Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Nyt Jasmiina kehuu Samia ja sanoo et mulle saa sanoa takaisin... arvaan ettei Sami enää koko taloaikanaan ajaudu väitteisiin Jasmiinan kanssa. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Lihavaa Jasmiinaa ahdistaa kun keskustelu menee yli sen ymmärryksen. Jasmiina haluaisi suuhunsa pullaa, että voisi paeta sokerihumalaansa. Kun tuttu, sossurahoilla hankittu pullo ei ole vierellä.
Jasmine on kuin päällekäyvä pomottelija.
Kyllä Samin asemassa ja muutenkin kiertäisin Jasmiinan kohteliaasti kaukaa tuon jälkeen.
Ärsyttää ihmisten tapa käyttää täytesananaa _tavallaan_ . Tavallaan niin, tavallaan näin, yleensä useimmat asiat ovat tai eivät ole. Epävarman ihmisen tapa puhua täytesanoilla höystettynä (niinku, sillei, tavallaan).
Varmaan tuli ihan järkyttävänä yllätyksenä Villen vanhemmille ja läheisille tuo kaapista ulostautuminen. Tuskin on kukaan voinut kuvitella että tuollainen alfa voisi olla homo.
Anssi on kova pelaaja, vähän kaikille mieliksi. En tykkää.
Mitä siellä Ville laukussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sami itkee, Sami sai kunnon oppitunnin ak ka lauman keskellä.
Ei tuo nyt Minnan ja Tsasminin pisteitä nostanut.
Katja sen sijaan kyllä näytti taas fiksuutensa.
Hyvä esimerkki taas miten älykäs ihminen toimii, ei provosoidu vaan osaa väitellä sivistyneesti. Kun taas toisessa ääripäässä nämä ihmiset jotka vaan jankkaavat omaa agendaansa eivätkä edes halua kuunnella vastapuolta ja lopuksi huudetaan että menis paremmin perille.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmiina romani.
Turikkilainen isä tais olla?
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhtään Pekasta ja Anssista. Miten pirulliset ilmeetkin. Katjalle pisteet, älykäs ihminen.
Eivät naureskelleet Samille tai mitenkään henkilökohtaisesti, vaan sille faktalle, että on mennyt neljä päivää ja tunteet jo kuumenee, tyyliin "mitähän tästäkin vielä tulee"... Draama on poikien mielestä hyvästä ja siinä olen kyllä samaa mieltä! Jyvät erottuvat akanoista ja saadaan ketjuunkin lisää lätistävää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Pekka alkoi itkeä. Eka riita!
Eiku Sami. Pekka ja Anssi nauttivat tilanteesta hurmoksessa. Yök.
Mikseivät nauttisi? Sami on itse koko ajan halunnut herättää väittelyjä ja mennyt myös aihepiireihin, joka herättää tunteita. Nyt hän haukkasi liian ison palan.
Sami ei osannut ennustaa että naispuolisista bb-asukkaista noin suuri osa olisi sossupummeja, jotka puolustavat sitä että Kelan tuella pitää saada ostaa myös alkoholihuumetta.
Jasmin toistaa toistaa tuota samaa juttua ,että kuinka noloa mennä kelan lapulla tekee ostoksia.Se on tullut nyt selväksi !!!
Miten ihmeessä Sami haluaa poliitikoksi kun ei kestä väittelyitä vaan alkaa itkeä pillittää kun hänen mielipiteensä jyrätään. Ei tuollainen pärjää politiikassa jos on noin herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä Ville laukussa on?
Voisko olla vaikka allergialääkettä tai jotain? Muistelen että sano olevansa ampiaisille allerginen ainakin. Tai vaikka huulirasvaa.
Andy & Pekka bromance on niin liikuttavaa katseltavaa.
Samin pisteet nousivat minun silmissäni. Tiedän, että itsekin reagoisin noin. En nyt kyllä vieläkään ymmärrä, miten Jasmiina ilmeisesti vieläkin ajattelee, että Sami sanoi jotenkin ilkeästi. Ei voi mitenkään myöntää, että ymmärsi todella pahasti väärin.
Sami on wannabee johtaja tradenomin papereilla. Tosiasiassa on nörtti ja nössö ja pikkuasioihin tarttuva. Aivan päinvastaista, mitä väitti työnhakuhaastattelussa. Kun hyväksyy tosiasiat, kaikki on helpompaa.
Anssi on just sellainen mies, joka aluksi kiehtoo mua ja saatan ihastua vahvasti, mutta sitten n. 4 viikon jälkeen fiilikset muuttuu aivan täysin ja ihmettelen mitä hittoa oon nähnyt tuossa tyypissä.
Kirjoititpa hyvin .