Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa tota Mellua. Taas järkyttävä ohjeistus ja painostus. Ja joka paikkaan kermaa, kermaa, kermaa. Ihan älytöntä. Ilman kermaakin voi tehdä vaikka mitä. Olis paljon kivempi, että ne, jotka menee kauppaan, päättää itse. Menee fiilis, kun Mellu pomottaa kaikkia koko ajan.
Ilmeisesti näiltä ei mene fiilis ja antavat jostain syystä Mellun jatkaa talon kuningattarena. En ymmärrä.
Ovatko sitten niin poloisia etteivät tulisi toimeen ilman äitihahmoa, joka kertoo koko ajan mitä ja miten jokin tulisi tehdä? Vai onko kyseessä pelkkä mukavuudenhalu kun ruoka tulee ilmaiseksi nokan eteen, eikä moisesta etuudesta haluta vielä luopua?
Ainoa joka on vähän haastanut Melodya on Juhani ja saikin siitä hyvästä melkoisen wokeripulin niskaansa.
Nuo ovat vain suurin vain niin laiskoja, ja tietävät hlökohtaisen kokin talossa olevan hyvä asia.
Mellu lähtee viimeisten joukossa pois, valitettavasti, jos jokin twisti äänestyksessä ei mahdollista sitä aiemmin.
Katsojien inhokkiäänestys olisi sellainen, ja niin etteivät asukkaat itse enää saa vaikuttaa.
Ei tarvita inhokkiäänestystä vaan yksinkertaisesti äänestys, jossa kaikki ovat häädössä. Sehän nähtiin viime sunnuntaina, että Melody on suosikkiäänestyksessä hännillä. Mutta todennäköisesti Maijun pitää lähteä sitä ennen pois ja sehän tapahtuu ensi viikolla.
On itse asiassa melko tylsää, että taloon laitetaan näitä MaijuMarjattoja, kun kaikki tietävät, että lähtevät heti ensimmäisellä häätökerralla. Tuotannolla on tosi kova luotto siihen, että nämä räväkät isoäidit jotenkin ansaitsevat paikkansa talossa uutena asukkaana yhdessä viikossa. Edes Pippa ei ollut tarpeeksi kiinnostava vaikka tuli alkuperäisenä asukkaana. Miten sitten Maiju siihen pystyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni eilen vähän ohitse ja enää en pääse kelaamaan, mikä se Taavin narina taas oli, kun puhui, että ei ole etukäteen puhuttu ja sovittu, että kaupasta voi ottaa myös itselleen jotain. Itse oli kaupassa Jassun kanssa, joka kantoi sylin täydeltä noccoa ja poppareita eikä siitä koskaan muistaakseni sanonut Jassulle mtään. Sitten kun Aki otti yhden karkkipussin ja ananaspurkin (jota Sami ei edes ajatellut kokonaan itselleen), mököttää taas viikon "ku ei tässtt oo ssovittu". Itse tekee päätöksiä kysymättä muilta (esim raejuusto vain puuroon, wtf?!) , mutta sitten loukkaantuu ja marisee, kun ei ole ollut mukana keskustelemassa, että kaupasta voi ottaa jotain pientä itselleen.
valittiko kun juhani otti sen fasupussin ja noccoja?
Silloin ei tiedetty niiden olevan henkilökohtaisia, niin Juhania ei siksi syytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akilla ja Samillahan alkoi loppua kaupassa ideat. Siksi henk. koht. herkut oli ok, koska parempi ostaa jotain kuin ei mitään.
olisi ottanut hedelmiä, kasviksia
Ai niinku Anssi teki viime viikolla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni eilen vähän ohitse ja enää en pääse kelaamaan, mikä se Taavin narina taas oli, kun puhui, että ei ole etukäteen puhuttu ja sovittu, että kaupasta voi ottaa myös itselleen jotain. Itse oli kaupassa Jassun kanssa, joka kantoi sylin täydeltä noccoa ja poppareita eikä siitä koskaan muistaakseni sanonut Jassulle mtään. Sitten kun Aki otti yhden karkkipussin ja ananaspurkin (jota Sami ei edes ajatellut kokonaan itselleen), mököttää taas viikon "ku ei tässtt oo ssovittu". Itse tekee päätöksiä kysymättä muilta (esim raejuusto vain puuroon, wtf?!) , mutta sitten loukkaantuu ja marisee, kun ei ole ollut mukana keskustelemassa, että kaupasta voi ottaa jotain pientä itselleen.
Eikö Fasupalat olleet yhteisiä, kun otti niitä monta pussia ja laskivat, miten monta riittää jokaiselle? Ja nocoista en tiedä, ei niitä ainakaan itselleen kyllä mielestäni ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin ja Sanin kauppareissu oli hauskaa katseltavaa. Nauroin makiasti ja katsoin kolme kertaa. Siinä oli tilannekomiikkaa. Paras kauppareissu tähän asti.
Mä en kyllä nähnyt siinä mitään tilannekomiikkaa. Mikä sua siinä niin huvitti?
No olihan se Akin kiroilu mistä pippuri löytyy ihan hauskaa katsottavaa - PERKELE!
