskään pullukka vaan normaalipainoinen. Kasvonpiirteistänikään ei ole kukaan koskaan valittanut. En myöskään vihaa ketään talossa. Se että en pidä Minnasta ei tee minusta vihaajaa. Sinun kommenttisi ei nyt osuneet oikeaan, sori.
En toki ole täydellinen enkä sitä väitäkään mutta ihmetyttää vaan mikä Minnassa miellyttää. Ehkä se on se luonne. Miehet vissiin tykkäävät nalkuttavista ja riidanhaluisista naisista.Tää on ainakin jossain määrin totta. Pari eksää on moittinut minua siitä, etten "pistänyt heitä kuriin" ja komentanut, että miten saa/pitää olla. Elämä kuulemma järjestyi, kun löysivät sitten sellaiset sopivat naiset, jotka uhkaavat heti erolla, kun sekoilee ja jankuttavat, kunnes tekee ne asiat, mitä pitäisi.
Minullekin pari poikaystävääni (ainoat "vakavat" miessuhteeni)ihan vakavalla naamalla molemmat väittivät etten ole kuin nainen, en kuulemma käyttäydy kuin nainen.
Olen hiljainen, en yhtään romanttinen, enkä usko että omistan toista ihmistä ja komentelen mitä saa tehdä. Miehet tosiaan taitavat haluta sellasen naisen joka kädet puuskassa vahtii joka liikettä ja suu käy kokoajan. Se on sitä naisellisuutta sitten.Tämän takia en olekaan koskaan halunnut elää parisuhteessa, ei minua kiinnosta tollaiset roolileikit. Pelkkä tyttöystävänä oleminen oli liikaa, en ollut hyvä siinä.
Jep, ja mihin tällaiset miehet tarvitsevat näitä 'kuriin laittavia äitejä' - no mm. naisten haukkumiseen (on ne sellaisia nalkuttajia, pirttihirmuja), tekosyynä käyttämiseen (eukko ei anna lähteä saunailtaan, kyllä mä muuten (lue ei huvita lähteä kuuntelemaan niitä pskoja juttuja)). Ei kiitos, en kaipaa yhtää tuollaista, kun en ole lapsista koskaan pitänyt. Treffailla voin, mutta mitään vakavampaa ei ei ei.
Ei tarvinnut kuin nähdä osallistujista kuvat niin pystyi sanomaan, että kuka on gay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on ihan karsee, ei kestä sen vouhkaamista. Se ihan turhaa teki draamaa ja hyökkäs Samin kimppuun takertumalla yhteen sanaan, täysin tahallaan teki sitä riitaa siinä. Paska ämmä.
Ja sitten se miten häntä loukkas niiiiiiin kovin…oikeesti. Ulos talosta.Hän on myös raskas työkaverina. Kukaan ei mielellään ollut työpari.
Mä olen ollut hänen kanssaan töissä irl ja oli tosi kiva työpari 😃 hänen kanssa vuorossa ei ollut ikinä tylsää! Mä jotenkin luulen, että et tunne oikeasti koko tyyppiä.
Saiko potkut juopottelun takia?
Sai potkut koska söi toisten työkavereiden eväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami selittää että hän haluaisi poistaa sen stigman, eli käytännössä erittäin näkyvän maksusitoumuspaperin jonka asiakas saa KELAsta ja jolla voi ostaa esimerkiksi ruokaa, ja jonka vuoksi kaupan työntekijät usein kutsuvat jonkun asiantuntevamman kassamyyjän paikalle kertomaan miten se maksusitoumus lyödään kassaan.
Mutta nuo kaksi emakkoa, Jasmiina ja Minna yrittää väkisin vängätä vastaan että esimerkiksi appi, samanlainen kuin esimerkiksi kulttuurisetelit, joita ihmiset saavat jos haluavat osallistua kulttuuritapahtumiin ja jota muut asiakkaat eivät voi nähdä koska niistä näkyvä merkintä on pelkästään näytöllä ja laskuissa esiintyvä VISA, eivät voisi toimia, vaan ne häpäisisivät asiakasta vielä enemmän.
