Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Eikö Sami ala olla jo tavallaan nähty? Aika lailla tapettia tätä nykyä.
Jassu otti Katjasta bestiksen itselleen kun se suostuu läyhäämään muista. Ville ja mellu tajuavat ettei kannata läyhätä pahaa toisista. Ei paljon Katja napannut kun oli Minna bestis läyhäämässä kaverina. Mainitsinko jo sanan läyhätä 😄
Samir on alun jälkeen osoittautunu melkoiseks pettymykseks..
Joojoo -mies, jonka agendana pyöriä puudelina TiiviTaavin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Uusista asukkaista räväkkä pimppi ei ole kovin räväkkä. Pitkätukka on tylsä.
Ainoa joka herättää tunteita on harmaatakkutukkainen typerys.
alkoi naurattaa viimeinen lause. Maiju mainostiv olevansa räväkkä mutta ei sinne päinkään. ULOS ens viikolla. Pipan olisin halunnut pitää tuolla. Tuolla haisee liikaa testeroni joten pojat ulos tänään.
Aina kun avaan 24/7 niin Melody lippaa jotain suuhunsa..syökö se kokoajan?
Nyt pojat himaan, Pekka pelisi on nyt pelattu, Sami muuten vaan ulos.
Jaccu ja Katja tänään kotiin käsikädessä olisi viikon parasta kontenttia:)
Vierailija kirjoitti:
pötsiin mahtuu sapuskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin suuri valta kolmelle? Mistä he suitsait keksivät häätöön menijät?
Noora oli päättänyt jo taloon tullessaan äänestää ja inhota Jassua.
Maiju ei Sannista tykännyt.
Samir ei tykännyt Pekasta.
Kaikki halusi erottaa Katjan ja Pekan.
Sami oli villi kortti.
Näin juuri. Tämä on tehty sillä tavalla, että on otettu kuin bb-katsojia kesken kauden sisään. He ovat katsoneet ohjelmaa, eikä sitä erityisemmin peitellä, heille on syntynyt jonkinlainen ennakkokäsitys asukkaista. Heidän siirtyminen asukkaiden sekaan syntyi vähitellen. He saivat kosketuksen asukkaisiin ensin puhelimitse, sitten vasta kasvotusten. Tässä siis seurataan, muuttuuko mikään käsitys vai pysyykö samana. Nämä äänestivät inhokkejaan pois ja säästivät suosikkejaan. Niin kuin fanit tekevät.
Niin, entä sitten? Mitä ihmeellistä tai epäilyttävää siinä on, että uudet asukkaat ovat katsoneet ohjelmaa? Vaikeaahan sitä on estää. Olisiko sitten ollut jotenkin järkevämpää, että uusia asukkaita olisi pidetty tuolla huoneessa kauden alusta asti vai?
Öö...mitä ihmettä vaahtoat? Missä minä olen väittänyt että tämä olisi jotenkin ihmeellistä tai epäilyttävää? Minä vain kuvailin miltä tämä toteutus minusta näyttää eli aivan kuin olisi otettu bb-faneja sisään kesken kauden - eikä tätä bb-katselua edes peitellä niin paljon kuin edelliskausilla - ja sitten seurataan, että muuttuuko näiden ennakkokäsitykset.
Viime kaudelle oli huvittavaa, kun esim. tämä vanha täti Marjatta meni sisään asenteella Joppe ihana, Ella kamala ja kun hän tuli ulos, niin Jopesta ei puhuttu mitään, mutta Ella oli ehana, ihan hirveen ehana. No nyt Noora lupasi vihanpitoa Jassua kohtaan ja melko klassinen selkäänpuukotus ollaan nähty eli kaikki muut paitsi ilmeisesti Jassu ei tiedä Nooran kaksinaamaisuudesta.
Miksi kirjoitat sitten jotain tällasita, jos siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minusta näyttää, että taloon on otettu suomalaisia ihmisiä eikä suomalaisuutta edes peitellä.
Tottakai mielipiteeet muuttuu ajan myötä, ei siinä ole mitään pahaa eikä outoa. Koko ajanhan nuo vanhatkin ovat tuolla puhuneet, miten käsitykset ovat muuttuneet. Ja meillä katsojillakin muuttuu mielipiteet.
