Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Sannista tuli just se "yleisön suosikki", jonka asukkaat nimeää joka häätöön ja ei tuu tippumaan kuin vasta pitkän ajan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Sanni on hemmetin tylsä. Ei sais nyt noin vakavasti ottaa. Naurettavaa. Lasse nyt joutuu matelemaan hänen edessään, huoh.
Sannista saa tosikon vaikutelman, jospa rentoutuu pikkuhiljaa.
Yleensä keihäänheittäjät suht räväköitä tyyppejä.
Sanni vaikuttaa tosi herkältä. Ei ole helppoa olla herkkä.
T: Herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittoako sinä taas länkytät niistä Alman hampaista. Tämä ei ole mikään hampaiden valkaisu keskustelu.
Mikä vika niissä on.?
Hän on halunnut sellaiset ja monella muullakin on.
Katellisten höpinää, Almalla on luksuskalusto.
Vierailija kirjoitti:
Moni röökaa. Hyh!
Tää yllättää joka kausi, vaikka oletuskin on että niitä röökaajia varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Late vähän ihastunut Sanniin? 🤔
Mä olin itse asiassa vähän yllättynyt kuullessani, että Sanni seurustelee miehen kanssa. Aivan selkeästi toisenlaiset vibat on tullut aina.
On varmaan bi.
Rumaa on jos hampaita lähtenyt ja tilalla aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanni mököttää yksin makkarissa?
Koska Lasse intti koko päivän vastaan ja Sannilla paloi käämi.
Lassi intti vastaan sen takia, että Sannin ohjeet oli suoraan sanottuna perseestä. Se neuvo väärin lavuaarin asennuksen, ja sen lisäksi laattojen laittoa hidasti. Työntekijät toimi paljon nopeammin ilman Sannin huonoja neuvoja.
Jos Lassella on enemmän tietoa asiasta kuin Sannilla itsellään, niin olisin Sannina sit kuunnellut sitä, ku ei kerta itse asiasta tiedä.
Taavin ääni. Ärsyttävä.
Ja Lassella on nuuhkijan nenä.
Ja Kuopion Pekka! Esa Pakarisen inkarnaatio, lentävä kalakukko” laulusta.
581 kirjoitti:
Pekalla on joku rooli päällä. Tiedän tuon tyyppisiä esittäjiä normaali elämässäkin. Ovat jääneet jotenkin esittävien teinipoikien tasolle.
Hahmo on tehty taloa varten. Eri Pekka siviilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani keskeyttää koko ajan kun Aki alkaa puhumaan. Olisi ollu kiva kuulla mitä Akilla on sanottavana.
Akilta on tänään tentattu aiempia tyttöystäviä ja toisiko tytölle joskus kukkia yms. Kun hän yrittää vastata näihin, niin Pippa, Jasmiina, Melody ja Juhani etunenässä nauravat päälle ja keskeyttävät Akin jutun kommentoimalla jotain älytöntä. Sitten kohta nimetään äänestykseen kun "ei se puhu mitään"...
Pippa ja Jassu näytti minusta kyllä kiinnostuneelta mitä Aki oli alkamassa aina selittämään näistä parisuhde ja itsetunto asioista mutta Juhani alkoi aina välittömästi puhumaan päälle kun Aki aloitti lauseensa. Ei minkäänlaista tilannetajua kun ei tajua antaa hiljaisemmalle puheenvuoroa silloin kun kerrankin aukaisee suunsa ja yrittää päästä keskusteluun mukaan.
Juhani pelaa jo, tietää että kaksi maakuntien perinteistä miestä kalastaa samalla apajalla, eli on liikaa yhdessä talossa, syövät toisiltaan ääniä yleisöltä. Siksi koettaa nostaa itseään ja minimoida Akin saaman huomion.
Aki ja Juhani ovat eri tavalla maaseudun miehiä. Juhani maitotilallinen ja Aki metsäkoneenkuljettaja. J Pohjanmaalta A PohjoisKarjalasta. Ihan eri tyypin miehiä. Ei pidä nähdä mörköjä jos ei niitä ole.
Mielenkiintoista kerrassaan. Tää Sanni-Lasse keissi varmaan lähentää näitä muita ihmisiä keskenään, nyt kun ne juttelee tosta tuolla röökipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on ankeuttaja.
Ite oot.
Huoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassi intti vastaan sen takia, että Sannin ohjeet oli suoraan sanottuna perseestä. Se neuvo väärin lavuaarin asennuksen, ja sen lisäksi laattojen laittoa hidasti. Työntekijät toimi paljon nopeammin ilman Sannin huonoja neuvoja.
Jos Lassella on enemmän tietoa asiasta kuin Sannilla itsellään, niin olisin Sannina sit kuunnellut sitä, ku ei kerta itse asiasta tiedä.
Sanni määrättiin rakennusmestariksi. Lasse oli työmies. Lasse alko inttää johtajalleen, ei tuossa kyse ollut siitä kuka osaa mitäkin. Lasse itse loukkaavasti sanoi.
Jassu yrittää liikaa olla hauska. Jää kiinni yhteen juttuun jolle joku on nauranut ja toistaa sitä. Ärsyttää sen norppa live -sössötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni röökaa. Hyh!
Tää yllättää joka kausi, vaikka oletuskin on että niitä röökaajia varmasti on.
Näitä röökaajia on ollut parina viime kautena vähemmän kuin vaikkapa vielä 10 v sitten, jolloin suunnilleen jokainen asukas poltti jossain vaiheessa omaa kauttaan. Nyt sitten taas yli puolet polttaa, eli palattu vanhaan...
Joo, seurattuani Melodyn keittiötyöskentelyä tulen välttämään Kallion On the Rocksia, jossa hän työskentelee keittiömestarina.
Vierailija kirjoitti:
Rumaa on jos hampaita lähtenyt ja tilalla aukko.
Joo, ei ansaitse tällainen hammaspeikko BB:n voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanni on kokopäivän tiuskinut tosi rumasti muille. Myös käskyttää todella tylysti.
Inhottava tyyppi tässä tehtävässäVeikkaisin, että on sosiaalisesti vain tosi kömpelö. Kompensoi omaa ujouttaan ja varovaisuuttaan sillä tiuskimisella ja töksäyttelyllä. Niinkuin olisi kova tarve näyttää muille, että kyllä hänessäkin voimaa ja rohkeutta riittää.
Olen huomannut samaa. Hänellä voi olla jotain lievää autismikirjon häiriötäkin, tai on vaan ujo. Hän ottaa aina jonkun roolin jossain tehtävissä, missä pitää olla esillä. Ei esim ollut omana itsenään haastattelussakaan. Mulla oli kerran tällainen työkaveri, ujo ja sosiaalisesti aika huono, töksäytteli asioita. Kun pidettiin näytelmää lapsille, hän eläytyi siihen ja oli kuin eri ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Huoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Lassella on enemmän tietoa asiasta kuin Sannilla itsellään, niin olisin Sannina sit kuunnellut sitä, ku ei kerta itse asiasta tiedä.Sanni määrättiin rakennusmestariksi. Lasse oli työmies. Lasse alko inttää johtajalleen, ei tuossa kyse ollut siitä kuka osaa mitäkin. Lasse itse loukkaavasti sanoi.
Lasse vaikuttaa just tuollaiselta "häntä ei naiset pomottele" -tyypiltä, mutta kuitenkin kiertää naisporukoissa juoruakkailemassa... Naamatusten kaveri, selän takana puukkoa.
Sannista saa tosikon vaikutelman, jospa rentoutuu pikkuhiljaa.
Yleensä keihäänheittäjät suht räväköitä tyyppejä.