Mikä on täyttä huuhaata. Sen sijaan että nämä emakot yrittäisivät keskustella ja löytää ratkaisua siihen ongelmaan ettei se näkyisi tai kuuluisi muille asiakkaille kassoilla, Minna ja Jasmiina yrittävät jatkuvasti "Mutta kun mutta kun, sä et Sami ymmärrä kuinka se nolottaa niin että mä meinasin tappaa itseni...."
Aivan taatusti huomiseen koosteeseen Samista on tehty pahis, ja noista kahdesta kiusaajasta, on tehty pyhimykset.
Kuitenkin. Jasmiina ja Minna toimivat kuin kiusaajat. Jasmiina ja Minna ymmärtävät että kyse ei ole siitä kuka on oikeassa, vaan siitä ehtivätkö he kertomaan ensimmäisinä muille asukkailleen valheensa Samista. Esimerkiksi se striimaaja kuvittelee nyt että Sami on tarinan pahis ja noille kiusaajille se riittää, koska Sami, joka on ollut hyvä tyyppi ja hyvä asukas, saa tämän vuoksi vähintään neljältä asukkaalta Pipalta, Minnalta ja Jasmiinalta, sekä striimaajalta, nimeämispisteet.
Sami tuolla jo itki, kun nuo kaksi eli Minna ja Jasmiina eivät anna lainkaan suunvuoroa, vaan muiden asukkaiden edessä vääristelevät hänen sanomisiaan.
Korjataan vielä se, että Katja ja Pippakaan eivät halunneet ymmärtää Samin lähtökohtia. Hekin syyttelivät Samia, koska kuvittelivat sen, että Sami hyökkäsi Jasmiinaa vastaan, ja veti herneet nenään kun ei halunnut enää kuulla Samin hyviä ideoita. Valitettavasti Katjakin on vain ryhmäkiusaaja. Kukaan ei puolustanut Samia missään vaiheessa, sekä Jasmiina ja Minna puhuivat Samista aika ikävällä tavalla, kun Sami oli poistunut pois. Sami ei koskaan ole puhunut talossa pahaa muista ihmisistä!!!
Tuossa tilanteessa minusta nolointa oli se, että Jasmiina hoki vain jotain ulkoa opeteltuja mantroja. Juuri sellaista puhetta, että kaikkien on nyökyteltävä ja esitettävä kuin hänen ajatuksensa olisivat jotenkin erilaisia kuin muilla. "Juu, kyllä sinä tiedät tästä aiheesta enemmän kuin muut kun olet ihan ollut i**emur*an partaalla, mutta silti olet niin upea ihminen, kun kuuntelet toisten mielipiteitä."
Tarkoitat varmaan lyhyesti sitä, että vain Jasmiinan sanoilla on merkitystä ja muiden ei? Hän siis tietää kaikki asiat paremmin itse kuin kukaan muu toinen asukas.
Ei vaan tarkoitan, että hän luuli kertovansa jotain uutta ja ihmeellistä ja avartavaa, mitä kukaan muu ei olisi aiemmin tiennyt tai tullut ajatelleeksi.
Mitä uutta,ihmeellistä ja avartavaa hän luuli kertovansa??? Vai oliko kyseessä vain vertailua muiden sanomisiin loppujen lopuksi, kuten Samin? Ymmärsitkö pointin ja mieti monelta eri kantilta tätä asiaa.
Että 1) on nöyryyttävää mennä kassalle maksusitoumuksen kanssa, 2) maksusitoumus ei ole yhtä kiva juttu kuin kulttuuriseteli ja 3) että ihmisillä voi olla erilaisia mielipiteitä. Noitahan hän siinä jankkasi, vaikka kukaan ei ollut näistä eri mieltä eikä ollut mitään syytä verrata yhtään mihinkään.
Paristot loppuu mikeistä miten sattuu. Ei kahdella aiemmilla taviskaudella ollut ihan noin surkeaa.
Jasmine ulos. Ärsyttävä bimbo.löyhääjä. sen tyyppinen että on ollut koulukiusaaja. Ulos se tyyppi ja äkkiä.kotiin kasvamaan.
Voiko nuo kela-keskustelut käydä muualla?
Älkää lainailko viestejä ylenpalttisesti. Menee ketju lukukelvottomaksi.
mitä v"ttua noi tulla pihalla tekee?
