Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten Samirilla riittää muka naisia, että on pitänyt aikatauluttaa tapaamiset eri naisten kanssa.
Ei mitään karismaa.
Siitä ei tiedä sanooko se tosissaan noita juttuja. Voi olla sen huumoriakin.
Porukka ottaa kaikki asukkaiden sanomiset tosissaan.
Niinpä. Noorakin laitto Jassun läpällä häätöön.
Miten taas saatiin halaus/kainalo uutisesta puhuessa liittää asia Taavin ulkomuotoon "fitness bodyna" tms kuvattiin Taavia. Odotan kunhan joku miehistä kuvaa naisia "liikkumaton nautiskelija" tms nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora kyllä näytteli niin tuolla talossa kun meni sisään.Paljon hengaili Jassun kanssa.Antoiko äänen sille.Jassu varmasti pidempää talossa kun Noora.Noora ei tuo taloon yhtään mitään.
Unohdit kertoa, kuinka aamulla yhdentoista maissa makuuhuoneessa kun kolmikko päätti noita asukkaita häätöön, niin Noora ei olisi muutoin nimennyt Jassua, mutta Samirin ja Maijun nimetessä Jassun, Noora sanoi että hän yritti edellisenä päivänä olla Jassun kanssa, mutta Jassu oli häntä kohtaan jatkuvasti negatiivinen ja ajatteli että hän kai nimeää Jassun myös.
Että hienosti taas Jassun ystävänä vääristelit talon tapahtumista ja yritit laittaa nimeämiset Nooran syyksi.
Onko jollekin muulle kuin sinulle muka yllätys että Jassu olisi negatiivinen muita kohtaan?
Etkö muista, vai etkö halua muiden muistavan sitä kuinka Jassu on jatkuvasti kiusannut Samia? Vaikka Jassu on nyt ollut hiljaa, hän itse Minnan häädön jälkeisenä yönä tunnusti ihan ääneen mm. Pekalle ja Katjalle, että hän (Jassu) on seuraava lähtijä, koska he (Minna, Pippa ja Jassu) kiusasivat Samia ja Pippa ja Minna putosivat välittömästi. Vaikka Jassu on ollut nyt hiljaa eikä ole osallistunut Samin kiusaamiseen, niin ei hän ole muuttunut, koska toisin kuin esimerkiksi Ville, Jassu EI ole pyytänyt Samilta anteeksi käytöstään vaikka Sami on yrittänyt jopa lähentyä Jassua.
Koosteessa "hienosti" oli taas leikattu. Koosteessa ekaksi Melody menee valittamaan hirveästä pääkivusta päiväkirjahuoneeseen kun ihmiset huutavat. Sitten jätetään PITKÄ pätkä pois kuinka Ville pyysi tupakkapaikalla anteeksi Samilta että pyysi talossa Samia olemaan hiljaa, koska hän (Ville) ei halua kuulua siihen porukkaan (Pekka, Katja, Melody, Jassu) joka jatkuvasti inisee Samille ja pyytää häntä olemaan hiljaa aina kun Sami haluaisi sanoa jotakin.
Tuo oli jätetty pois, ja sen sijaan koosteessa oli Melodyn valituksesta jatkettu siihen kuinka Sami sanoo Villelle kuinka häntäkin ottaa päähän se kuinka muut asukkaat jatkuvasti käskyttävät häntä olemaan hiljaa, vaikka he itse huutavat jatkuvasti.
Ilmeisesti koosteen tekijät yrittävät väkisin tehdä Pekasta sellaista "veikeää poikaa" jonka touhut näytetään jatkuvasti hyvässä valossa (vaikka suudelmien ja halausten perusteella Pekka on se joka Katjassa roikkuu, eikä toisinpäin kuten täällä Pekkafanit ovat väittäneet!), mutta joka kuitenkin on kiusannut Samia jatkuvasti ja pelkästään leikkii Katjan tunteilla, ja joka huutaa (oli silloin huutamassa Melodylle) kovaan ääneen ja sekoilee ja yrittää hakea väkisin huomiota.
