Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
36001/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samirilla on avovaimo

Vierailija
36002/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä vedellään mutkat suoriksi. Mellun "wokeripuli" ei johtunut mistään keittiöasioista, vaan Persujen rasismia koskevasta keskustelusta ja oli siinä kohtaa kyllä ihan aiheellinen. Toivoisin kuitenkin, että BB:ltä tulisi jokin tehtävä, joka pakottaisi Melodyn pois keittiöstä, jotta kukaan ei saisi Melodyn häätämistä (ja mahdollisia muiden asukkaiden vihoja) omille niskoilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36003/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli turhan myöhään eilen tuo kauppareissu ja uusien saapuminen. Tutustuminen meni yömyöhään. Kuulutus tuli menkää nukkumaan, ei mikään ihme.

Vierailija
36004/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samirilla on avovaimo

Mies vai nainen🤣

Vierailija
36005/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samirilla on avovaimo

Mies vai nainen🤣

Nainen.

Vierailija
36006/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni eilen vähän ohitse ja enää en pääse kelaamaan, mikä se Taavin narina taas oli, kun puhui, että ei ole etukäteen puhuttu ja sovittu, että kaupasta voi ottaa myös itselleen jotain. Itse oli kaupassa Jassun kanssa, joka kantoi sylin täydeltä noccoa ja poppareita eikä siitä koskaan muistaakseni sanonut Jassulle mtään. Sitten kun Aki otti yhden karkkipussin ja ananaspurkin (jota Sami ei edes ajatellut kokonaan itselleen), mököttää taas viikon "ku ei tässtt oo ssovittu". Itse tekee päätöksiä kysymättä muilta (esim raejuusto vain puuroon, wtf?!) , mutta sitten loukkaantuu ja marisee, kun ei ole ollut mukana keskustelemassa, että kaupasta voi ottaa jotain pientä itselleen. 

Aki otti itselleen herkkukorista kaksi juomaa ja ne aiheutti Taavissa kateutta. En ole kuullut, että Vaavi-Taavi olisi viime viikolla Anssin karkkipussista vinkunut vaikka silloin kauppa-aikaa oli vähemmän ja asiointi muutenkin vaikeutettua. Ymmärtäisin vaavin itkun jos Aki ja Sami olisi hoitanut kauppareissun huonosti, mutta pojat oikeasti juoksivat ja toivat pippuria lukuunottamatta kaiken, mitä oli pyydetty ja pippurikin jäi tuomatta, koska sitä ei ollut.

Vierailija
36007/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa tota Mellua. Taas järkyttävä ohjeistus ja painostus. Ja joka paikkaan kermaa, kermaa, kermaa. Ihan älytöntä. Ilman kermaakin voi tehdä vaikka mitä. Olis paljon kivempi, että ne, jotka menee kauppaan, päättää itse. Menee fiilis, kun Mellu pomottaa kaikkia koko ajan.

Ilmeisesti näiltä ei mene fiilis ja antavat jostain syystä Mellun jatkaa talon kuningattarena. En ymmärrä.

Ovatko sitten niin poloisia etteivät tulisi toimeen ilman äitihahmoa, joka kertoo koko ajan mitä ja miten jokin tulisi tehdä? Vai onko kyseessä pelkkä mukavuudenhalu kun ruoka tulee ilmaiseksi nokan eteen, eikä moisesta etuudesta haluta vielä luopua?

Ainoa joka on vähän haastanut Melodya on Juhani ja saikin siitä hyvästä melkoisen wokeripulin niskaansa.

Nuo ovat vain suurin vain niin laiskoja, ja tietävät hlökohtaisen kokin talossa olevan hyvä asia.

Mellu lähtee viimeisten joukossa pois, valitettavasti, jos jokin twisti äänestyksessä ei mahdollista sitä aiemmin.

Katsojien inhokkiäänestys olisi sellainen, ja niin etteivät asukkaat itse enää saa vaikuttaa.

Vierailija
36008/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Samir myös homppeli? Onko oikeeta tietoo ja ketkä muut on oikeesti,onko muitakin ku Ville?

Mihin tätä tietoa tarvitset.

Vierailija
36009/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa tota Mellua. Taas järkyttävä ohjeistus ja painostus. Ja joka paikkaan kermaa, kermaa, kermaa. Ihan älytöntä. Ilman kermaakin voi tehdä vaikka mitä. Olis paljon kivempi, että ne, jotka menee kauppaan, päättää itse. Menee fiilis, kun Mellu pomottaa kaikkia koko ajan.

Ilmeisesti näiltä ei mene fiilis ja antavat jostain syystä Mellun jatkaa talon kuningattarena. En ymmärrä.

Ovatko sitten niin poloisia etteivät tulisi toimeen ilman äitihahmoa, joka kertoo koko ajan mitä ja miten jokin tulisi tehdä? Vai onko kyseessä pelkkä mukavuudenhalu kun ruoka tulee ilmaiseksi nokan eteen, eikä moisesta etuudesta haluta vielä luopua?

Ainoa joka on vähän haastanut Melodya on Juhani ja saikin siitä hyvästä melkoisen wokeripulin niskaansa.

Minä taas luulen, että tuossa on osittain jonkinlaista ryhmäpainettakin mukana. Voi olla, että aika monikin on kyllästynyt tuohon pomotteluun, mutta kukaan ei uskalla sanoa sitä ääneen, kun pelkää, että kukaan muu ei ole samaa mieltä. Vähän sama kuin mitä Juhani sanoi Jassusta. Lopulta aika vähän tuolla on avoimesti tai edes selän takana avauduttu ärsytyksistä muista ihmisistä. Sami on kyllä aiheuttanut paljon ärsyyntynyttä puhetta niin suoraan kuin selänkin takana, mutta eipä tuolla muistaakseni muista ole puhuttu. Pekkaa on pari kertaa läksytetty villikalojen ja porealtaiden kanssa, mutta siihenpä se sitten jää. 