Ja edelleen, missä kohtaa minä väitän, että siinä olisi jotain pahaa tai outoa? (se on itse asiassa erittäin hupaisaa) Sinä olet kyllä jossain negatiivisessa kuplassa, jossa ilmeisesti kommentoidaan vain haukkumis- tai pilkkaamistarkoituksessa tai 'puolustetaan' reviiriä hampaat irvessä. No toki se näkyy teidän aggressiivisissa puheenvuoroissa. Mutta elä toki siellä, kun siellä on noin kivaa. Ja minä kommentoin ajatuksiani tehtävistä ja milloin mistäkin omaan tyyliini, ei sinun niitä tarvitse noin sydämen päälle ottaa.
No olkoon nyt vaikka sitten hupaisaa tai mitä tahansa. En tarkoittanut tuota nyt mitenkään negatiivisena, älä nyt tuohon takerru. Mielestäni en puhunut mistään haukkumista ja pilkkaamisista mitään. Ihan vain ihmettelin, mitä huomionarvoista siinä on, että siitä pitää kirjoittaa erikseen kommentti, koska tuo ei liity mielestäni yhtään mihinkään. Olisihan melko outoa, että taloon menisi tyyppejä, joita bb ei kiinnosta pätkääkään.
BB:hen on vuosien mittaan mennyt lukuisa joukko ihmisiä, jotka omien sanojensa mukaan 'eivät ole koskaan katsoneet bb:tä', 'eivät ole bb:stä pitäneet' tai 'eivät tiedä bb:stä juuri mitään' eli kaveri ilmoitti, läpällä haettiin kun joku käski jne. Kaikkea noita löytyy. Uskoi niitä sitten tahi ei.
Jos aiot palstapoliisiksi numero 2 ja valvoa sitä, kuka ja miten ja mitä täällä saa kommentoida ja tuoko kommentointi bb:n katsomiseen mitään uutta, niin kiirettä pitää sulla sitte. Mutta tavallaanhan tuo on jo sitten harrastus tai oikeammin työ, josta ei makseta.
Missä minä olen mikään poliisi ollut? Ihmettelin vain, miksi koit asian x jotenkin erikoiseksi, koska minusta se ei sellainen ole. Sinä tässä itse asiassa aloit minulle vaahtoamisesta ja negatiivisista kuplista ja hampaat irvessä pilkkaamisesta puhumaan.
Juu, on ollut porukkaa, jotka ovat kertoneet, että eivät seuraa ohjelmaa, mutta ei sen minun mielestäni tarvitse eikä nykyään oikein voi ollakaan mikään oletus. Tuo sinun kommenttisi kuulosti minusta jotenkin hassulta, ikään kuin olisi joku kupla, mistä otettaisiin asukkaiksi ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet bb:stä ja ainoastaan tällaiset ihmiset olisivat sopivia asukkaita.
Ja edelleen kärsivällisesti kysyn, että mistä olet saanut käsityksen, että koen asian x jotenkin erikoiseksi? Sanoinko niin vai tuliko se jo jotenkin ennakko-oletuksena? Että tänne kommentoidaan vain asioita jotka koetaan erikoisiksi tai ihmeellisiksi? Ihana kyllä tuollainen teidänlaistenne maailma, jossa on niin monta monta ihmeellistä asiaa, että niitä riittää pistettäväksi jonkun toisen kommentoijan sanomisiinkin.
No esimerkiksi siksi, että kirjoitit siitä ihan kommentin. Jos minä kirjoittaisin tänne informaatioasiana, että oletteko huomanneet, että asukkaat puhuvat suomea, etkö sinä ihmettelisi, miksi ihmeessä tulen kertomaan tämän asian tänne?
En ihmettele, tänne saa tulla kertomaan mun puolesta mitä haluaa lain puitteissa. Jos ihmettelisin, niin pikemminkin ihmettelisin näitä toisten kommentoijien ihmettelijöitä.
Ja ihan kirjoitin kommentin, koska tänne kirjoitetaan kommentteja, milloin mistäkin, oletko pannut merkille? Heh.
No me suhtaudumme keskusteluun hieman eri tavoin. Itselleni ei tulisi mieleenikään kirjoittaa monen rivin kommenttia aiheesta, jossa ei ole mitään varsinaista havaintoa tai ajatusta vaan sisältää pelkän itsestäänselvyyden.
Mutta minusta on huvittavaa, että asukkaat puhuvat suomea ja käyttävät kenkiä. Olen kuunnellut, että ihan joka päivä puhuvat suomea ja aina ulos mennessään käyttävät kenkiä. Myös uudet asukkaat käyttävät kenkiä yhtä sujuvasti kuin vanhat asukkaat. Asukkaat käyttävät myös paitoja, housuja ja muita vaatteita.
No mutta hyvinhän se sujui! Huomasitko, ettei sinun tuossa loppuosassa tarvinut 'ihmetellä' ketään ja/tai kenenkään kommenttia, pystyit ihan itse muodostamaan käsityksiä itsenäisesti. Kyllä se siitä.