Ja koosteen tekijät ovat hienosti jättäneet koosteesta ne suorat tunnustukset pois, jossa Jassu on tuonut ilmi sen kuinka hän on kiusannut Samia ja kuinka sen vuoksi hänen kaverinsa ovat jo tippuneet ja kuinka hän esimerkiksi perjantaina itki krokon kyyneleitä Katjalle siitä kuinka hän tajusi että uudet asukkaat ovat nähneet heidät (kiusaajat, eli Jassun, Minnan ja Pipan), ja myös nähneet hänen kiusaamisensa Samia kohtaan ja että hän on nyt äänestyksessä sen vuoksi.
Kuinkahan monta alapeukkua taas tulee Pekka ja Jassufaneilta, jotka eivät ole 247:aa seuranneet sekuntiakaan?
Ihme kipinää pitää ottaa ja paasata täällä. Ilmeisesti sama kirjoittaja myös lainannut itse itseään, muut eivät näemmä tähän "keskusteluun" halua ryhtyä. Enkä ihmettele miksi. Lopuksi vielä lytätään lukijat jo etukäteen, jos he eivät tätä peukuta.
Mitä mun kaljan myyjälle kuuluu. Terveisin Marco.
Kaikki oli ehdottoman yksimielisiä Katja ja Pekka, Sanni, Sami aiheuttikin kehumista, tulee ulos sieltä kuitenkin, Melodiasta vaan sen verran että Meiju totesi että on haastetta ja tuolla nuolee Melodiaa. Kaunis Noora ei halunnut Villeä eikä Anssia, Samir ei halunnut Taavilassea äänestykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin suuri valta kolmelle? Mistä he suitsait keksivät häätöön menijät?
Noora oli päättänyt jo taloon tullessaan äänestää ja inhota Jassua.
Maiju ei Sannista tykännyt.
Samir ei tykännyt Pekasta.
Kaikki halusi erottaa Katjan ja Pekan.
Sami oli villi kortti.
Näin juuri. Tämä on tehty sillä tavalla, että on otettu kuin bb-katsojia kesken kauden sisään. He ovat katsoneet ohjelmaa, eikä sitä erityisemmin peitellä, heille on syntynyt jonkinlainen ennakkokäsitys asukkaista. Heidän siirtyminen asukkaiden sekaan syntyi vähitellen. He saivat kosketuksen asukkaisiin ensin puhelimitse, sitten vasta kasvotusten. Tässä siis seurataan, muuttuuko mikään käsitys vai pysyykö samana. Nämä äänestivät inhokkejaan pois ja säästivät suosikkejaan. Niin kuin fanit tekevät.
Niin, entä sitten? Mitä ihmeellistä tai epäilyttävää siinä on, että uudet asukkaat ovat katsoneet ohjelmaa? Vaikeaahan sitä on estää. Olisiko sitten ollut jotenkin järkevämpää, että uusia asukkaita olisi pidetty tuolla huoneessa kauden alusta asti vai?
Öö...mitä ihmettä vaahtoat? Missä minä olen väittänyt että tämä olisi jotenkin ihmeellistä tai epäilyttävää? Minä vain kuvailin miltä tämä toteutus minusta näyttää eli aivan kuin olisi otettu bb-faneja sisään kesken kauden - eikä tätä bb-katselua edes peitellä niin paljon kuin edelliskausilla - ja sitten seurataan, että muuttuuko näiden ennakkokäsitykset.
Viime kaudelle oli huvittavaa, kun esim. tämä vanha täti Marjatta meni sisään asenteella Joppe ihana, Ella kamala ja kun hän tuli ulos, niin Jopesta ei puhuttu mitään, mutta Ella oli ehana, ihan hirveen ehana. No nyt Noora lupasi vihanpitoa Jassua kohtaan ja melko klassinen selkäänpuukotus ollaan nähty eli kaikki muut paitsi ilmeisesti Jassu ei tiedä Nooran kaksinaamaisuudesta.
Miksi kirjoitat sitten jotain tällasita, jos siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minusta näyttää, että taloon on otettu suomalaisia ihmisiä eikä suomalaisuutta edes peitellä.
Tottakai mielipiteeet muuttuu ajan myötä, ei siinä ole mitään pahaa eikä outoa. Koko ajanhan nuo vanhatkin ovat tuolla puhuneet, miten käsitykset ovat muuttuneet. Ja meillä katsojillakin muuttuu mielipiteet.