Juu onhan toi minnan ja jasmiinan jankutus samille hieman outoa, kun se yrittää sanoa ettei sitä kelarahamaksua näkisi, niin jankuttavat vain.
Aika outoa kyllä, eikö ne osaa kuunnella.
Samilla on vähän naiiveja näkemyksiä kyllä, mutta ei se nyt sanonut sillälailla mitä noi vääntävät tossa, kuin ois sanonut että jollain lapulla tai näkyvällä systeemillä.... aaargh.
Pekka on vissiin vähän rauhoittunut, ei ole ihan niin paljon enää äänessä.
Ei helvetti! Katsoin ensimmäisen kauden idioottiohjelmaa minuutin ja ajattelin että eiköhän se riitä. Nyt katsoin taas lähes minuutin. Samaa paskaa ja jotkut katselee kun joku äippä siellä paneskelee. Vaikea keksiä typerämpää ohjelmaa.
Talon sulo soundit:
1. Lauran kivahko nenä rääkäisy/(ääni)...
2. Pekan armoton kiroilu (eräästäkin viisi sanaisesta lauseesta bongattu vaivaiset kaksi v:llä ja yksi s:llä alkanutta buusteri sanaa) :D:D
3. Melodyn väli-englanti. Eli siis painotetaan tiettyjä lauseita tai sanoja enkuksi, koska sen kai pitäisi kuulostaa hyvältä? Ei kuulosta! Olen muutamaan vastaavan laiseen tyyppin törmännyt ja aina se kuulostaa yhtä typerältä :D "väli-ruotsi" on se jäätävin/kaamein kyseisen harrastuksen alatyyppi, hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui mainita sekin että maksusitoumuksella ei pysty ostamaan alkoholia tai tupakkatuotteita. Sillä voi ostaa vain ja ainoastaan elintarvikkeita, tai vastaavia.
Mutta Minna ja Jasmiina, molemmat jotka väittivät kokeneensa tuon lippulappusen, eivät tietenkään muistaneet mainita sitä rajoitusta Samille.
Kauppajonossa edellä oleva maksoi ostoksensa maksusitoumuksella ja ostosten joukossa oli monta tölkkiä siideriä ja olutta. Laskun loppusumma meni yli sen mitä sitoumuksesta oli joten joutui ottamaan muutaman ostoksen pois.
Olin yllättynyt että sillä sai alkoholia ostettua, itse aikoinaan olen lapulla myös "maksanut" ja silloin se oli tarkoitettu vain elintarvikkeisiin. Ja niin sen pitäis ollakkin.Huono trolli.
Maksusitoumuksella et saa ostettua tupakka tai alkoholituotteita, et vaikka seisoisit jonkun takana ja katsoisit.
Ongelma on siinä, että jos saisitkin sen tehtyä, niin seuraavan kerran KELA ei myönnä maksusitoumusta enää siihen kauppaan ja kaupanteko tyssää siihen.
Seuraavan kerran kun haluat trollailla ja levitellä roskaa, yritä edes vähän paremmin.
en tiedä kaikkia kassajärjestelmiä, mutta ainakin pari vuotta sitten pystyi kyllä myymään maksusitoumuksella tupakkaa ja alkoholia. Silloin se lyötiin vain laskutettavaksi ja oli pelkästään myyjän valvonnan alla, meneekö siinä samalla tupakka-aski tms. Sitten kaupan laskuttaessa kelaa lasku voi tulla hylsynä takaisin, mutta se jää kaupan tappioksi. Kassajärjestelmä ei ainakaan silloin mitenkään erityisemmin pysäyttänyt maksutapaa. Eli oli kyllä täysin mahdollista, että kokematon tai huolimaton kassahenkilö päästää läpi myös alkoholia ja tupakkaa.
Nyt täytyy sanoa että nyt oli trollilla yritystä, mutta ei mene läpi vieläkään. Yritä vielä kolmannen kerran.
Minulla on hyvin äänekäs bestis, ei usein juo, mutta kun saa alkoholia, muuttuu hiljaiseksi. Istuu jalat yhdessä ja pitelee sylissään esim kassiaan, eikä puhu mitään.