Ja todellakin - meillä on erilainen käsitys keskustelusta. Sinulla poliisimainen, toisia rajoittamaan pyrkivä, hyvän kommentin määrittelyyn keskittyvä ja ainoan oikean mielipiteen salliminen. Minä olen taas vallaton anarkisti ja kommentoin mitä haluan. Näin me molemmat saamme bb:stä iloa.
lopeta nyt tuo poliisijankutus, minä en ole sanonut mitään sellaista. Nyt on ensimmäinen kerta, kun yritän rajoittaa sinun keskusteluasi, kun vääristelet minun sanomisiani. En vain ymmärtänyt pointtiasi ja sinä et näköjään minun pointtiani. Nöyrä anteeksipyyntö siitä. Ja tämä on minun osaltani nyt tässä. Hauku minua miksi haluat ja vääntele päässäsi miten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Samir on alun jälkeen osoittautunu melkoiseks pettymykseks..
Joojoo -mies, jonka agendana pyöriä puudelina TiiviTaavin ympärillä.
Mainoskiertueella tämäkin. Että jos se ura lähtisi lentoon edes tämän kautta. Luultavasti on luvattu joku musikaalienen viikkotehtävä.
Ja teatteriesityksessä Samir oli kyllä mielestäni Sannin kanssa ihan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista uusista sanoi ,että ei ole katsonnut 24/7 ? Nooralla oli joku käsitys Jassusta kun on sanonnut ei tykkää siitä ennenkuin astui taloon.Talossa kumminkin tulivat hyvin toimeen ainakin näin katsojan näkökulmasta ja Noora sanoi ekana ,että haluaa Jassun ulos.Onko tuo Noora kade Jassulle.Kundit juttelee paljon Jassun kanssa.
On, kokee Jassun uhkana koska ei saa kaikkea huomiota yksin. Eilisillan bileissä huomasi että Noora on todella huomionhakuinen ja varmasti tottunut kauniina naisena saamaan aina kaikkien huomion. Jassu on ollut pelkästään ystävällinen häntä kohtaan, nimeämiselle ei ole mitään muuta syytä kuin Nooran omat ennakkoluulot. Ja ihan täyttä valhetta että oli vaikea päätös nimetä, se Jassun nimi nimeämisjuonitteluissa tuli kuin tykin suusta.
Erikoista, että Noora pitää Jasmiinaa jonkinlaisena uhkana. Onhan Jasmiina itsekin sanonut talossa, ettei kukaan mies ole lähestynyt sitä vuosiin.
Kaikenlaisia läpällä heitettyjä kommentteja täällä vitsitään vatkata. Aivan varmasti Jassulla on vientiä miesten puolelta, katsos kun niitä naismakujakin on monenlaisia, kaikki miehet eivät kuolaa fitnesmisujen perään, jotkut pitävät runsaammista muodoista ja hyvä niin.
Eikä tässä ole omaa lehmää ojassa kun itse olen pitkässä liitossa oman rakkaan mieheni kanssa. T normaalipainoinen nainen.
Vakavissaan sillon jonkun kanssa meikkipaikalla keskusteli, ettei vientiä ole ollu, miehet ei omien sanojensa mukaan lähesty häntä.
Miks valehtelis tällaisesta..?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sami ala olla jo tavallaan nähty? Aika lailla tapettia tätä nykyä.
Nää on kaikki niin nähtyjä. No ehkä Lassen pitäisin vielä talossa loppuun asti.
Taavi siellä kertoo, että porukka olisi kuollut nälkään, jos Melody ei olisi ollut tekemässä ruokaa. OIkeasti aikuinen mies..
Arvaa kuka taas mainitsi: Mun ruuansulatus toimii paremmin kun syön usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusille ei anneta mahdollisuutta lukea postia?
noora ainakin on sanonut ettei tahdo lukea, hänellä on oman kertomansa mukaan hankaluuksia lukemisessa.
Aivokapasiteetti ei hänellä vain riitä ja se on jo huomattu muissakin tilanteissa.
AMAAZONI sanoi että syö koko ajan koska ruuansulatus toimii paremmin, ei hyvä jumala sen pazkanjauhantaa:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Sehän veti eilen ärrälläkin jotain niin ettei hetkeen saanut puheesta selvää ja kuului vain mässytyksen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kuka taas mainitsi: Mun ruuansulatus toimii paremmin kun syön usein.
Ei kai vaan meiän masterchef?
Yhden ilmeen mies.