Ja edelleen, missä kohtaa minä väitän, että siinä olisi jotain pahaa tai outoa? (se on itse asiassa erittäin hupaisaa) Sinä olet kyllä jossain negatiivisessa kuplassa, jossa ilmeisesti kommentoidaan vain haukkumis- tai pilkkaamistarkoituksessa tai 'puolustetaan' reviiriä hampaat irvessä. No toki se näkyy teidän aggressiivisissa puheenvuoroissa. Mutta elä toki siellä, kun siellä on noin kivaa. Ja minä kommentoin ajatuksiani tehtävistä ja milloin mistäkin omaan tyyliini, ei sinun niitä tarvitse noin sydämen päälle ottaa.
No olkoon nyt vaikka sitten hupaisaa tai mitä tahansa. En tarkoittanut tuota nyt mitenkään negatiivisena, älä nyt tuohon takerru. Mielestäni en puhunut mistään haukkumista ja pilkkaamisista mitään. Ihan vain ihmettelin, mitä huomionarvoista siinä on, että siitä pitää kirjoittaa erikseen kommentti, koska tuo ei liity mielestäni yhtään mihinkään. Olisihan melko outoa, että taloon menisi tyyppejä, joita bb ei kiinnosta pätkääkään.
BB:hen on vuosien mittaan mennyt lukuisa joukko ihmisiä, jotka omien sanojensa mukaan 'eivät ole koskaan katsoneet bb:tä', 'eivät ole bb:stä pitäneet' tai 'eivät tiedä bb:stä juuri mitään' eli kaveri ilmoitti, läpällä haettiin kun joku käski jne. Kaikkea noita löytyy. Uskoi niitä sitten tahi ei.
Jos aiot palstapoliisiksi numero 2 ja valvoa sitä, kuka ja miten ja mitä täällä saa kommentoida ja tuoko kommentointi bb:n katsomiseen mitään uutta, niin kiirettä pitää sulla sitte. Mutta tavallaanhan tuo on jo sitten harrastus tai oikeammin työ, josta ei makseta.
Missä minä olen mikään poliisi ollut? Ihmettelin vain, miksi koit asian x jotenkin erikoiseksi, koska minusta se ei sellainen ole. Sinä tässä itse asiassa aloit minulle vaahtoamisesta ja negatiivisista kuplista ja hampaat irvessä pilkkaamisesta puhumaan.
Juu, on ollut porukkaa, jotka ovat kertoneet, että eivät seuraa ohjelmaa, mutta ei sen minun mielestäni tarvitse eikä nykyään oikein voi ollakaan mikään oletus. Tuo sinun kommenttisi kuulosti minusta jotenkin hassulta, ikään kuin olisi joku kupla, mistä otettaisiin asukkaiksi ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet bb:stä ja ainoastaan tällaiset ihmiset olisivat sopivia asukkaita.
Ja edelleen kärsivällisesti kysyn, että mistä olet saanut käsityksen, että koen asian x jotenkin erikoiseksi? Sanoinko niin vai tuliko se jo jotenkin ennakko-oletuksena? Että tänne kommentoidaan vain asioita jotka koetaan erikoisiksi tai ihmeellisiksi? Ihana kyllä tuollainen teidänlaistenne maailma, jossa on niin monta monta ihmeellistä asiaa, että niitä riittää pistettäväksi jonkun toisen kommentoijan sanomisiinkin.
No esimerkiksi siksi, että kirjoitit siitä ihan kommentin. Jos minä kirjoittaisin tänne informaatioasiana, että oletteko huomanneet, että asukkaat puhuvat suomea, etkö sinä ihmettelisi, miksi ihmeessä tulen kertomaan tämän asian tänne?
En ihmettele, tänne saa tulla kertomaan mun puolesta mitä haluaa lain puitteissa. Jos ihmettelisin, niin pikemminkin ihmettelisin näitä toisten kommentoijien ihmettelijöitä.
Ja ihan kirjoitin kommentin, koska tänne kirjoitetaan kommentteja, milloin mistäkin, oletko pannut merkille? Heh.
