Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Anssi on kyllä melkoinen jyrä, tulee aina kesken keskustelun dominoimaan sitä.
Vastaili kuuliaisesti Katjan kysymyksiin lapsuudestaan/nuoruudestaan.
Tietää myös asioita/ asioista.
Painojakauma on sattumaa, kuitenkin edelleen Suomessa miehet ovat lihavampia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
cancel-melody kirjoitti:
Miksi lähes kaikki naiset on noin sairaalloisen ylilihavia ??
Sitä olen itsekin ihmetellyt. Ainakin ekalla BB-kaudella ilmoitettiin kaikkien osallistujien pituus ja paino. Tänä päivänä tällainen olisi läskivihaa, bodysheimausta ja ties mitä. Ja parempihan se varmaan onkin, ettei mittoja tällä tavoin ilmoiteta, jos puolella naisista on painoa reilusti yli sata kiloa.
Teillä on painot ihan hukassa. Kukaan tuolla ei paina reilusti yli sata kiloa. Itse olen Jasmiinan kokoluokkaa ja painan 88 kg.
Vierailija kirjoitti:
Nimeämispisteet NYT. Eli kenelle juuri sinä antaisit häätöpisteet ? Mä, Jasmiinalle 3p ja melody 1p.
Taavi 2p, Anssi 1p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
cancel-melody kirjoitti:
Ne on vielä kaukana sairaalloisen lihavista. Viime kaudella oli paljon tuhteja miehiä, mutta ei siitä jatkuvasti valitettu.
Painoindeksi muutamalla yli 50
Höpö höpö. Päälle 30 voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Minna voivat hyvinkin olla sopivat toisilleen. Mikäs siinä :)
Eiköhän Lasse halua jossain vaiheessa omia lapsia. Vanhana muijana en alkaisi kertakäyttöhelpotukseksi.
Sairasta että joskus mainittiin pituudet ja painot. Onneksi asiat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Nimeämispisteet NYT. Eli kenelle juuri sinä antaisit häätöpisteet ? Mä, Jasmiinalle 3p ja melody 1p.
Juhani 2p Pekka 1p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Lasse halua jossain vaiheessa omia lapsia. Vanhana muijana en alkaisi kertakäyttöhelpotukseksi.
Ei kai ne tuon yhden yön kopeloinnin jälkeen ole vihille menossa?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset varmaan rakastavat tuollaista rauhallista, asiallista, järkevää, hillittyä ja hallittua ihmistä kuten Sanni 🥱😴 Varmaan voittaa koko pa*kan.
Se mikä onnistui julkkis-BB:ssä, ei onnistu tavisversiossa. Iso persoona pitää olla, kuten Krisu. Viime kaudella oli niin surkea casting, että jopa Joel ylsi voittoon. Eipä oo paljon miehestä kuultu sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne tuon yhden yön kopeloinnin jälkeen ole vihille menossa?
Lue jälkimmäinen lause!
Noilla ei taida olla laattaterää tuolla porakoneeseen? Mietin vaan, kun jättävät tyhjän tilan nuita kiinnitettäviä esineitä varten?
Minna 2 pistettä, Jasmiina 1 piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
cancel-melody kirjoitti:
Sitä olen itsekin ihmetellyt. Ainakin ekalla BB-kaudella ilmoitettiin kaikkien osallistujien pituus ja paino. Tänä päivänä tällainen olisi läskivihaa, bodysheimausta ja ties mitä. Ja parempihan se varmaan onkin, ettei mittoja tällä tavoin ilmoiteta, jos puolella naisista on painoa reilusti yli sata kiloa.
Teillä on painot ihan hukassa. Kukaan tuolla ei paina reilusti yli sata kiloa. Itse olen Jasmiinan kokoluokkaa ja painan 88 kg.
Aivan taatusti on yli satakiloisia keijukaisia tuolla. Osalla paino hipoo varmasti jo 130 kiloa.
No ei ole. Katsopa niitä oikeasti lihavia ja vertaa sitten näihin.
Kuinkahan nopeasti BB kuvitteli noiden amatöörien hoitavan WC-tilan teon? Tekijöitä oli ensinnäkin liian monta. Olisi riittänyt, että neljä ihmistä olisi ollut tekemässä. Nyt siellä kahdeksan ihmistä arvaili puoleen ja toiseen.
Kaikkien naisten suursuosikki Anu Saagim taloon, nam !
Mehmet -hullu luulee olevansa vitsikäs.