En tiedä muuttuuko tämä vielä ajan mittaan, että uskalletaan puhua muidenkin ärsyttävyydestä kuin Samin. 

Vierailija
36010/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän sen Taavin harmistuksen, mutta jos joku hänelle läheisimmistä asukkaista olisi toiminut kuin Aki, hän tuskin olisi pillastunut samassa määrin. Olin itse vähän hämmästynyt tästä Akin piirteestä haalia jotain itselleen ja etenkin yrittää saada Sami tekemään samoin. Nuo henkilökohtaiset ostokset vain herättävät pahaa verta etenkin, kun kauppaan meno ei ole mikään palkinto mistään. Nyt aikaa oli reilusti, mutta ehkä tuon Dumle-juoman sijaan olisi voinut ottaa jotain kaikille.  Eiköhän tuo litran tölkki tule tuomaan Akille pari pistettä.

Miksei Anssin viime viikkoisesta karkkipussista itketty samalla tavalla? Sehän vasta itsekästä oli, kun eivät muutenkaan saaneet kaupasta tuotua juuri mitään.

Vierailija
36011/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa hen.koht.ostoksia. herättää pahaa verta kuten Taavi eilen marmatti. Melodyn mukaan oli mennyt litra maitoa ja vei parempaan säilöön.

Tähän keskusteluun osallistui myös Lasse, Pekka ja Sanni ja heitä ei haitannut Akin henkilökohtainen tuote lainkaan. Ainoastaan vaavia itketti.

Vierailija
36012/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on 27 vuotias mutta näyttää 17 vuotiaalta amistyypiltä.

Hyvin säilynyt.

Vierailija
36013/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kauppajututkin on niitä asioita, mistä niiden pitäisi keskustella avoimesti ja sopia säännöt esimerkiksi noille henkilökohtaisille ostoksille. Nyt tuotannolle plussaa siitä, että hedelmiä oli saatavissa isommissa pakkauksissa, eikä yksittäin. Ja Samille plussaa siitä, että varmaan ainoana ihmisenä talossa myös niitä otti.

Vierailija
36014/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo samiiri homo

On kaikki talossa on homoja ja lesboja. Tää on 🌈-BB kausi.

Samaa mietin, nimeksi sopisi joko lesbola tai homola. Toisaalta tämä yhteiskunta on sekaisin, väliin ei saa erotella tyttöä ja poikaa, nyt sitten vietetään tyttöjen päivää.

Suomi olisi voinut olla edelläkävijä ja jättää tyttöjen päivän juhlinna väliin ja kertoa maailmalle, että meillä on jo tasa-.arvo. Ne joilla ei sitä ole, saavat juhlia vapaasti majoissaan.

Vierailija
36015/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat vain suurin vain niin laiskoja, ja tietävät hlökohtaisen kokin talossa olevan hyvä asia.

Mellu lähtee viimeisten joukossa pois, valitettavasti, jos jokin twisti äänestyksessä ei mahdollista sitä aiemmin.

Katsojien inhokkiäänestys olisi sellainen, ja niin etteivät asukkaat itse enää saa vaikuttaa.

Jep.

Kukapa ei täyttä ruokapalvelua haluaisi.

Valvomo olisi voinut ajat sitten tehdä talon ilmapiirin paljon erilaiseksi kierrättämällä keittiövuoroa  joka päivä.

Veikkaan että Mellulla olisi tiukat paikat äänestyksissä jos päsmäröinti olisi jatkunut.

Vierailija
36016/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin ja Sanin kauppareissu oli hauskaa katseltavaa. Nauroin makiasti ja katsoin kolme kertaa. Siinä oli tilannekomiikkaa. Paras kauppareissu tähän asti.

Mä en kyllä nähnyt siinä mitään tilannekomiikkaa. Mikä sua siinä niin huvitti?

Vierailija
36017/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni eilen vähän ohitse ja enää en pääse kelaamaan, mikä se Taavin narina taas oli, kun puhui, että ei ole etukäteen puhuttu ja sovittu, että kaupasta voi ottaa myös itselleen jotain. Itse oli kaupassa Jassun kanssa, joka kantoi sylin täydeltä noccoa ja poppareita eikä siitä koskaan muistaakseni sanonut Jassulle mtään. Sitten kun Aki otti yhden karkkipussin ja ananaspurkin (jota Sami ei edes ajatellut kokonaan itselleen), mököttää taas viikon "ku ei tässtt oo ssovittu". Itse tekee päätöksiä kysymättä muilta (esim raejuusto vain puuroon, wtf?!) , mutta sitten loukkaantuu ja marisee, kun ei ole ollut mukana keskustelemassa, että kaupasta voi ottaa jotain pientä itselleen. 

valittiko kun juhani otti sen fasupussin ja noccoja?

Vierailija
36018/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssi viihtyy hyvin Nooran seurassa

Anssillahan on muija ja pari tenavaa, jospa nyt ei ihan romanssinpoikasta kuitenkaan syntyisi xD

Vierailija
36019/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valittiko kun juhani otti sen fasupussin ja noccoja?

Juhani ei tajunnut, että ne olivat vain henkilökohtaiseen käyttöön. Ei edes tiennyt, mitä Noccot on, muisti vain Jassun niitä halunneen.

Vierailija
36020/105262 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei osaa vastata maitogateen?

Ketju on lukittu.