No me suhtaudumme keskusteluun hieman eri tavoin. Itselleni ei tulisi mieleenikään kirjoittaa monen rivin kommenttia aiheesta, jossa ei ole mitään varsinaista havaintoa tai ajatusta vaan sisältää pelkän itsestäänselvyyden.
Mutta minusta on huvittavaa, että asukkaat puhuvat suomea ja käyttävät kenkiä. Olen kuunnellut, että ihan joka päivä puhuvat suomea ja aina ulos mennessään käyttävät kenkiä. Myös uudet asukkaat käyttävät kenkiä yhtä sujuvasti kuin vanhat asukkaat. Asukkaat käyttävät myös paitoja, housuja ja muita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Villehän se tuolla on kiero.....puhui Sanni voisi lähteä kun sillä koti ikävä.Eihän noi voi sanoa.Aivan varmasti monella muullakin on.Nytkin Ville puhuu äänestyksistä ,mutta sanoo Nooralle älä vastaa tähän.
Eihän Sanni ole noin sanonut, kertoi eilen, että on vain hyviä vaihtoehtoja, on kiva mennä kotiin, mutta olisi kiva myös jäädä. Ei ole tosiaankaan ruikuttanut kotiinpääsyä.
Onko tää nyt sittenkin kilpailu siitä, kuka itkee eniten ja kerjää säälipisteitä vai siitä kuka on paras asukas?
Vierailija kirjoitti:
Katja on fiksu ja ansaitsee jatkopaikan.
Tehtävien ratkojana oli hyvä.Katsoisin jatko-osan vielä Pekan kanssa.
Sanni ja Sami ulos ei mitään uutta näiltä tule!
haluat nähdä kun Katja hajoaa täysin. Katjan tai Pekan pitäisi poistua että tuo turhien toiveiden elättäminen Katjalla Pekan suhteen loppuisi
Akin pimpelipom oli myötähäpeän multihuipentuma eilisillan bileissä 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti syksyn mittaan nähdään Halloween - bileet ja pikkujoulut.
Tietenkin nähdään. Yksi sponsorihan on Juhlamaailma. Tulee taas "kivaa" hubaa ja nahka-asua. :( Ja vääränä päivänä, viikkona jopa.
Uusista asukkaista räväkkä pimppi ei ole kovin räväkkä. Pitkätukka on tylsä.
Ainoa joka herättää tunteita on harmaatakkutukkainen typerys.
onpas tylsä tämä lööppitehtävä. Toivottavasti laitetaan myös lööpit tuottajan päsmäröinnistä ja lavasteiden rikkomisesta.
Kerron teille tulevaisuuden: ensin pääsee turvaan Sami - huutaa iloisesti Jeee -, toisena Pekka - tuulettaa leveä hymy naamallaan. Häätöhuoneeseen astuu kolmikko, joista yksi vapisee vitivalkeana kuin haamu ja hyperventiloi ja nyyhkyttää, yksi itkee naama punaisena ja huulensa muodostaa äänetöntä toistoa voivittuvoivittu, ja kolmas hymyilee iloisesti ja vilkuttaa ja moikkailee katsomossa istuvia tuttuja. Kun Kottonen julkistaa sen nimen, kuka jää taloon, yksi kolmikosta putoaa polvilleen. Kaikki halaavat toisiaan. Järkytys/helpotus on käsin kosketeltavaa.
Enää pari tuntia Jassua jäljellä. Tulee ikävä oikeasti vaikka alkuun oli inhokkini. Ei oo valitettavasti vaan mahdollista että Jassu peittoais nämä kilpakumppaninsa
Vierailija kirjoitti:
voi että kun Pinppi meiju on niin hulvattoman räväkkä...NOT
Se on MAIJU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja on aidoin talossa ja kohtelee muita hyvin.
Katja jatkoon ! 👍
Mene muualle jankkaamaan perusanaalistasi.
Onko sinulla spesiaali?
Mitä järkeä äänestää Katjaa. Hänen sitoutumisestaan peliin kertoo se, että hän on sanonut lähtevänsä myös, jos Pekka putoaa. Pekka vapaaksi tuosta riippakivestä jo viimein.