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli eri juttu. Juhani luuli, että ne olivat kaikille tarkoitettuja. Vasta jälkikäteen saatiin tietää, että ne ovat henkilökohtaisia. Eihän Juhani edes noista välittänyt. Eli Juhani otti hyvää hyvyyttään nuo herkut kaikille, mutta toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Fasupalat olleet yhteisiä, kun otti niitä monta pussia ja laskivat, miten monta riittää jokaiselle? Ja nocoista en tiedä, ei niitä ainakaan itselleen kyllä mielestäni ottanut.
Ei, kun herkkukorin tuotteet ovat aina henkilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä, että kieli pitkällä odotetaan jotan Anssin ja Nooran romanssia, kun sehän olisi aika traagista. Toinen on kuitenkin perheellinen mies.
Minä en ymmärrä mitään romanssien odottamisia, vaikka olisivat sinkkujakin. Näille on olemassa Love islandit ja tempparit ja ex on the beachit ja tuhannet draamasarjat. Eikö bb:ssä voitaisi keskittyä johonkin muuhun. Jos tulee romanssi niin sen näkee sitten, mutta tämä parittaminen ennen kuin on edes paljastettu asukkaan nimi, on todella rasittavaa.
Ja koomiseksi sen tekee vielä, kun vanhat juontaja-ukot ja "miesasiantuntijat" silmät kiiluen arvuuttelevat, tuleeko nyt romansseja. Kimmokin sunnuntaina höpötti veikkaavansa, että joku varmaan yrittää iskeä Nooraa. Alman päiväunet ja romanssinkaipuun nyt vielä jotenkin jaksaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akilla ja Samillahan alkoi loppua kaupassa ideat. Siksi henk. koht. herkut oli ok, koska parempi ostaa jotain kuin ei mitään.
Johan ne ottivat tertuittain banaaneja, viinirypäleitä, ananaksen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän sen Taavin harmistuksen, mutta jos joku hänelle läheisimmistä asukkaista olisi toiminut kuin Aki, hän tuskin olisi pillastunut samassa määrin. Olin itse vähän hämmästynyt tästä Akin piirteestä haalia jotain itselleen ja etenkin yrittää saada Sami tekemään samoin. Nuo henkilökohtaiset ostokset vain herättävät pahaa verta etenkin, kun kauppaan meno ei ole mikään palkinto mistään. Nyt aikaa oli reilusti, mutta ehkä tuon Dumle-juoman sijaan olisi voinut ottaa jotain kaikille. Eiköhän tuo litran tölkki tule tuomaan Akille pari pistettä.
Minä en ymmärrä. Toivat kaupasta oikeasti kymmenen kassillista ruokaa, mutta joku juomatölkki oli sitten väärin. Mitäs jos miettisi vaikka sitä, että itse on jatkuvasti marmattamassa tuotannosta, minkä ansiosta viime viikolla Anssin ja Katjan kauppareissu oli toivoton ja nimenomaan hänen kommenttinsa ansiosta valikoimasta poistettiin kahvi. Enemmän sen viime viikon kauppareissun luulisi harmittavan, mutta eihän mikään tietenkään ole Taavin syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli eri juttu. Juhani luuli, että ne olivat kaikille tarkoitettuja. Vasta jälkikäteen saatiin tietää, että ne ovat henkilökohtaisia. Eihän Juhani edes noista välittänyt. Eli Juhani otti hyvää hyvyyttään nuo herkut kaikille, mutta toisin kävi.
Juhani ajatteli todellakin kaikkia muita, koska ei ole itse edes maistanut noccoja. Ja fasuja monta pussia et kaikki sais herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Eli kukaan ei osaa vastata maitogateen?
Se taisi mennä niin, että litra maitoa katosi yhdessä hujauksessa, joten Melody vei loput ihan syystä talteen. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan ne ottivat tertuittain banaaneja, viinirypäleitä, ananaksen.
Jos talossa noin monta ihmistä niin olis voinut ottaa tuplamäärät hedelmiä ja kasviksia. Olis ehtineet ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vei säilöön minne ja montako litraa?
Sänkynsä alle 😂
En ole seurannut viime vuorokauden tapahtumia.
Onkohan siellä ollut jo asukkaiden yhtyminen toisiin?
(Siis uudet ja vanhat asukkkaat jo samassa tilassa, ei erillään.)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Samir myös homppeli? Onko oikeeta tietoo ja ketkä muut on oikeesti,onko muitakin ku Ville?
No ei todellakaan ole. Hänellä on avovaimo.
mikä mölli on kietämään ettei teehen saisi ottaa maitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun herkkukorin tuotteet ovat aina henkilökohtaisia.
Mutta yhteiseksi Juhani ne tarkoitti ja luuli.
Onhan tuokin muuten periaatteessa tosi noloa tuotannolta, että vaikka ansaitsisivat kauppa-aikaa tunnin verran (eikä mitään rankkuja tms), silti ei ole mahdollista ostaa kaupasta mitä haluaa. Esimerkiksi munia ja lihoja ottavat aina hyllyn tyhjäksi ja enempää eivät vain voi ottaa, kun ei ole. Siinä on TiiviTaavin ja Melodyn turha vikistä, kun kaupan hyllyt loistavat tyhjyyttään.
No niin tuliko se nyt selväksi Samir EI ole homo ja Anssi pelaa vain ettei joudu häätöön.