Samir on todella tylsä mököttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin suuri valta kolmelle? Mistä he suitsait keksivät häätöön menijät?
Noora oli päättänyt jo taloon tullessaan äänestää ja inhota Jassua.
Maiju ei Sannista tykännyt.
Samir ei tykännyt Pekasta.
Kaikki halusi erottaa Katjan ja Pekan.
Sami oli villi kortti.
Näin juuri. Tämä on tehty sillä tavalla, että on otettu kuin bb-katsojia kesken kauden sisään. He ovat katsoneet ohjelmaa, eikä sitä erityisemmin peitellä, heille on syntynyt jonkinlainen ennakkokäsitys asukkaista. Heidän siirtyminen asukkaiden sekaan syntyi vähitellen. He saivat kosketuksen asukkaisiin ensin puhelimitse, sitten vasta kasvotusten. Tässä siis seurataan, muuttuuko mikään käsitys vai pysyykö samana. Nämä äänestivät inhokkejaan pois ja säästivät suosikkejaan. Niin kuin fanit tekevät.
Niin, entä sitten? Mitä ihmeellistä tai epäilyttävää siinä on, että uudet asukkaat ovat katsoneet ohjelmaa? Vaikeaahan sitä on estää. Olisiko sitten ollut jotenkin järkevämpää, että uusia asukkaita olisi pidetty tuolla huoneessa kauden alusta asti vai?
Öö...mitä ihmettä vaahtoat? Missä minä olen väittänyt että tämä olisi jotenkin ihmeellistä tai epäilyttävää? Minä vain kuvailin miltä tämä toteutus minusta näyttää eli aivan kuin olisi otettu bb-faneja sisään kesken kauden - eikä tätä bb-katselua edes peitellä niin paljon kuin edelliskausilla - ja sitten seurataan, että muuttuuko näiden ennakkokäsitykset.
Viime kaudelle oli huvittavaa, kun esim. tämä vanha täti Marjatta meni sisään asenteella Joppe ihana, Ella kamala ja kun hän tuli ulos, niin Jopesta ei puhuttu mitään, mutta Ella oli ehana, ihan hirveen ehana. No nyt Noora lupasi vihanpitoa Jassua kohtaan ja melko klassinen selkäänpuukotus ollaan nähty eli kaikki muut paitsi ilmeisesti Jassu ei tiedä Nooran kaksinaamaisuudesta.
Miksi kirjoitat sitten jotain tällasita, jos siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minusta näyttää, että taloon on otettu suomalaisia ihmisiä eikä suomalaisuutta edes peitellä.
Tottakai mielipiteeet muuttuu ajan myötä, ei siinä ole mitään pahaa eikä outoa. Koko ajanhan nuo vanhatkin ovat tuolla puhuneet, miten käsitykset ovat muuttuneet. Ja meillä katsojillakin muuttuu mielipiteet.
Ja edelleen, missä kohtaa minä väitän, että siinä olisi jotain pahaa tai outoa? (se on itse asiassa erittäin hupaisaa) Sinä olet kyllä jossain negatiivisessa kuplassa, jossa ilmeisesti kommentoidaan vain haukkumis- tai pilkkaamistarkoituksessa tai 'puolustetaan' reviiriä hampaat irvessä. No toki se näkyy teidän aggressiivisissa puheenvuoroissa. Mutta elä toki siellä, kun siellä on noin kivaa. Ja minä kommentoin ajatuksiani tehtävistä ja milloin mistäkin omaan tyyliini, ei sinun niitä tarvitse noin sydämen päälle ottaa.
No olkoon nyt vaikka sitten hupaisaa tai mitä tahansa. En tarkoittanut tuota nyt mitenkään negatiivisena, älä nyt tuohon takerru. Mielestäni en puhunut mistään haukkumista ja pilkkaamisista mitään. Ihan vain ihmettelin, mitä huomionarvoista siinä on, että siitä pitää kirjoittaa erikseen kommentti, koska tuo ei liity mielestäni yhtään mihinkään. Olisihan melko outoa, että taloon menisi tyyppejä, joita bb ei kiinnosta pätkääkään.
BB:hen on vuosien mittaan mennyt lukuisa joukko ihmisiä, jotka omien sanojensa mukaan 'eivät ole koskaan katsoneet bb:tä', 'eivät ole bb:stä pitäneet' tai 'eivät tiedä bb:stä juuri mitään' eli kaveri ilmoitti, läpällä haettiin kun joku käski jne. Kaikkea noita löytyy. Uskoi niitä sitten tahi ei.
Jos aiot palstapoliisiksi numero 2 ja valvoa sitä, kuka ja miten ja mitä täällä saa kommentoida ja tuoko kommentointi bb:n katsomiseen mitään uutta, niin kiirettä pitää sulla sitte. Mutta tavallaanhan tuo on jo sitten harrastus tai oikeammin työ, josta ei makseta.
Missä minä olen mikään poliisi ollut? Ihmettelin vain, miksi koit asian x jotenkin erikoiseksi, koska minusta se ei sellainen ole. Sinä tässä itse asiassa aloit minulle vaahtoamisesta ja negatiivisista kuplista ja hampaat irvessä pilkkaamisesta puhumaan.
Juu, on ollut porukkaa, jotka ovat kertoneet, että eivät seuraa ohjelmaa, mutta ei sen minun mielestäni tarvitse eikä nykyään oikein voi ollakaan mikään oletus. Tuo sinun kommenttisi kuulosti minusta jotenkin hassulta, ikään kuin olisi joku kupla, mistä otettaisiin asukkaiksi ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet bb:stä ja ainoastaan tällaiset ihmiset olisivat sopivia asukkaita.
Ja edelleen kärsivällisesti kysyn, että mistä olet saanut käsityksen, että koen asian x jotenkin erikoiseksi? Sanoinko niin vai tuliko se jo jotenkin ennakko-oletuksena? Että tänne kommentoidaan vain asioita jotka koetaan erikoisiksi tai ihmeellisiksi? Ihana kyllä tuollainen teidänlaistenne maailma, jossa on niin monta monta ihmeellistä asiaa, että niitä riittää pistettäväksi jonkun toisen kommentoijan sanomisiinkin.
No esimerkiksi siksi, että kirjoitit siitä ihan kommentin. Jos minä kirjoittaisin tänne informaatioasiana, että oletteko huomanneet, että asukkaat puhuvat suomea, etkö sinä ihmettelisi, miksi ihmeessä tulen kertomaan tämän asian tänne?
En ihmettele, tänne saa tulla kertomaan mun puolesta mitä haluaa lain puitteissa. Jos ihmettelisin, niin pikemminkin ihmettelisin näitä toisten kommentoijien ihmettelijöitä.
Ja ihan kirjoitin kommentin, koska tänne kirjoitetaan kommentteja, milloin mistäkin, oletko pannut merkille? Heh.
No me suhtaudumme keskusteluun hieman eri tavoin. Itselleni ei tulisi mieleenikään kirjoittaa monen rivin kommenttia aiheesta, jossa ei ole mitään varsinaista havaintoa tai ajatusta vaan sisältää pelkän itsestäänselvyyden.
Mutta minusta on huvittavaa, että asukkaat puhuvat suomea ja käyttävät kenkiä. Olen kuunnellut, että ihan joka päivä puhuvat suomea ja aina ulos mennessään käyttävät kenkiä. Myös uudet asukkaat käyttävät kenkiä yhtä sujuvasti kuin vanhat asukkaat. Asukkaat käyttävät myös paitoja, housuja ja muita vaatteita.
No mutta hyvinhän se sujui! Huomasitko, ettei sinun tuossa loppuosassa tarvinut 'ihmetellä' ketään ja/tai kenenkään kommenttia, pystyit ihan itse muodostamaan käsityksiä itsenäisesti. Kyllä se siitä.
Ja todellakin - meillä on erilainen käsitys keskustelusta. Sinulla poliisimainen, toisia rajoittamaan pyrkivä, hyvän kommentin määrittelyyn keskittyvä ja ainoan oikean mielipiteen salliminen. Minä olen taas vallaton anarkisti ja kommentoin mitä haluan. Näin me molemmat saamme bb:stä iloa.
Sanni on hauska tossa toimittajan roolissaan yleisössä. 😄